Odloučené pracoviště NAD PLOVÁRNOU Statutární zástupce školy Mgr. Božena Suchánková Vedoucí učitelka Věra Kopečná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mateřská škola Sluníčko Hradec Králové,Třebeš
Advertisements

Základní škola, Karviná – Nové Město, Komenského 614, příspěvková organizace Karviná – Nové Město Projekt finančně podpořený Fondem životního.
54.mateřská škola Plzeň se sportovním zaměřením Staniční 72, Plzeň
Výhody & nevýhody tvorby Projektu podpory zdraví vzhledem k tvorbě Školního vzdělávacího programu Tomáš Blaha SZÚ Praha 2005.
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
výchova k nekuřáctví pro I. stupeň ZŠ
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
„Jekhetanes“ aneb spolu Sophia Dvořáková. KDO JSME? Šance pro Tebe je nestátní nezisková organizace. Šance pro Tebe působí v Pardubickém kraji, sídlo.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
PROGRAM PROTI ŠIKANOVÁNÍ Vypracovala Mgr
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Ve zdravém těle, zdravý duch … a ten je jen ve zdravé škole!!!
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
VÍTÁME VÁS u přijímacího řízení pro školní rok 2014/2015 Praktická škola jednoletá Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Zdravá škola.
ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA CO TO ZNAMENÁ? ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA TO ZNAMENÁ: VYTVÁŘÍME PRO DĚTI ZDRAVÉ PROSTŘEDÍ.
Společně proti úrazům ve městě Chrudim. Zdravé město Chrudim  Zdravé město od roku 2001 – vstup do NSZM ČR  Podpora zdraví (soulad psychické, fyzické.
Čujkovova 31 Ostrava – Jih tel: tel:
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Průřezová témata.
Minimální preventivní program školy
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Základní škola a Mateřská škola Koněšín, příspěvková organizace.
VÝROČNÍ ZPRÁVA ZA ROK 2008 FAUST, o.s.. Statutární zástupci: Bc. Jana Hajderová Ing. Naděžda Antošová, PhD. Jiří Němec.
Mateřská škola, Větrná 1084, Ostrava-Poruba
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Rodinná politika v Jihomoravském kraji Rodinná politika v centru pozornosti krajů a obcí ( Jihlava – konference)
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Škola podporující zdraví Komunitní program WHO pro MŠ, ZŠ a SŠ v ČR od r Národní koordinační centrála v SZÚ Poslanecká sněmovna, Konírna
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání Zásady předškolního vzdělávání Cíle vzdělávání Podmínky vzdělávání Obsah vzdělávání Autoevaluace.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Projekt Podpora práce učitelů - PPUČ
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
ANALÝZA POČTU PŘEDŠKOLÁKŮ A ŠKOLÁKŮ
Společenská odpovědnost a školy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VITICE, okres KOLÍN
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Aktuální informace o stavu
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Všichni o ní mluví, ale víme, jak opravdu vypadá? Školní inkluze
Vazba na Operační programy
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Socializace Kejřová.
1. Mateřská škola Karlovy Vary, Komenského 7, příspěvková organizace
Dobrovolnické programy
Příprava pěstounů a sociální zabezpečení
Základní škola a Mateřská škola Kozlov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Odloučené pracoviště NAD PLOVÁRNOU Statutární zástupce školy Mgr. Božena Suchánková Vedoucí učitelka Věra Kopečná

Charakteristika školy NÁZEV ŠKOLY SÍDLO ŠKOLY PRÁVNÍ FORMA SOUČÁSTI ŠKOLY ODLOUČENÉ PRACOVIŠTĚ SÍDLO ŠKOLY NÁZEV ŠVP Mateřská škola Velké Meziříčí Čechova 1523/10, VM Příspěvková organizace 5 odloučených pracovišť Mateřská škola Nad Plovárnou Nad Plovárnou 1569/12, VM „Zdravě a s radostí“

