PROČ DĚLÁME ZROVNA TOTO 1.Věříme v růstový potenciál automobilového trhu v ČR a dalších zemí CEE 2.Proto spoluvytváříme podmínky pro to, aby co největší.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Pojištění firemní flotily
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Role Fleet manažera v ČR v roce 2009
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
stlačený zemní plyn vs. nafta
Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
Tvorba cen v maloobchodě
Hodnotový management Teorie rozhodování
Nabídka personálních služeb
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Management  Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti  Tento název může také označovat skupinu vedoucích.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Vybrané metody analýzy
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
MARKETINGOVÝ MIX.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_196.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
MARKETINGOVÝ MIX.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
EKONOMIKA DOPRAVNÍHO PODNIKU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza interkulturního obchodního jednání mezi Čechy a Japonci Autor.
1 ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  42 členů  cíle:  prosazuje prostředí vhodné pro rozvoj leasingu, úvěrů a factoringu  těžištěm je financování.
Marketingový plán podniku
MARKETING Přednáška P
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Telefónica Czech Republic a.s.- co vše pro vás děláme Miroslav Hořejší
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingové strategie
Management Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti Tento název může také označovat skupinu vedoucích pracovníků.
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

PROČ DĚLÁME ZROVNA TOTO 1.Věříme v růstový potenciál automobilového trhu v ČR a dalších zemí CEE 2.Proto spoluvytváříme podmínky pro to, aby co největší podíl firemních investic směroval do produktů automobilového průmyslu a obchodu 3.Jako jednu z cest k tomu vnímáme i outsourcing non-core činností, tedy financování vozů

Jak být efektivnější při klesajících rozpočtech a rostoucích nárocích? Jak a kde najít nové perspektivní zákazníky? Jak se odlišit od konkurence jinak než cenou? Naše služby jsou určeny přesně pro tyto situace. Firma Fleet Partners byla založena s vizí, která spočívá v podpoře Vašeho podnikání na automobilovém trhu v České republice a dalších zemích Evropy. ŘEŠÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI NÁSLEDUJÍCÍ?

CO MŮŽEME ŘEŠIT SPOLEČNĚ? NákladyProdejKomunikaceVztahyStrategie Zákaznická zkušenost

VÝCHOZÍ SITUACE – VELIKOST JEDNOTLIVÝCH SEGMENTŮ ČESKŔHO TRHU Více než 70% hodnoty českého trhu je vytvářeno firemními zákazníky. V ČR je ve fleetech provozováno cca vozů. 2/3 tohoto počtu jsou vozy, provozované malými a středními firmami… V nich tedy je zjevný růstový potenciál. SMB <10 vozů firem vozů Střední fleety vozů firem vozů TOP fleet 100< vozů 150 firem vozů

KLÍČOVÉ TRENDY Mírný růst trhu ve středních fleetech (10-50 vozů) 2.Snižování spokojenosti zákazníků s nižším rozpočtem vyžadují vyšší standard služeb) 3.Pokračující koncentrace car policy u velkých korporací a posun rozhodovacích pravomocí mimo ČR 4.Rostoucí povědomí zákazníků o trhu a jeho principech (zůstatkové hodnoty, TCO), zejména u privátních firem 5.Posun od dominantního akcentu na cenu k pozornosti věnované celkovým nákladům /TCO(privátní společnosti, korporace méně) 6.Růst zájmu o outsourcing (včetně operativního leasingu) Zdroj: Analýza Potenciál trhu 2013, leden 2013, Fleet Partners

OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ (menší a středně velké firmy do 50 vozů) 1.Zlepšení kvality služeb, zejména v oblasti komunikace se zákazníky 2.Větší flexibilita dodavatelů a jejich produktů - rychlost dodávky vozů, kapacity servisů, flexibilní produkty pro pronájem vozů 3.Doporučení vhodného řešení a jeho objektivní zdůvodnění 4.Zjednodušení veškerých procedur – pohled očima zákazníka, nikoliv jednoduché z pohledu dodavatele, ne „vyúčtování od plynáren“ 5.Minimum starostí a pozornosti – chtějí jezdit, ne se starat 6.Bezpečí a garance Zdroj: Analýza Potenciál trhu 2013, leden 2013, Fleet Partners

DALŠÍ KLÍČOVÁ TÉMATA - financování Kdo rozhoduje a kdo se na spolurozhodování podílí v jednotlivých typech firem? Jak se tyto rozhodovací kompetence liší v případě strategického, operativního a provozního rozhodování? Povědomí o produktech financování fleetů, jejich vnímané výhody a nevýhody Zmapování stavu znalosti a názorů na formy financování – vlastnit vs. užívat Znalost jednotlivých leasingových společností Důvody nevyužívání OL a dalších forem financování Motivace k využití jednotlivých forem financování Které služby zákazníci postrádají - servisní, pojistné. mimořádné události,…? Kritéria pro výběr dodavatele nad rámec cenových a jejich prioritizace Očekávaný rozsah poradenství od LS (konfigurace fleetu, pomoc s car policy, pomoc s výběrem vozů dle TCO, optimalizace doby nájmu,…) a postoj k takovému poradenství Preference v oblasti fleet managementu v horizontu jednoho roku Zdroj: Analýza Potenciál trhu 2013, leden 2013, Fleet Partners

DALŠÍ KLÍČOVÁ TÉMATA - import Znalost značek a typů osobních a lehkých užitkových automobilů Struktura vozového parku z hlediska značek, typů a jejich stáří Struktura uživatelů/řidičů a hierarchie provozně-rozhodovacích kompetencí – ekonomika provozu, údržba, servis Hodnocení parametrů jednotlivých značek a typů - technické parametry, jízdní vlastnosti, bezpečnost, pořizovací cena, provozní náklady, komunikace se zákazníky, servis Rozhodovací proces předcházející pořízení nových automobilů - délka rozhodovacího procesu, jeho jednotlivé fáze, jeho účastníci a jejich vzájemné kompetence Klíčová kritéria s nejvyšší váhou v rozhodovacím procesu, jejich vzájemné vazby Informační zdroje využívané před rozhodnutím o pořízení nových vozů Preference v oblasti forem financování pořízení nových vozů Spokojenost zákazníků - značka vozu, leasingové společnosti Mediální chování cílové skupiny osob s rozhodovacími pravomocemi ve vztahu ke specializovaným časopisům, inzerci v běžném tisku, návštěvám specializovaných výstav a veletrhů Zdroj: Analýza Potenciál trhu 2013, leden 2013, Fleet Partners

K ZAMYŠLENÍ – co brání růstu automobilového trhu a trhu financování? Prodej nových vozů a jejich financování může růst – pokud jsou ojeté vozy dříve vyřazeny z provozu a současně najdou svého kupce, který se zbaví svého ještě staršího vozu, pro který rovněž najde kupce, atd… Za jakých podmínek toto může nastat? výrobci umějí přesvědčit zákazníka, že provoz staršího auta není vždy výhodnější – lze objektivně určit dodavatelé financování nabízejí adekvátní a cenově dostupné produkty stát má zájem na obnově vozového parku (ekologie, bezpečnost) uživatel vnímá automobil jako mobilní telefon (pravidelná měsíční platba za možnost mobility, variabilní podle intenzity užívání)

TĚŠÍME SE NA SPOLEČNOU CESTU Radovan Mužík / Fleet Partners /