Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje 1 600 000 Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba cen.
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
, Chrudim Anna Chvátalová
Věrnostní program.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Marketingový mix 4 P.
Cenová strategie Eduard Andráši.
Nauka o podniku Seminář.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_MARKETINGOVÝ.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Produkt.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
VSRR Bc., III. ročník Praha 2008
Podnikatelské koncepce
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
A podpora prodeje.  Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
126FIP Bod zvratu 3. týden.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
CRM a jeho možné využití
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Pracovní list Kalkulace neúplných nákladů. Příklad 1: Firma vyrábí kabelky –spotřeba materiálu je 415 Kč/ks, mzdy 275 Kč/ks, ostatní variabilní náklady.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Marketingový plán Revitalizace strategie a produktů Cumel s. r. o. Radek Pospíšil & Václav Šebek.
Cenové triky.
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Stanovení ceny v marketingu
Postup stanovení ceny s pomocí marketingových nástrojů
Cenová politika – klíčová slova
From Czech Sheeps to You
Marketingový systém řízení
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketing farmářských produktů
DVOŘÁKOVÁ, Renata KOŠAŘOVÁ, Lenka PRNKA, Lukáš ŠRUBAŘOVÁ, Hana
Podnikatelské koncepce
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00

Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých zákazníků

Konkurence Hlavní konkurenti: –zavedené značky, stálí zákazníci Paolo Caffee, OXALIS, McDonald´s, Starbucks

Segmenty Mladí a rozmazlení (15 – 25 let) cenově necitliví volný čas podpora lokální značky Zaneprázdnění lidé s rodinami (26 – 55 let) cenově citliví nedostatek volného času tráví čas s rodinou preferují rychlost a preciznost

Tea UP - produkt Připravený čaj sklenička, 4g čaje, horká voda, cukr/med, sítko cena 40 Kč

Český čaj (pro segment Mladí a rozmazlení) hmotnost 32 g cena 80 Kč domácí suroviny

Rodinný čaj (pro segment Mladí a rozmazlení) hmotnost 20 g cena 50 Kč

Distribuce – MALÁ AMERIKA – přímá distribuce – platby pouze hotově – provozní doba: po – pá: 12 – 20 so – ne: 14 – 20

Komunikační mix „Mladí a rozmazlení“ LetákyKupony Které zákazník získá po vyplnění dotazníku *Sleva 30 % na připravený čaj (v prodejně) – VUT Fakulta podnikatelská; , náklady 2500 Kč 8. 3 – Masarykova Univerzita FSS; , náklady 2500 Kč Od dotazníků v prodejně, provozováno prodavačem 5000 ks x 0, = Kč1000 ks x 0,4 Kč+ (1000 x 40 Kč x 0.3) = Kč „Zaneprázdnění lidé s rodinami“ Akce Přiveď svého manžela/ manželku v únoru (Valentýn) a dostanete jeden čaj zadarmo „Pohádka k čaji“ Poučení prodavači povídajiípohadku pro děti – v prodejně a provozováno prodavačem – po celý rok v pracovní době na prodejně 240/2 x 12 = Kč3 000 Kč

Rozpočet + bod zvratu TržbyVariabilní nákladyzisk/ztráta kumulativní zisk/ztráta 1. rok ,02 Kč Kč ,98 Kč 2. rok ,55 Kč Kč ,45 Kč ,43 Kč 3. rok ,71 Kč Kč ,29 Kč ,72 Kč 4. rok ,20 Kč Kč ,20 Kč ,52 Kč 5. rok ,23 Kč Kč ,23 Kč ,29 Kč 6. rok Kč Kč Kč ,87 Kč nutný úvěr od banky pokrytí vstupních nákladů a ztrát z prvních 3 let ,00 Kč

Děkujeme za pozornost. Polina Mihhailova Patrik Cupan Pavel Drápal Tomáš Janík Tomáš Klusák