KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naučil jsem se....
Advertisements

TRHLINA Špatná zpráva s dobrým koncem
Prezentace pro klienty Svět se hroutí! Ustojím to?
Jak na to, aniž bychom se zničili
Citáty O LÁSCE.
Podstatná jména Pády.
Vize, Strategie, Cíle.
Přeji ti, aby sis našel čas k odpočinku, relaxaci a snění....
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
CÍLE VE SPORTU Mgr. Eva Tomešová, Ph.D
PhDr. Eva Tomešová, Ph.D CÍLE VE SPORTU PhDr. Eva Tomešová, Ph.D
Život.
Seminář v rámci soutěže MUP Praha o nejlepší studentský podnikatelský nápad pro studenty středních škol více informací na: Osobní business.
Reteaming ® je metoda založená na přístupu zaměřeném na řešení, která usnadňuje dosažení žádoucích změn prostřednictvím spolupráce. Tuto metodu vytvořili.
Role supervize v bilanční diagnostice BDg z pohledu poradce pro dospívající z dětských domovů Tento projekt je financován z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
SUŠMÁNIE JAK… …NAPSAT PROJEKT. CÍL Musíte vědět CO, chcete udělat!
Strom přátelství Ročník: 3. ročník Autor: Kateřina Holaňová
a jeho využití u klientů po CMP
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.10 Téma: PowerPoint Číslo.
SUŠMÁNIE aneb všechny barvy SUŠ. SUŠMÁNIE Poděkování:
Oceňování, vděčnost a zákon rozšíření a zákon rozšíření (Z knihy: Sanaya Roman Žít s radostí)
Využij všechny dostupné informace. Nikdy nevíš, co se může cestou přihodit.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Události narození Ježíše Krista Více očima Vyškov
Prosím zapněte si zvuk a klikněte na ikonku
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.04 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici zájmen a jejich dělení. Žáci si hravou formou procvičí pravidla pro psaní zájmena.
Marie Terezie Vláda
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
Čas utíká. Život letí. Dálky rozdělují. Děti rostou. Práce přichází a odchází. ŽENY.
Plánování LASA & FIDO. Úvod Co je to plánování?  Čeho chceme dosáhnout?  Čeho jsme schopni dosáhnout?  Jak toho chceme dosáhnout?  Jak poznám, že.
1 OD PROJEKTOVÉHO ZÁMĚRU KE KVALITNĚ PŘIPRAVENÉ AKCI 3 témata a) Přehled požadavků financující instituce b) Fáze přípravy akce c) Kritéria úspěšnosti akce.
Zásady pro stanovování cíle PhDr. Milada Blažková 2014
Matematické zajímavosti.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Jak by si definoval slovo hrdina? Co podle tebe musí člověk dělat, aby si ho označil jako hrdinu? Znáš nějakého hrdinu ve světě? Ve svém okolí? Promysli.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Odborný růst a celoživotní učení Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
MOŽNOSTI INTERVENCE – SEKTY
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková 2014
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
Být leader může být vyčerpávající, zvlášť, když pořád šlapete na plyn.
Finanční gramotnost – klidná cesta rozbouřeným mořem financí Jaké znalosti a dovednosti musíme mít, abychom naplnili vlastní cíle?
Harmonogram projektu – I. vlna – time line Únor 2015: Start I. vlny v 10 hod.- informační schůzka v místnosti C3 (kruhovka) VŠB-TUO
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
Konference projektu NOE Zmocnění a uvolnění vedoucích Seminář 1: Prostředí a výzvy Seminář 2: Tři duchovní hodnoty zdravého vedoucího Seminář 3: Kde získám.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
CHYSTÁME SE PSÁT DOPIS POKYNY A RADY ZÁSADY NA ÚVOD O DOPIS JE VIZITKOU AUTORA, ORGANIZACE O S P R Á V N O S T  VĚCNÁ  SLOHOVÁ  JAZYKOVÁ  ESTETICKÁ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_22_07 Název materiáluOsobní rozpočet.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Motivace podřízených a sebe sama
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Příjemce podpory: TRIALOG
Popisuje: Vojtěch Zedek
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Škola plavání 2  (Bouřlivé a zrádné vody „lásky“ a chození…)
STROM PROFESÍ NAŠÍ RODINY Volba povolání
Naučil jsem se....
Sociální šetření a legislativa
seminář Teorie a metodiky výchovy
Otázky pro průběžnou práci
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková Únor 2013
Mimořádné události u nás a ve světě
Výměna dobré praxe v rámci projektu „Domovník-preventista“
Transkript prezentace:

KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová

Jaký seminář vás v poslední době oslovil, posunul? Čím to bylo?

Koučování v systému Co dneska přináším, s čím přicházím?

Čtyři cíle

Rozvoj osobnosti Co byste se rádi naučili? Jaké dovednosti byste rádi zvládli? Jaké povahové rysy byste v sobě rádi vypěstovali? Jací by měli být vaši přátelé? Jací byste chtěli být vy sami?

Kariéra Kolik peněz byste rádi nashromáždili? K čemu byste je chtěli využít? Jaká finanční rozhodnutí vás čekají? Co byste chtěli dosáhnout ve vaší profesi?

Záliby Jaká dobrodružství si přejete prožít? Jakých událostí se chcete zúčastnit? Jakou zálibu, koníček si chcete rozvinout?

Ve prospěch ostatních Co byste rádi udělali pro ostatní? Komu nebo čemu můžete pomáhat? Co můžete vytvořit?

Koučování …reflexe Co vám to dalo, vzalo?

Geometric psychology

Strategie W.Disneyho

VIZIONÁŘ…snílek Co chcete dělat? Proč to chcete dělat? Jaké jsou přínosy? Jak poznáte, že jste jich dosáhl? Kdy jich dosáhnete? Kde se budete nacházet. Až toho snu dosáhnete? Kým budete, až tohoto cíle dosáhnete?

REALIZÁTOR Jak tuto myšlenku budete realizovat? Jak by se to dalo dělat jinak? Kdo je odpovědný za celý plán, jeho části? Kdy bude každá část realizována? Kdy bude realizován celý plán? Kde bude každý krok proveden? Proč je každý krok nezbytný?

KRITIK Na čem poznáte, že jdete správnou či špatnou cestou? Proč by mohl někdo něco namítat proti tomuto plánu? Koho tato myšlenka ovlivní, bude se ho týkat? Kdo bude podporovat myšlenku nebo se bude stavět proti ní? Jaké jsou jejich potřeby a přínosy? Jaký přínos získáte za své současné situace? Ja budete udržovat své existující přínosy, až dosáhnete svého snu?

MENTORSKÝ STŮL