Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_04.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Advertisements

Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Management cestovního ruchu
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
SÍDELNÍ STRUKTURA ČESKÁ REPUBLIKA.
Odbor projektové podpory – Univerzitní centrum Telč.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Základní škola Lednice Břeclavská 510. Cestovní ruch v ČR.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_19.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_62_15 Název materiáluSídla ČR.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_20.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
1 Cyklus konferencí a seminářů pro nelékařské zdravotnické obory v rámci projektu MZ ČR RNDr. Martin Kalina, Ph.D. Manager Aesculap Akademie B. Braun Medical.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_02.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Číslo materiálu klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Popis výukového materiálu Název:Management a marketing destinací Destinace cestovního ruchu Autor:Bc. Pavel Lang Datum: Obor:a) L/01 Gastronomie.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Zkvalitnění výuky německého jazyka na Vyšší odborné škole Zahradnické v Mělníku CZ.1.07/2.1.00/
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/  Číslo a název šablony  klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Číslo.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_19.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_12.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_08.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_03.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_13.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
N Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ n Číslo a název šablony n klíčové aktivity III/2 n klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
KONGRESOVÝ CESTOVNÍ RUCH
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Transkript prezentace:

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_04 Popis výukového materiálu Název:Kongresový a incentivní CR Autor:Bc. Pavel Lang Datum: Obor:a) L/01 Gastronomie (nástavbové studium) b) L/01 Gastronomie c) H/01 Kuchař/kuchařka, Číšník/servírka Ročník:a) - 2. ročník a b) - 4. ročník Předmět:Hotelový provoz, OdO Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu Hotelový provoz a OdO a je v souladu s ŠVP 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím ICT s výkladem a doplněním při současném použití učebnic Moderní řízení hotelového provozu (Ing. J. Beránek a kol., Magconsulting 2013) a Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (D. Drobná a E. Morávková, nakl. Fortuna Praha 2004) Součástí materiálu je krátký test s označením odpovědí. Další formou zpětné vazby je test jako souhrn několika realizovaných materiálů. Pro výuku je použit - PC s dataprojektorem - interaktivní tabule - interaktivní dataprojektor - učebnice

KONGRESOVÝ A INCENTIVNÍ CESTOVNÍ RUCH Bc. Pavel Lang

Kongresový CR (KCR) specializovaná forma cestovního ruchu spojená se setkáváním účastníků za účelem výměny odborných poznatků a zkušeností zahrnuje zejména pořádání kongresů, konferencí, sympozií, seminářů apod. a zajišťování souvisejících služeb a doprovodného programu

Charakteristiky KCR Pro KCR jsou typické především: vysoká úroveň a komplexnost služeb odborný charakter akcí vysoké nároky na organizační a technické zabezpečení výrazně nadprůměrné výdaje na jednoho účastníka odlišná sezónnost Akce KCR probíhají převážně v pracovním čase účastníků obvykle obsahují společenské a reprezentativní prvky jsou pořádány zpravidla ve velkých městech významné akce KCR posilují postavení a image města a země

Nejčastější akce KCR kongres konference sympozium fórum kolokvium seminář workshop

Potenciál destinace z hlediska KCR ubytovací kapacita v hotelech třídy 5* a 4* (výjimečně 3*] vzdálenost mezinárodního letiště s dostatečným spojením s hlavními světovými centry kapacita a úroveň kongresového centra (center) turistické atraktivity v dostupném okolí rozsah stravovacích a zábavních zařízení potřebné úrovně nabídka doprovodných služeb v požadované kvalitě

Incentivní CR produkty CR coby motivační nástroj snaha ocenit pracovní úspěch nebo trvalé výsledky zaměstnanců nebo obchodních partnerů rozvoj ICR v ČR spojen se vstupem nadnárodních společností na český trh v 90. letech

Charakteristiky ICR rozmanitost pořádaných akcí vysoká úroveň a komplexnost služeb uzavřená skupina účastníků originální a nadstandardní prvky v programu individuální příprava programu pro každou akci vysoká ziskovost pro organizátory

Aktuální trendy v oblasti KICR (1/2) pořádání menších konferencí (stagnující zájem o účast – fenomén nedostatku času) tlak na snižování nákladů – řešeno např. zkrácením akcí, pořádáním o víkendu (mimo pracovní dobu), volbou méně luxusního ubytování, zařazením více individuálních aktivit (nakupování, fakultativní výlety) do programu akce pořádány častěji v blízkých destinacích více zájmu věnováno návratnosti investic do incentivních akcí