Představení školy Budova postavena v roce 1978, rekonstrukce v roce 2015 Dvoupodlažní budova Kapacita mateřské školy - 56 dětí Dvoutřídní mateřská škola Třída Štěňátek Třída Koťátek Věkově smíšené třídy, děti od 3 do 6 let Dbáme na umístění sourozenců v jedné třídě Hrací koutky, stolečky pro hru dětí a stolování

BUDOVA PO REKONSTRUKCI

PROSTORY MATEŘSKÉ ŠKOLY

HERNÍ CENTRUM MŠ se podařilo odkoupit přilehlý byt V prostorách bytu dětem nabízíme: Učebnu anglického jazyka Pohádkové centrum Loutkové divadlo

UČEBNA ANGLIČTINY LOUTKOVÉ DIVADLO

ŠKOLNÍ ZAHRADA Členitý terén pro sezónní aktivity Průlezka se skluzavkou Průlezka housenka Svahová skluzavka Trampolína Chaloupka s tabulí 2 pískoviště Kolotoč Lezecká stěna Vyasfaltované hřiště V letním období bazénky na terase

ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM Pro tvorbu našeho ŠVP nám sloužil celostátně vydaný dokument „Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání“ V souladu tímto dokumentem pro konkrétní rozpracování byl využit program podpory zdraví, který je pro předškolní vzdělávání zpracován pod názvem „Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole“

Filozofie podpory zdraví je nám velice blízká a chápeme: Že zdraví není jen o tom, zda nejsme nemocni Souvisí s pocitem životní pohody a harmonie mezi lidmi Zdraví je pro každého z nás hodnotou hodnot Je podmínkou celkově hodnotného života jednotlivců i celé společnosti

Protože své zdraví ovlivňují lidé svým chováním, rozhodli jsme se: Podporovat zdraví vlastní, zdraví dětí i jejich rodinných příslušníků Osvojením si návyků, dovedností a chováním podporující zdravý životní styl Je to proces, který přijímá společnost postupně a mateřská škola je to pravé místo, kde mohou děti dostat základy pro jejich celý život

Filozofie podpory zdraví prolíná do prostředí školy, rodiny, města a práce: Již několik let se zapojujeme do grantů Města Velkého Meziříčí a zpracováváme a plníme projekty k podpoře zdraví Zdravého životního stylu Sociálně patologických jevů Zapojujeme se do sportovních akcí, které pořádá organizace mateřská škola, ale také město a sportovci našeho regionu

Integrující přístupy programu podpory zdraví Naše MŠ se řídí dvěma základními principy, které se vzájemně prolínají a doplňují: Respekt k přirozeným lidským potřebám jednotlivce v celku společnosti a světa Rozvíjení komunikace a spolupráce

Dlouhodobé záměry rozvoje školy Abychom naplnili filozofii vzdělávacího programu, stanovili jsme si základní dlouhodobé záměry. Podnětem nám byla autoevaluace školy, analýza SWOT a dotazníky od rodičů. 1) Zapojit všechny zúčastněné skupiny 2) Rozvíjet komunikaci a spolupráci 3) Usilovat o spokojenost dítěte

Podmínky formálního kurikula, včetně záměrů vycházejících z evaluace podmínek 1) Učitelka podporující zdraví 2) Věkové smíšené třídy 3) Rytmický řád života a dne 4) Tělesná pohoda a volný pohyb 5) Správná výživa 6) Spontánní hra 7) Podnětné věcné prostředí

8) Bezpečné sociální prostředí 9) Participativní a týmové řízení 10) Partnerské vztahy s rodiči 11) Spolupráce mateřské školy se základní školou 12) Začlenění mateřské školy do života obce

FORMÁLNÍ KURIKULUM V naší MŠ chceme děti naučit pojímat zdraví jako hodnotu, která umožňuje člověku vést plnohodnotný život, a chceme je k tomu vybavit potřebnými kompetencemi. Toto je vize, kterou chceme směřovat naše vzdělávání k podpoře zdraví.

TÉMATICKÉ ČÁSTI V PRŮBĚHU ROKU

Konkrétní ukázka rozpracování tématických částí

Děkujeme za pozornost