MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Advertisements

Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
managementu znalostí podle
Podpora inovací v Olomouckém kraji. Ekonomická situace kraje  Průměrná mzda : Kč (1.-2. čtvrtletí 2012)  Míra registrované nezaměstnanosti: 10,38.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Inovační vouchery : potenciál spolupráce s UTB
Aktivity Ústeckého kraje v rámci implementace RIS ÚK.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Vzdělání pro budoucnost
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Liberalizovaný trh s elektrickou energií
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
úvod pojetí a obsah marketingu
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Příprava odborníků pro oblast inovačního podnikání Pavel Švejda Asociace inovačního podnikání ČR Seminář Inovační potenciál ČR, AIP ČR.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Příprava odborníků pro oblast inovačního podnikání; vysoké školy a inovace Pavel Švejda Asociace inovačního podnikání ČR INOVACE 2007 Plenární sekce 4.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Struktura podnikatelského plánu
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Environmentální účetnictví jako cesta k předcházení vzniku odpadů Doc. Ing. Miroslav Hájek, Ph.D. 2. ročník národní konference PŘEDCHÁZENÍ VZNIKU ODPADŮ,
„Programová podpora vstupního hodnocení udržitelné spotřeby a výroby v ČR“ Zkušenosti z programu Ing. Josef Pikálek ENVIROS, s.r.o. Na Rovnosti
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Akcelerační program CLB Písek. Kdo  SMART DIALOG  Centrum energeticky efektivních budov (CLB)  Další partneři:  Jihočeská Agentura pro podporu Inovačního.
Centrum energeticky efektivních budov.  CLB vzniklo jako sdílená infrastruktura, tedy seskupení firem a akademických pracovišť na vývoj systémů technologií,
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Marketingový plán podniku
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Ekonomika malých a středních podniků
Ekonomika malých a středních podniků
Presentation Title 1st September 2002
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Transkript prezentace:

MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE

Moravská vysoká škola Olomouc partner malých a středních firem pro udržitelný rozvoj Hlavní zaměření: Ekonomika a management Odborná specializace: Inovační management Informační a komunikační technologie (ICT) Podpora manažerského rozhodování Společenská odpovědnost firem PR a marketing Energetický management

Inovační vouchery Olomouckého kraje MVŠO Vám může pomoci zejména v oblasti managementu inovací Naše chápání inovací: „high-tech inovace“ x „byznys inovace“ high-tech inovace: založené na nejnovějších objevech vědy a na vysoce sofistikovaném přístupu, nutně předpokládají vědecko-výzkumnou aktivitu byznys inovace: orientovány na zákazníka a zisk a probíhají v existujících podnicích bez nutného přímého zapojení vědy a výzkumu V byznys inovacích jde o užívání stávajících znalostí (procesů) novým způsobem - v novém prostředí - v nových souvislostech! (A. Arundel - H. Hollanders)

Byznys inovace Byznys inovace: probíhá formou tvůrčí změny v rámci jednoho nebo více ze čtyř částí obchodního systému

Inovační vouchery Olomouckého kraje V rámci projektu IVOK 2015 nabízíme řešení pro následující oblasti: I. Analýza trhu / marketingová strategie II. Inovační audit III. Optimalizace operačních procesů

Analýza trhu / marketingová strategie Příklady řešení: Tvorba marketingového plánu Analýza komunikačních nástrojů, strategie Public Relations Průzkum trhu Online marketing - analýza současného stavu a návrh vhodných nástrojů Analýza možností uplatnění na zahraničních trzích Možný výstup: marketingová studie, analýza tržního potenciálu, marketingová strategie apod.

Inovační audit Příklady řešení: Analýza inovačního systému firmy Identifikace kontextu a tržních příležitostí Segmentace a prioritizace jejich tržního potenciálu Návrh business rozvojového projektu Prioritizace potřeb a zdrojů firmy Hodnocení investic v rámci inovačního procesu Možný výstup: analýza inovačního potenciálu, inovační roadmap

Optimalizace operačních procesů Příklady řešení: Analýza změnového a odchylkového řízení v normách podniku a v cenách výrobků v souvislosti s výrobkovými, technologickými a organizačními změnami Analýza přínosů technického rozvoje a jeho propojování do plánů finanční výkonnosti podniku Zhodnocení dodavatelsko-odběratelských řetězců Analýza a inovace logistických procesů Optimalizace skladování a zásobování s cílem minimalizace nákladů Návrh implementace moderních logistických technologií (JIT, KANBAN, cross-docking atd.) Inovace kalkulací a kalkulačního systému spolu s návrhem optimalizace nákladů Návrh nákladové efektivnosti inovace technologických postupů s cílem úspory nákladů Možný výstup: audit výrobních procesů, procesní mapa

Reference 3 Points CIO s. r. o. ( – ) Zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategie efektivního zacílení na stávající a potencionální zákazníky ve vazbě na nově navržený produkt firmy. Příprava marketingové strategie, komunikační kampaně a dalších. IVF TRAVEL s. r. o. ( – ) Marketingová analýza pro vstup nového produktu na trh. Navržení designu produktu na základě definovaných požadavků. Inovační a technologický audit, zpracování údajů o technických parametrech a limitech vybavení firmy ve vazbě na připravované zavedení produktu na trh.

Moravská vysoká škola Olomouc Kontakt: Ing. Martina Březíková tel.: (+420) , mob.: (+420)

Moravská vysoká škola Olomouc Váš partner pro byznys inovace