AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice)
Advertisements

Tvorba OP pro programovací období Kontext a vazby OP •EU jako ek. nejrozvinutější společenství na světě – charakterzované sociálním smírem.
Představení Generálních sekretářů a generálního zmocněnce Aktuální stav přípravy 2014 – 2020.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
MAS Lužnice, o.s. Příprava strategie MAS Lužnice na období
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Program konkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Příležitosti pro rozvoj předškolního vzdělávání.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání.
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Mgr. Jitka Baťková Odbor přípravy OP VVV.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Srovnání současného a budoucího programovacího období v ČR Ing. Jarmila Modrá Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR 8. listopadu 2006.
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Operační program Praha - Adaptabilita odbor fondů EU, Magistrát hl. m. Prahy Operační program Praha - Adaptabilita Možnosti čerpání z ESF v.
1 Podpora odborného vzdělávání Petr BANNERT ředitel odboru středního a vyššího odborného vzdělávání a institucionální výchovy Ministerstvo školství, mládeže.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Konference „Další profesní vzdělávání“ Pardubice 26. září 2006 Mgr. Jaroslava Barbara Sporková Evropské strukturální fondy v České republice v období 2007.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+
PROGRAMOVÉ OBDOBÍ Projekt Tvorba Strategie a Společného akčního plánu v oblasti rozvoje lidských zdrojů v Libereckém kraji I CZ.1.04/4.1.01/C
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
2. Seminář krajských S3 manažerů Praha, 26. června 2013.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Možnosti podpory celoživotního učení v programech financovaných Evropskou unií Ing. Marek Mora Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR 10. května.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
OPERA Č NÍ PROGRAM VZD Ě LÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
PROJEKTOVÉ ZÁMĚRY LIBERECKÉHO KRAJE Projekt Tvorba Strategie a Společného akčního plánu v oblasti rozvoje lidských zdrojů v Libereckém kraji I CZ.1.04/4.1.01/C
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zprostředkující subjekt.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
MAP – Místní akční plán ORP RK
Integrovaný regionální operační program
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Vazba na Operační programy
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Aktuální informace o projektu
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST

VYHLÁŠENÉ / PLÁNOVANÉ VÝZVY 1.1  Rozšíření spektra forem a metod vzdělávání v oblasti zdravého životního stylu a dopravní výchovy pro žáky základních a středních škol  Zlepšení školního klimatu: Podpora profesního rozvoje osob, které ve školském prostředí participují na oblasti primární prevence 1.1  Realizace odborných/učebních praxí / Studentské minipodniky 1.1  Podpora zapojení rodilých mluvčích ze zemí EU a/nebo učitelů cizích jazyků – cizinců ze zemí EU do vzdělávání ve školách, případně ze zemí mimo EU, pokud mají pracovní povolení.  Příprava projektů internacionalizace škol a zavádění metody CLIL 1.3  „TABLETOVÁ VÝZVA“

PROJEKTY V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+

MUSÍME SE NAUČIT MLUVIT V JINÝCH ZKRATKÁCH… ITI integrovaná teritoriální investice SAP společný akční plán ESÚS evropské společenství pro územní spolupráci IPRÚ integrovaný plán rozvoje území CLLD komunitně vedený územní rozvoj

PROGRAMY PRO OBDOBÍ EFRR + ESF + FS Cíl: Investice pro růst a zaměstnanost OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost OP Výzkum, vývoj a vzdělávání OP Doprava OP Životní prostředí OP Zaměstnanost Integrovaný regionální operační program OP Praha - pól růstu ČR OP Technická pomoc Cíl: Evropská územní spolupráce OP ČR – Polsko OP Svobodný stát Sasko – ČR OP Svobodný stát Bavorsko – ČR OP Rakousko – ČR OP Slovensko – ČR OP Nadnárodní spolupráce OP Meziregionální spolupráce EZFRV Program rozvoje venkova ENRF OP Rybářství

MENŠÍ POČET OPERAČNÍCH PROGRAMŮ MÉNĚ PODPOROVANÝCH AKTIVIT JEDNOTNÉ METODIKY / STANDARDIZACE PLNÁ ELEKTRONIZACE SYSTÉMU VĚTŠÍ TLAK NA EFEKTIVITU A HOSPODÁRNOST VE VAZBĚ NA SOUČASNOST

