 Jedna z největších škol Karlovarského kraje  Více jak 1000 žáků a 100 zaměstnanců  11 maturitních oborů  11 učebních oborů 

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola, Trutnov, Školní 101
Advertisements

Zahajovací konference projektu UNIV 3 BRNO
Číslo operačního programu: CZ.1017 Název OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: AutoNet, nová kvalita výuky v autooborech na středních.
Průmyslová střední škola Letohrad
středisko teoretické výuky Nové Město n. Mor Odloučené pracoviště
Začlenění a úloha UNIV 2 ve struktuře regionální odborné školy technického zaměření Ing. Vladimír KEBERT, CSc Ředitel SOŠ a SOU Hořovice.
Ing. Blanka Doležalová, ITP Analýza vlivu automobilového průmyslu na zaměstnanost v PK.
Výsledky analýzy kvalifikační a věkové struktury v Pardubickém kraji Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice) Ing. Petr Urbanec (Univerzita Pardubice)
Studijní obor L/01Mechanik seřizovač Střední vzdělání s maturitní zkouškou Délka studia 4 roky Denní forma vzdělávání.
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Úřad práce v Jihlavě Informační poradenské středisko
Informační poradenské středisko
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Strojírenství zaměření Automatizační a robotizační systémy
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Bakalářský studijní obor Stavba strojů a zařízení Obor je zaměřen zejména na dopravní a manipulační techniku a výrobní stroje. Vysoké učení technické v.
IPS. Nová adresa ÚP pro Prahu-východ (IPS) od Dobrovského 1278/ Praha 7.
Střední škola stavební Jihlava Sociální partnerství zpracoval : PhDr. Pavel Toman únor 2011.
Masná 18, Praha 1 z pohledu studentů školy
 zaměření: Silniční vozidla  Tento obor je zařazen mezi technické obory  Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci,
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/ Název projektu:Inovace a modernizace.
NABÍDKA ÚSEKU CŽV Střední škola technická AGC a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Opravář zemědělských strojů
Elektrotechnik Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Jana A. Komenského 540 Použité fotografie.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Šaratice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Přehled středních škol v Jihlavě a okolí
Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ Konečna 25, p. o.
Požadavky KOMA-Servis na absolventy pro obor hydrauliky Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ“ Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH.
Perspektivní pracovní uplatnění v Přerově nebo jeho blízkém okolí.
Střední odborná škola technická, Střední odborné učiliště a Učiliště, Lidická 31, České Budějovice Představuje:
Programátor CNC strojů
Poděbradská 93, Pardubice Tel: Vypracoval: Lukáš Nekola V rámci předmětu: Technologie.
Význam dalšího vzdělávání na SOŠ TŽ
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Dokumentace k zajištění BOZP
Na průzkumu se podílely: Krajský úřad Jihomoravského kraje Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Brně.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
1. června Příklad dobré praxe Začlenění rozšířeného vstupního školení řidičů do výuky.
Úřad práce ČR – krajská pobočka v Brně Ing. Josef Bürger Situace na trhu práce v Jihomoravském kraji
VOŠ, SPŠ automobilní a technická České Budějovice © 2011.
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k Na realizaci průzkumu se podílely: Krajský úřad Jihomoravského kraje a Úřady práce Blansko, Brno.
Vyšší odborná škola a Střední odborná škola zemědělsko-technická B y s t ř i c e n a d P e r n š t e j n e m Technické fórum 2016 – Zámek Valeč.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
ŠANCE PRO VÁS. STŘEDNÍ ŠKOLA ŽELEZNIČNÍ, TECHNICKÁ A SLUŽEB, ŠUMPERK STŘEDNÍ ŠKOLA ŽELEZNIČNÍ, TECHNICKÁ A SLUŽEB, ŠUMPERK Gen. Krátkého 30 Bulharská.
Spolupráce středních škol a firem v Pardubickém kraji Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství a kultury oddělení organizační a vzdělávání.
Průmyslová střední škola Letohrad Od došlo ke spojení SOU Letohrad a SPŠ Letohrad V roce 2011 jsme oslavili 60. výročí školy.
Důvod vzniku krajských stipendií
Katedra elektrotechniky
Situace na trhu práce Pardubický kraj.
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
DUÁLNÍ SPOLUPRÁCE SOŠ TŽ - TŽ Třinec Mgr. Aleš Adamus
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k
Nový model tvorby trhu práce budovaný partnerstvím zaměstnavatelů – škol a jejich zřizovatelů a úřadů práce Ing. Jiří Herodes.
Prospěchová stipendia
„Řemesla s techniky začneme od píky“ Veletrh technických povolání
ŠANCE PRO VÁS.
Prezentace školy SOU Lázně Bělohrad.
Bc. Hana Martinková Místo konání stáže Úřad práce v Ústí nad Orlicí
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB, STRAKONICE, ZVOLENSKÁ 934.
Setkání kariérových poradců Louny –
Setkání kariérových poradců
Setkání kariérových poradců Chomutov –
Organizační struktura SŠES platná od
Změny na trhu práce?.
Setkání kariérových poradců oblasti LOUNY, MOST a CHOMUTOV
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY
Transkript prezentace:

