Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/02.0006 SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304,
Spolupráce se vzdělávacími institucemi. Projekt iYouth – Modely integrace a prevence sociálního vyloučení: podpora migrantské mládeže je spolufinancován.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9 MOST MEZI ŠKOLKOU A ŠKOLOU.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Středisko integrace menšin Opava Husova
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Logopedická třída MOTÝLCI
Závěrečná konference Hodnocení aktivit a činností projektu Integrace na druhou Partner: Pedagogicko-psychologická poradna,Opava, příspěvková organizace.
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
MÁ VAŠE DÍTĚ PROBLÉMY S ŘEČÍ?  Mateřská škola RADOST, ul.5.května 1701 v Rožnově p.R. opět od září 2013 otevírá logopedickou třídu.  Dětem je věnována.
Název projektu Tvorba a realizace kurzů v rámci celoživotního vzdělávání rozšiřujících kvalifikaci v oblasti speciální pedagogiky Tento projekt je spolufinancován.
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA VI.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Grantový projekt INKLUSIVNÍ ŠKOLA Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa: Počáteční vzdělávání Oblast podpory: Rovné příležitosti.
KLÍČOVÁ AKTIVITA Č. 6 – RANÁ PÉČE Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.2.00/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
Logopedie Speciální pedagogika zabývající se osobami s narušenou komunikační schopností.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
VÝMĚNA ZKUŠENOSTÍ S REALIZACÍ PROJEKTŮ OP VK SEMINÁŘ.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Vítejte v našem Speciálně pedagogickém centru..
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Město Choceň Podpora integrace a inkluze ve školách a školských zařízeních Města Choceň CZ.1.07/1.2.00/ ČERVENC 2014.
Projekt Podpora žáků s SVP
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Název projektu: Ve škole po škole
Pedie Co mají společné?.
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb školám

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Zahájení projektu: Ukončení projektu: Místo realizace projektu: Olomoucký kraj (všechny okresy) Aktivity projektu: -Příprava a realizace vzdělávacího programu -Logopedická péče -Metodická podpora

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Častější výskyt dětí s narušenou komunikační schopností – podmínka pro úspěšné osvojení školních znalostí ve všech předmětech Dotýká se širokého spektra nejmladší populace - dětí ze socio kulturně znevýhodněného prostředí, dětí cizinců s jazykovou bariérou, národnostních menšin, dětí z málo podnětného rodinného prostředí, dětí se zdravotním postižením Nedostupnost logopedické péče

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Cíle projektu Zajištění podmínek a metodické podpory k zavedení systému logopedické péče v Olomouckém kraji Proškolení logopedických asistentů Metodická podpora logopedických asistentů Realizace podpůrných logopedických služeb ve školách Spolupráce s Logopedickým speciálně pedagogickým centrem Olomouc a ZŠ a MŠ Logopedickou v Olomouci

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Proškolení pedagogických pracovníků MŠ a 1.stupně ZŠ – logopedičtí asistenti -Akreditované studium – 60 hodin, ukončeno závěrečnou zkouškou (přezkoušení, 2 kazuistiky, pomůcka) -Supervize v malých skupinkách -Náslech při práci s dětmi

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Proškolení pedagogických pracovníků MŠ a 1.stupně ZŠ – logopedičtí asistenti -Akreditované studium – 60 hodin, ukončeno závěrečnou zkouškou (přezkoušení, 2 kazuistiky, pomůcka) -Supervize v malých skupinkách -Náslech při práci s dětmi

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Proškolení pedagogických pracovníků MŠ a 1.stupně ZŠ – logopedičtí asistenti -Akreditované studium – 60 hodin, ukončeno závěrečnou zkouškou (přezkoušení, 2 kazuistiky, pomůcka) -Supervize v malých skupinkách -Náslech při práci s dětmi

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Práce logopedických asistentů s dětmi Kazuistika – u každého dítěte Skupinové intervence - postavení mluvidel, nácvik dýchání a plynulosti řeči, rozvoj fonematického sluchu, jednoduchý zásah při odstraňování drobných řečových nedostatků – záznam o skupinové intervenci Osvěta pro rodiče – jak s dětmi pracovat Konzultace a spolupráce s logopedem Spolupráce s SPC

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Výstupy projektu Tvorba a akreditace vzdělávacího programu 94 proškolených logopedických asistentů – původně bylo plánováno 80 (velký zájem) 556 podpořených dětí s narušenou komunikační schopností, původně bylo plánováno 500 Z toho 51 žáků se SVP zařazených do běžných tříd ZŠ a MŠ

Logopedická prevence v Olomouckém kraji Děkuji za pozornost Mgr. Kateřina Petrová