TVORBA STRATEGIE A SPOLEČNÉHO AKČNÍHO PLÁNU V OBLASTI ROZVOJE LIDSKÝCH ZDROJŮ V LIBERECKÉM KRAJI

STRATEGIE ROZVOJE LIDSKÝCH ZDROJŮ  STANOVENÍ ROZVOJOVÝCH PRIORIT A CÍLŮ V OBLASTI LIDSKÝCH ZDROJŮ  VZDĚLÁVÁNÍ & SOCIÁLNÍ SLUŽBY & CESTOVNÍ RUCH + INOVAČNÍ POTENCIÁL  PLÁN PRO OBDOBÍ 2014+

PODPŮRNÉ ANALÝZY  KVALITATITNÍ ANALÝZA NÁZORŮ A POSTOJŮ ZAMĚSTNAVATELŮ  ANALÝZA DEMOGRAFICKÉHO VÝVOJE S OHLEDEM NA DOPADY DO OBLASTI TRHU PRÁCE  ANALÝZA EFEKTIVNOSTI A ÚČELNOSTI VÝDAJŮ DO ZABEZPEČENÍ DOSTUPNOSTI A KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ

SPOLEČNÝ AKČNÍ PLÁN  NÁSTROJ PRO REALIZACI PROJEKTŮ S INTEGROVANÝM CÍLEM  VYTVOŘENÍ KAPACIT PRO IMPLEMENTACI  ŘÍZENÍ SAP = ŘÍZENÍ OPERAČNÍHO PROGRAMU „v malém“

OPERAČNÍ PROGRAM VÝZKUM, VÝVOJ A VZDĚLÁVÁNÍ gesce Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

HLAVNÍ CÍL & VIZE HLAVNÍ CÍL: Urychlit strukturální posun ČR směrem ke znalostní ekonomice poháněné lidským kapitálem prostřednictvím investic do rozvoje základů znalostní ekonomiky VIZE: Znalostní ekonomika založená na: 1) Vzdělané, motivované a kreativní pracovní síle 2) Produkci kvalitních výsledků výzkumu a jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti ČR 3) Využití regionálních konkurenčních výhod prostřednictvím tzv. inteligentní specializace

PRIORITNÍ OSY PO1: POSILOVÁNÍ KAPACIT PRO KVALITNÍ VÝZKUM 66 % ERDF PO 2: ROZVOJ VYSOKÝCH ŠKOL A LIDSKÝCH ZDROJŮ PRO VÝZKUM A VÝVOJ 34 % ERDF I 37 % ESF PO 3: ROVNÝ PŘÍSTUP KE KVALITNÍMU PŘEDŠKOLNÍMU, PRIMÁRNÍMU A SEKUNDÁRNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ 63 % ESF PO 4: TECHNICKÁ POMOC

PRIORITNÍ OSA 3 ROVNÝ PŘÍSTUP KE KVALITNÍMU PŘEDŠKOLNÍMU, PRIMÁRNÍMU A SEKUNDÁRNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ  ROZVOJ INKLUZÍVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ  ZVÝŠENÍ KVALITY PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ VČETNĚ USNADNĚNÍ PŘECHODU DĚTÍ NA ZŠ  ZLEPŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ A VÝSLEDKŮ ŽÁKŮ V KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍCH  ROZVOJ SYSTÉMU STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ A HODNOCENÍ KVALITY VE VZDĚLÁVÁNÍ  ZKVALITNĚNÍ PŘÍPRAVY BUDOUCÍCH A ZAČÍNAJÍCÍCH PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ  ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VČETNĚ POSÍLENÍ JEHO RELEVANCE PRO TRH PRÁCE

ROZVOJ INKLUZÍVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ  ZVÝŠENÍ POČTU PROINKLUZIVNĚ NASTAVENÝCH BĚŽNÝCH ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ SMĚREM K VYŠŠÍ ÚROVNI SOCIÁLNÍHO ZAČLEŇOVÁNÍ  ZVÝŠENÍ POČTU DĚTÍ V ÚČASTI NA PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ (PV) S OHLEDEM NA DĚTI SE SVP A ROZVOJ SYSTÉMU VČASNÉ PEČE O OHROŽENÉ DĚTI  ODSTRANĚNÍ BARIÉR K PŘÍSTUPU KE KVALITNÍMU VZDĚLÁNÍ  ZLEPŠENÍ SYSTÉMU PPP  VYŠŠÍ MÍRA ZAČLEŇOVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SVP DO JIŽ EXISTUJÍCÍCH ZÁJMOVÝCH A VOLNOČASOVÝCH AKTIVIT

