Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I."— Transkript prezentace:

1 Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I

2  Číslo výzvy: 02_16_022  Druh výzvy: průběžná  Alokace: 4 500 000 000 Kč  Fond: ESF  Realizace na území MAS Znojemské vinařství

3

4  vyhlášení výzvy: 31. 5. 2016  zahájení příjmu žádostí:1. 7. 2016  ukončení příjmu žádostí: nejpozději 30. 6. 2017  délka trvání projektu: 24 měsíců  zahájení realizace: nejdříve 1. 8. 2016  ukončení realizace: nejpozději 31. 8. 2019  udržitelnost: nerelevantní

5  Výzva a její přílohy (např. Přehled šablon a jejich věcný výklad)  Pravidla pro žadatele a příjemce zjednodušených projektů  Příručka IS KP14+  Metodická doporučení (výše platů, obvyklé ceny)  http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy- 1/avizo-vyzvy-c-podpora-skol-formou- projektu-zjednoduseneho http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy- 1/avizo-vyzvy-c-podpora-skol-formou- projektu-zjednoduseneho

6  výše podpory: 100 %  podmínka: zapojení do dotazníkového šetření MŠMT z listopadu 2015/března 2016  každá škola (IČ) podává 1 projekt  maximální rozpočet je stanoven mj. počtem dětí/žáků k 30. 9. 2015  výběr pouze z předpřipravených tzv. šablon aktivit  dokladování pouze výsledků a výstupů

7 Výše podpory na 1 projekt Výše podpory na 1 projekt Minimální 200 000 Kč Maximální 200 000 Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200 Kč)

8 Výše podpory na 1 projekt Výše podpory na 1 projekt Případ MŠ+ZŠ: 200 000 Kč za MŠ + 200 000 Kč za ZŠ = 400 000 Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200 Kč)

9 Oprávnění žadatelé Mateřské školy Základní školy Mateřské a základní školy 1 subjekt (IČ) = jedna žádost  Zapsané v rejstříku škol a školských zařízení  Ve školním roce, v němž žádost o podporu podávají, musí mít minimálně jedno dítě/žáka  Partnerství není povoleno

10 Cílové skupiny Děti v MŠ Žáci ZŠ Pedagogičtí pracovníci MŠ a ZŠ včetně vedoucích pracovníků Rodiče dětí a žáků

11 Cíl výzvy a podporované aktivity Podpora MŠ a ZŠ formou projektů zjednodušeného vykazování Personální podpora Osobnostně profesní rozvoj pedagogů Usnadňován í přechodu dětí z MŠ do ZŠ Čtenářské a matematic ké kluby Doučování žáků Setkávání s rodiči

12 Tematické zaměření šablon I. Aktivity pro MŠ a ZŠ II. Aktivity pro MŠ III. Aktivity pro ZŠ Personální podpora MŠ a ZŠ Personální podpora MŠ - Chůva Osobnostně profesní rozvoj pedagogů Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ Osobnostně profesní rozvoj pedagogů Extrakurikulár ní rozvojové aktivity Spolupráce s rodiči žáků

13 Personální podpora - 1. Školní asistent – 16 365 Kč/0,5 úv/ měs. 2. Školní speciální pedagog- 29 210 Kč/0,5 úv/ měs. 3. Školní psycholog – 28 800 Kč/0,5 úv/ měs. 4. Sociální pedagog – 4 831 Kč/ 0,1 úv/měs 5. Chůva – 16 746 Kč/0,5 úv/ měs.

14 2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ 1.OSR Individuální 2.OSR Týmový 3.Profesní rozvoj prostřednictvím supervize 4.Sdílení zkušeností předškolních pedagogů z různých MŠ prostřednictvím vzájemných návštěv 5.Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ

15 3. Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ 1.Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ 2.Individualizace vzdělávání v MŠ 3.Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ

16 1. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ 1.CLIL ve výuce na ZŠ 2.Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 20 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Inkluze) 3.Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 40 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) 4.Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 40 hodin

17 5. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 60 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) 6. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 60 hodin 7. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 80 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) 8. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 80 hodin

18 9. Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ 10. Tandemová výuka na ZŠ 11. Sdílení zkušeností pedagogů z různých ZŠ prostřednictvím vzájemných návštěv 12. Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin 13. Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ v oblasti inkluze

19 2. Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ 1. Čtenářský klub pro žáky ZŠ 2. Klub zábavné logiky a rozvoje matematické gramotnosti pro žáky ZŠ 3. Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem

20 3. Spolupráce s rodiči žáků ZŠ 1. Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ

21  II/2.1 OSR předškolních pedagogů MŠ – individuální  II/2.2 OSR předškolních pedagogů MŠ – týmový  II/2.3 Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím supervize  II/2.4 Sdílení zkušeností předškolních pedagogů z různých MŠ prostřednictvím vzájemných návštěv  II/2.5 Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ  II/3.3 Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ

22  III/1.2 DVPP v rozsahu 20 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost)  III/1.3DVPP v rozsahu 40 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring)  III/1.5DVPP v rozsahu 60 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring)  III/1.7DVPP v rozsahu 80 hodin (téma Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring)  III/1.9Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ  III/1.11 Sdílení zkušeností pedagogů z různých ZŠ prostřednictvím vzájemných návštěv

23  III/2.1 Čtenářský klub pro žáky ZŠ  III/2.2 Klub zábavné logiky a rozvoje matematické gramotnosti pro žáky ZŠ  III/2.3 Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem  III/3.1Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ

24  MAS Znojemské vinařství, z.s. ◦ Web: http://www.znojemskevinarstvi.cz/http://www.znojemskevinarstvi.cz/ ◦ E-mail: maszv@seznam.czmaszv@seznam.cz  Kontaktní osoby o Bc. Alžběta Nesnídalová, DiS. - Analytik MAS  tel.: 774 150 282 o Bc. Michaela Augustová - Animátor MAS tel.: 774 073 004

25 Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I."

Podobné prezentace


Reklamy Google