{ Franchise Meeting Point Co je to FRANCHISING? Jméno: Miklíková Eva Datum vystoupení: není známo Střední škola KNIH, o.p.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyskytuje se ve třech rovinách:
Advertisements

Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Komu je program OKNA určen. Úvodem •Firma TECHNOSOFT byla založena v roce 1996 a jejím předmětem podnikání je od prvopočátku vývoj a prodej software produktů.
Financování Vniřní a vnější. Vnitřní financování  Důvody:  Větší hospodářská a finanční nezávislost  Lepší likvidita  Lepší přístup k úvěrům  Menší.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Síťové organizační struktury
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Franchising Bc. Daniel Vančura.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Podnikání v cestovním.
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01 2. ročník.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Sdružování organizací
NAUKA O PODNIKU I Sdružování podniků.
Číslo materiáluVY_62_INOVACE_EKO_4S_RE_33_11 NázevFranchising Druh učebního materiálu Prezentace PředmětEkonomika Ročník4 Tématický celekPodnikání AnotaceJiný.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
1.Obsah marketingového řízení
Přednáška č.4 Vstup na zahraniční trhy při výrobě v zahraničí.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Podnikání - živnost Petr Machala.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
DISTRIBUCE.
OBCHODNÍ JMÉNO PODNIKU. Označení materiálu:VY_32_INOVACE_EKO_1161 Ročník:1. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh:Právní formy podnikání.
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
Začínáme podnikat aneb podnikatelský plán v praxi Lucie Vaigertová Střední škola KNIH, o.p.s.
Co to je, když se řekne „FRANCHISING“? Petra Dillingerová SŠ KNIH, o.p.s.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Finanční stránka podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_19 Název materiáluLeasing.
Organizační formy vzdělávání Anotace: Výukový materiál je určen pro učitele jako osnova při výkladu učiva ORGANIZAČNÍ FORMY VZDĚLÁVÁNÍ. V prezentaci je.
Referent: Lucie Křížová Datum vystoupení: neznámé SŠ KNIH, o.p.s. FRANCHISE MEETING POINT VZD Ě LÁVÁNÍ A ŠKOLENÍ V OBLASTI FRANCHISOVÉHO PODNIKÁNÍ 2. 3.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY Ekonomika, ekonomie, ekonomické systémy.
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Základní ekonomické systémy. K čemu slouží? Aby lidé přežili, musí spojit své síly a efektivně využívat dostupné zdroje Ekonomický systém se stále mění.
Sdružování organizací
Vysoká škola technická a ekonomická
Otevřené trhy v elektroenergetice a jejich nepřátelé
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
1. PODNIKÁNÍ Ing. Martina Kozáková.
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název: Fiktivní firma Autor: Ing. Václav Tomášek
„Hazard Analys and Critical Control Points „
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Trh a tržní mechanismus TNH 1 (S-2)
Ekonomika organizací Cíle organizace.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
ORGANIZAČNÍ STRUKTURY
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
PODNIKÁNÍ Podnikatel Občanská nauka 1. M.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Transkript prezentace:

{ Franchise Meeting Point Co je to FRANCHISING? Jméno: Miklíková Eva Datum vystoupení: není známo Střední škola KNIH, o.p.s.

 Co je to franchising?  Odborné pojmy  Franchisant  Franchisor  Výhody a nevýhody  Otázky  Zdroje Obsah prezentace

 Výhodné podnikání  Snižuje rizika podnikání (krach, ekonomická krize)  Nepřetržitá úzká spolupráce Co je to franchising?

 Franchisa => licence pod vlastním jménem  Franchisor => poskytovatel služeb, výrobků  Franchisant => příjemce, je to samostatný podnikatel Odborné pojmy

 Má pozici na trhu  Pořád zůstává samostatným podnikatelem  Aplikuje na trh to, co vymyslí franchisor Franchisant

 Urychluje rozvoj franchisorské sítě  Má znalost trhu  Vymýšlí služby, produkty  Má zájem o zákazníky Franchisor

 Výhoda - vše zaplatí zákazník  Nevýhody - obrovská kontrola činnosti - Velké poplatky - Omezení samostatného podnikání Výhody a nevýhody

 Kdo je to Franchisor?  Co je to Franchisa?  Co je to vůbec Frachising?  O co se opírá tento systém podnikání? Pár otázek na konec…

 Přednáška Aleše Tulpy  Řezníčková Martina, Franchising. Podnikání pod cizím jménem, 3. vydání, C.H. Beck, Praha 2010 (ISBN ).  DĚKUJI ZA POZORNOST Zdroje