ZVÝŠENÍ KVALITY PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ VČETNĚ USNADNĚNÍ PŘECHODU DĚTÍ NA ZŠ  ZAVEDENÍ A ROZŠÍŘENÍ POSTUPŮ A NÁSTROJŮ INDIVIDUÁLNÍ PODPORY PEDAGOGŮ  ZAJIŠTĚNÍ KVALITNÍ METODICKÉ PODPORY  ZVÝŠENÍ POČTU PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ, KTEŘÍ V RÁMCI SYSTEMATICKÉHO DVPP PROHLOUBILI /ROZŠÍŘILI SVÉ VĚDOMOSTI A DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ A VHODNĚ JE UPLATŇUJÍ  ZLEPŠENÍ KOMPETENCÍ PRACOVNÍKŮ ZAŘÍZENÍ PRO PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ MIMO SEKTOR VEŘEJNÝCH MŠ  NAVÁZÁNÍ ČI PROHLOUBENÍ SPOLUPRÁCE PEDAGOGŮ MŠ A ZŠ A RODIČŮ

ZLEPŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ A VÝSLEDKŮ ŽÁKŮ V KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍCH  OTEVŘENÍ ZŠ A SŠ K VĚTŠÍ SPOLUPRÁCI ŠKOL S RŮZNÝMI SUBJEKTY V MÍSTĚ ZA ÚČELEM ZATRAKTIVNĚNÍ VÝUKY A VZDĚLÁVÁNÍ  DVPP, KTERÉ POVEDE K ZATRAKTIVNĚNÍ A ZEFEKTIVNĚNÍ VZDĚLÁVÁNÍ  VYUŽITÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ  ZAVEDENÍ A ROZŠÍŘENÍ POSTUPŮ A NÁSTROJŮ INDIVIDUÁLNÍ PODPORY PEDAGOGŮ  ROZVÍJENÍ KULTURY SDÍLENÍ PEDAGOGICKÝCH ZKUŠENOSTÍ, POSKYTOVÁNÍ METODICKÉ PODPORY A ODBORNÉ ZPĚTNÉ VAZBY A UČENÍ SE OD KOLEGŮ  UTVÁŘENÍ SILNÝCH PARTNERSTVÍ MEZI ŠKOLAMI A ORGANIZACEMI ZÁJMOVÉHO A NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ (VČETNĚ NNO)

ROZVOJ SYSTÉMU HODNOCENÍ KVALITY A STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ  UCELENÉHO SYSTÉMU STANDARDŮ, MONITOROVÁNÍ A HODNOCENÍ, PROPOJENÍ INTERNÍHO A EXTERNÍHO HODNOCENÍ  JAK SUMATIVNÍ, TAK FORMATIVNÍ SLOŽKY HODNOCENÍ  ZAVEDENÍ PROCESŮ TZV. MODERACE  ŘEDITELÉ ZVÝŠÍ SVÉ KOMPETENCE V OBLASTI VEDENÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ A ŘÍZENÍ ZMĚNY  OBECNÝ ROZVOJ SCHOPNOSTÍ VŠECH AKTÉRŮ VČ. ZŘIZOVATELŮ PRO PRÁCI S DATY, ANALYTICKÉ ČINNOSTI

ZKVALITNĚNÍ PŘÍPRAVY BUDOUCÍCH A ZAČÍNAJÍCÍCH PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ  RESTRUKTURACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ S VYŠŠÍM PODÍL PRAXE  ZLEPŠENÍ SPOLUPRÁCE ODBORNÝCH A PEDAGOGICKÝCH FAKULT  ZVÝŠENÍ KVALITY CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ  ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ VYSOKÝCH ŠKOL VZDĚLÁVAJÍCÍCH UČITELE

ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VČETNĚ POSÍLENÍ JEHO RELEVANCE PRO TRH PRÁCE  ZVÝŠENÍ ZÁJMU DĚTÍ A ŽÁKŮ O VĚDU A TECHNIKU A UPLATNITELNOST ABSOLVENTŮ  ROZŠÍŘENÍ POLYTECHNICKÉ VÝCHOVY V MŠ A ZŠ  ZVÝŠENÍ SPOLUPRÁCE ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ  ROZŠÍŘENÍ SPOLUPRÁCE MEZI ŠKOLAMI  ZVÝŠENÍ KVALITY PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ A ZVÝŠENÍ KAPACITY I KVALITY KARIÉROVÉHO PORADENSTVÍ NA ŠKOLÁCH  ZVÝŠENÍ KAPACITY ODBORNÝCH ŠKOL REALIZOVAT VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH A ZVÝŠENÍ PROSTUPNOSTI MEZI PROGRAMY POČÁTEČNÍHO A DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ

PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+

STRATEGICKÉ CÍLE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ dle Dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje ODPOVÍDAJÍCÍ KAPACITA SÍTĚ REGIONÁLNÍ CENTRA OBOROVĚ SILNÝCH ŠKOL ODPOVĚDNOST MANAGEMENTU EFEKTIVITA VZDĚLÁVÁNÍ INOVACE OBSAHU VZDĚLÁVÁNÍ ROZVOJ KOMPETENCÍ PEDAGOGŮ HODNOCENÍ KVALITA VZDĚLÁVÁNÍ DOSTUPNOST PORADENSKÝCH SLUŽEB INTEGRACE & INKLUZE ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI

STRATEGIE PROJEKTOVÉ ČINNOSTI dle Dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ GARANTUJÍCÍ JEDNOTNÝ ROZVOJ ÚZEMÍ SYSTÉMOVÉ, PLOŠNÉ PROJEKTY KVALITA VZDĚLÁVÁNÍ PODMÍNĚNÁ OBSAHEM A MATERIÁLNÍMI PODMÍNKAMI KLÍČOVÁ TÉMATA „MĚKKÉ“ AKTIVITY MUSÍ BÝT DOPROVÁZENY INVESTICEMI DO VYBAVENÍ A ZÁZEMÍ ŠKOL INVESTICE

PRIORITNÍ PROJEKTY EFEKTIVITA KVALITA ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI CENTRA ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ ŠKOLY BEZ BARIÉR EDUplan Qrám iŠVP T-KOMPETENCE E-KOMPETENCE A-KOMPETENCE HLEDÁNÍ HVĚZD KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ V LK

EDUplan: STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY rozvoj systému strategického plánování rozvoje vzdělávací soustavy na úrovni sítě škol a na úrovni jednotlivých organizací

Qrám: SYSTÉMOVÝ RÁMEC HODNOCENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI dotvoření systému interního a externího hodnocení kvality na úrovni škol

CENTRA ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ LIBERECKÉHO KRAJE modernizace vybavení středních škol včetně nezbytných stavebních úprav směřující k vytvoření páteřní sítě středních škol

INOVACE ŠKOLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ STŘEDNÍCH ŠKOL LIBERECKÉHO KRAJE inovace školních vzdělávacích programů oborů středního vzdělávání: aktualizace s ohledem na technologický vývoj a oponentura zaměstnavatelů

T-KOMPETENCE: ROZVOJ KOMPETENCÍ V TECHNICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ rozvoj spolupráce středních škol technického zaměření se zaměstnavateli

E-KOMPETENCE: ROZVOJ KOMPETENCÍ V EKONOMICKÉM A SLUŽBOVÉM VZDĚLÁVÁNÍ rozvoj spolupráce středních škol ekonomického a službového zaměření se zaměstnavateli

A-KOMPETENCE: ROZVOJ KOMPETENCÍ V UMĚLECKO- PRŮMYSLOVÉM VZDĚLÁVÁNÍ rozvoj spolupráce středních škol uměleckoprůmyslového zaměření se zaměstnavateli

KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI aktivity k zodpovědné volbě oboru středního vzdělávání: kompetence výchovných poradců, spolupráce se zaměstnavateli a úřady práce, motivační aktivity a propagační kampaně

HLEDÁNÍ HVĚZD LIBERECKÉHO KRAJE zkvalitnění péče o žáky nadané a talentované: vyhledávání, diagnostika, podpůrná opatření, volnočasové aktivity, soustředění

PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI komplexní rozvoj poradenského systému pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: poradenské týmy, diagnostika, metodika, další vzdělávání

ŠKOLY BEZ BARIÉR uzpůsobení objektů středních škol pro potřeby vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména s tělesnými a smyslovými hendikepy

HODINKA S ERASMEM+ Dům zahraniční spolupráce pořádá konzultace k připravované žádosti o grant v programu Erasmus+. Využijte možnost konzultace přímo v regionu k připravované žádosti o grant v programu Erasmus+ před jejím podáním ke Konzultovat lze napříč všemi sektory a klíčovými akcemi Erasmus+. Akce je otevřená všem pracovníkům různých typů organizací a institucí působících ve vzdělávání a práci s mládeží Liberec Místo konání: Krajský úřad Libereckého kraje U Jezu 642/2a, Liberec 2 zasedací místnost č. 326, 3. p., vchod A Čas konzultací: 9-11 hodin Registrace: regionalni-konzultace/

Registrace do na