Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00
Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých zákazníků
Konkurence Hlavní konkurenti: –zavedené značky, stálí zákazníci Paolo Caffee, OXALIS, McDonald´s, Starbucks
Segmenty Mladí a rozmazlení (15 – 25 let) cenově necitliví volný čas podpora lokální značky Zaneprázdnění lidé s rodinami (26 – 55 let) cenově citliví nedostatek volného času tráví čas s rodinou preferují rychlost a preciznost
Tea UP - produkt Připravený čaj sklenička, 4g čaje, horká voda, cukr/med, sítko cena 40 Kč
Český čaj (pro segment Mladí a rozmazlení) hmotnost 32 g cena 80 Kč domácí suroviny
Rodinný čaj (pro segment Mladí a rozmazlení) hmotnost 20 g cena 50 Kč
Distribuce – MALÁ AMERIKA – přímá distribuce – platby pouze hotově – provozní doba: po – pá: 12 – 20 so – ne: 14 – 20
Komunikační mix „Mladí a rozmazlení“ LetákyKupony Které zákazník získá po vyplnění dotazníku *Sleva 30 % na připravený čaj (v prodejně) – VUT Fakulta podnikatelská; , náklady 2500 Kč 8. 3 – Masarykova Univerzita FSS; , náklady 2500 Kč Od dotazníků v prodejně, provozováno prodavačem 5000 ks x 0, = Kč1000 ks x 0,4 Kč+ (1000 x 40 Kč x 0.3) = Kč „Zaneprázdnění lidé s rodinami“ Akce Přiveď svého manžela/ manželku v únoru (Valentýn) a dostanete jeden čaj zadarmo „Pohádka k čaji“ Poučení prodavači povídajiípohadku pro děti – v prodejně a provozováno prodavačem – po celý rok v pracovní době na prodejně 240/2 x 12 = Kč3 000 Kč
Rozpočet + bod zvratu TržbyVariabilní nákladyzisk/ztráta kumulativní zisk/ztráta 1. rok ,02 Kč Kč ,98 Kč 2. rok ,55 Kč Kč ,45 Kč ,43 Kč 3. rok ,71 Kč Kč ,29 Kč ,72 Kč 4. rok ,20 Kč Kč ,20 Kč ,52 Kč 5. rok ,23 Kč Kč ,23 Kč ,29 Kč 6. rok Kč Kč Kč ,87 Kč nutný úvěr od banky pokrytí vstupních nákladů a ztrát z prvních 3 let ,00 Kč
Děkujeme za pozornost. Polina Mihhailova Patrik Cupan Pavel Drápal Tomáš Janík Tomáš Klusák