 Jedna z největších škol Karlovarského kraje  Více jak 1000 žáků a 100 zaměstnanců  11 maturitních oborů  11 učebních oborů 

 Zámečník (Strojní mechanik)  Automechanik (Mechanik opravář motorových vozidel)  Obráběč kovů  Elektrikář  Instalatér  Zedník  Malíř a lakýrník  Montér suchých staveb

 3letý učební obor zakončený ZZ  Uplatní se ve výrobních provozech, opravárenských podnicích, veřejných službách a ve sféře podnikání při výrobě, montáži, opravách a servisních úkonech

 3letý učební obor zakončený ZZ  Uplatní se v autoopravárenství nebo jako prodejce automobilů, v běžné strojírenské praxi, dále na odborech dopravy státní správy nebo stanicích technické kontroly

 3letý učební obor zakončený ZZ  Uplatní se jako soustružník, frézař, brusič kovů nebo obsluha NC a CNC strojů. Po absolvování dané praxe a předepsaných zkoušek může podnikat v daném oboru

 3letý učební obor zakončený ZZ  Uplatní se jako provozní a důlní elektrikář slabo i silnoproudých zařízení, opravář elektrických spotřebičů, servisní mechanik, elektromechanik

 3letý učební obor zakončený ZZ  Uplatní se v profesích stavebních i strojních jako pracovník zabezpečující technickou údržbu občanských nebo průmysl. budov, u topenářských nebo plynárenských firem

 3letý učební obor zakončený ZZ  Uplatní se ve stavebnictví jako pracovník pro vyzdívání staveb, provádějící dveřní a okenní otvory, zateplování a úpravy povrchů (obklady, dlažby, omítky)

 3letý učební obor zakončený ZZ  Uplatní se u stavebních firem, které se zabývají konečnými povrchovými úpravami jako jsou malování a natírání vnitřních i venkovních konstrukcí staveb a strojů

 3letý učební obor zakončený ZZ  Uplatní se ve stavebních provozech se specializací na montáže z minerálních nebo sádrokarotnových materiálů. Po absolvování nezbytné praxe je způsobilý k podnikání

 Elektrotechnika  Strojírenství  Dopravní prostředky  Ekonomika a podnikání  Veřejnosprávní činnost  Stavebnictví  Technické lyceum  Mechanik strojů a zařízení

 4letý studijní obor zakončený MZ  Uplatní se v konstrukci a projekci, v technickém rozvoji, kontrole, zkušební, regulační, montážní technice a technice údržby, diagnostice, revizi a servisu

 4letý studijní obor zakončený MZ  Uplatní se jako programátor NC, konstruktér, technolog, technik v údržbě, mistr ve výrobě, plánovač, kontrolor kvality výrobků a v řízení výroby firem

 4letý studijní obor zakončený MZ  Uplatní se v práci s motorovými vozidly, v autosalonech, servisech, logistických firmách, u dopravní policie, řidič a jako pracovník orgánů státní správy

 4letý studijní obor zakončený MZ  Uplatní se v obchodních a výrobních podnicích, sektoru služeb, veřejné správě, jako obchodní zástupce, účetní, v oblasti zásobování a skladu, fakturant, pokladní

 4letý studijní obor zakončený MZ  Uplatní se jako referent orgánů státní správy či samosprávy na úřadech, administrativní pracovník v sektoru občanském, na úřadech práce, v advokacii, soudnictví

 4letý studijní obor zakončený MZ  Uplatní se jako projektant staveb, mistr, ve státní správě, referent na úřadech, při kontrole stavební činnosti a dokumentace staveb, způsobilý k podnikání

 4letý studijní obor zakončený MZ  Uplatní se ve studiu na vysoké škole technického zaměření (fakulty strojní, elektrotechnické, jaderné, dopravní, informatiky), ve studiu oborů pedagogiky a přírodovědy

 4letý studijní obor zakončený MZ  Uplatní se v dělnických povolání při opravách, seřizování a oživování strojů a zařízení, jako montér strojů točivých, vzduchotechniky, zámečník nebo mechanik

 Atraktivní a dynamické obory  Reagující na požadavky trhu práce  Maturitní a závěrečnou zkoušku  Svářecký kurz a řidičský průkaz  4leté a 3leté denní studium  Příjemné prostředí

 Studentské akce a časopis  Zajímavé soutěže a atraktivní besedy  Sportovní akce – turisťák, lyžák  Profesionální jednání  Zdarma doučování  Školního psychologa

 Objasnění a pochopení neznáma  Práci s odbornými informacemi  Důraz na logické myšlení  Rozvoj schopností žáka  Rozvoj dovedností žáka  Kvalifikované učitele

 Multimediálně vybavené učebny  Profesionálně vybavené laboratoře  Tendenční snahu pomoci žákovi  Silnou počítačovou podporu  Přípravu k MZ a ZZ  Přípravu k povolání

 Komunikativnost a porozumění  Žáky ochotné se učit novému  Základy slušného chování  Vzájemnou toleranci  Snahu a kreativitu  Vlastní počítač

 Zodpovědnost a ohleduplnost  Vzájemný rozvoj a prosperitu  Včasné příchody do školy  Aktivní účast na výuce  Zájem ze strany rodičů  Podporu image školy