Aktuální trendy v oblasti KICR (2/2) „koncentivy“ - propojování pracovních a motivačních cest do programu častěji zařazovány činnosti podporující rozvoj osobnosti, tvořivosti a mezilidských vztahů, vzdělávání a také adrenalinové aktivity rostoucí obliba lázeňských procedur v hotelových balneocentrech

Statistiky – Český statistický úřad (1/3) Definice kongresu a konference: za kongres se považuje sjezd (formální setkání) většího počtu lidí (minimálně 100 osob) určitého odborného zaměření, jehož obsahem jsou přednášky, diskuse a konzultace. Označení konference je velmi blízké termínu kongres a jedná se rovněž o formální setkání, které nemusí nabývat takového významu či rozsahu jako jednání v rámci kongresu. Poznámka: statistiky se vztahují pouze k hotelům a dalším hromadným ubytovacím zařízením, nezahrnují tedy kongresy pořádané v kongresových centrech, výstavištích, vysokých školách, historických sálech a dalších prostorech

Praha kongresová zařízení Kongresové centrum Praha (kapacita hl. sálu při div. uspořádání: míst) Hotely: Top Hotel Praha**** (2 000), Hotel Hilton Prague***** (1 350), Hotel InterContinental Praha***** (580), Hotel Ambassador – Zlatá Husa***** (500), Orea Hotel Pyramida**** (450) a další Historické prostory: Obecní dům (1 067), Palác Žofín (900) a další Další zařízení: Sazka Arena (12 tisíc), PVA Letňany (10 tisíc), Výstaviště Praha (3 500), Veletržní palác (1 500), Slovanský dům (650) a další

Další kongresová města/místa v ČR nejvýznamnější: Brno, Karlovy Vary, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, Hradec Králové lázeňská místa: Mariánské Lázně, Františkovy Lázně, Jeseník, Karlova Studánka, Poděbrady, Klimkovice, Luhačovice, Třeboň horská střediska: Špindlerův Mlýn, Pec pod Sněžkou, Harrachov, Kašperské hory, Loučná nad Desnou menší města: České Budějovice, Tábor, Jablonec nad Nisou, Znojmo, Jihlava, Zlín, Mělník, Jindřichův Hradec, Přerov, Nymburk historická místa: Český Krumlov, Litomyšl, Sychrov, Mikulov, Bechyně, Zbiroh

SWOT KICR v ČR silné stránky atraktivita hlavního města všechny předpoklady pro pořádání kongresů v Praze s výjimkou největších akcí všechny předpoklady pro pořádání středních a větších kongresů v některých dalších českých městech příhodné podmínky pro incentivní akce ve všech krajích konkurenceschopnost cen služeb v rámci KICR rozvoj nízkonákladové dopravy v ČR otevření nového terminálu na letišti v Praze - Ruzyni rostoucí kapacity v hotelech vyšších tříd úspěšná organizace náročných akcí (MMF/SB, NATO) a velkých kongresů (nejčastěji s lékařským zaměřením)

SWOT KICR v ČR slabé stránky nedostatky zejména v „nehmotných“ podmínkách – marketing, lidské zdroje (orientace na zákazníky, jazyková vybavenost) nedostatečná síť dálnic a rychlostních komunikací v České republice asociační forma convention bureau (PAKT) nedostatečné výstavní plochy v KCP posilování české měny relativně vysoké ceny ubytování v Praze nedostatek ubytovacích kapacit vyšších tříd ve většině krajů nedostatečné konferenční kapacity pro pořádání největších kongresů

SWOT KICR v ČR příležitosti oživení ve světové ekonomice rostoucí obliba destinací blízkých, známých a bezpečných celosvětový trend rozvoje nízkonákladové dopravy prostředky z fondů EU – investice do infrastruktury a marketingu

SWOT KICR v ČR hrozby rostoucí konkurence mezi destinacemi rostoucí tlak na náklady fenomén nedostatku času vysoké ceny ropy nebezpečí teroristických útoků na mnoha místech světa

Děkuji Vám za pozornost Výstupy TEST 1. Popište charakteristiku kongresového CR Odpovězte vlastními slovy a uveďte ukázku jednotlivých problematik 2. Popište nejčastější akce KCR 3. Popište ideální potenciál destinace z hlediska kongresového CR 4. Znáte aktuální trendy v oblasti kongresového a incentivního CR 5. Popište slabé stránky v rámci SWOT kongresového a incentivního CR v ČR