Cloud review Praha 17. května 2012. naplňovat práva a povinnosti občanů, institucí i sama sebe, při respektování platné právní úpravy být efektivní být.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha 9. března Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM, JAK a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
Advertisements

9. května 2012 Praha. Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
Mgr. Irena Fadrhoncová.  Definice: právní norma je obecně závazné pravidlo chování, které je vyjádřeno zvláštní státem uznanou formou a jehož zachování.
Změny v systému financování sociálních služeb od roku 2014 Sociální reforma soc. služby v bodech PhDr. Radek Suda, odbor sociálních služeb a sociálního.
Celní správa České republiky Činnost Celní správy ČR při uplatňování mezinárodních sankci.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
EGovernment v České republice Současnost a priority do roku 2020 Ministerstvo vnitra odbor eGovernmentu.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
NEZISKOVÉ ORGANIZACE Ing. Alica Kavanová. CHARAKTERISTICKÉ ZNAKY 1. Účelová funkce a důvody založení:  n n n není založena za účelem zisku  d d
Kroky realizace Národní strategie elektronického zdravotnictví Jiří Borej PSP ČR – 26. schůze Výboru pro zdravotnictví Praha 3. prosince 2015.
Sekce státní služby tisková konference RNDr. Josef Postránecký náměstek MV pro státní službu.
Lidská společnost digitálního věku
Jak lze využít infrastrukturu CzechPOINT v rámci úřadu Mgr. Jarmila Šmardová
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Vypracování národních norem kódování pro český systém DRG číslo projektu CZ2005/017/ Program Evropské Unie Transition Facility pro Českou.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická.
Tvorba Národní strategie elektronického zdravotnictví České Republiky 2015 – 2020 Prezentace pro Zdravotní výbor PSP ČR 27. ledna
REFORMA ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Plán činnosti ministerstva zdravotnictví Praha,
Naplněnost Centrálního registru administrativních budov (CRAB) ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH.
Jihlava 29. února Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Sekce náměstka ministryně pro ochranu práv dětí a sociální začleňování Odbor ochrany práv dětí (91) Odbor sociálního začleňování (92) –1–1.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
ÚSPORY MINISTERSTVA VNITRA, POLICIE ČR A HASIČSKÉHO ZÁCHRANNÉHO SBORU ČR V ROCE 2011 Ministr vnitra Radek JOHN.
Individuálně, ale společně a jinak
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
Základní registry- základní informace
model fungování a praxe
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Vytvoření jednotného systému v oblasti finanční gramotnosti a prevence předlužení na úrovni územních samosprávných celků F I N G R A M.
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Správa sociálního zabezpečení
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
RASC Standardy řízení služeb
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Účetnictví – význam informací
Organizační zabezpečení práva životního prostředí
eRecept – komunikace se základními registry
Základní informace o poskytovateli
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
SYSTÉM FINANČNÍHO PRÁVA
Název projektu: Moderní škola
CyberCzech a kybernetická bezpečnost v ČR
Ing. Dana Bérová náměstkyně ministra - ředitelka sekce
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
2. ČNB a její role v platebním styku.
Město Valašské Meziříčí pro občany Chcete snížit náklady na domácnost
Výzva pro samosprávné celky OPZ odbor regionální politiky duben 2017
Název projektu: Moderní škola
Klasifikace normativních právních aktů
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Národní konference GDPR 2017, Praha, 23. listopadu 2017
Obec Pstruží pro občany
NV č. 201/2010 Sb. ze dne 31. května 2010  o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu ve znění NV č. 170/2014 Sb. ze dne 6. srpna 2014.
Správa sociálního zabezpečení
Centralizované rozvojové projekty 2017
Osobní doklady občanů v Evropském prostoru v době Internetu
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Kódování studijních programů
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB)
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Zpráva o činnosti Renata Schejbalová
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Transkript prezentace:

Cloud review Praha 17. května 2012

naplňovat práva a povinnosti občanů, institucí i sama sebe, při respektování platné právní úpravy být efektivní být otevřená být kvalitní

Co a proč má dělat Pro koho Nezná účel Nezná procesní postupy Neexistují standardy Neví jak to dělat správně Nezná potřeby Proto nezná potřebnou strukturu lidských zdrojů Neví koho k tomu potřebuje

agendy činnosti Zákonná působnost Nařízení vlády vyhlášky Působnost z podzákonných norem smlouvy transpozice práva Působnost z mezinárodních smluv a úmluv

Procesní model agendy 1 status quo, včetně nákladů 1. krok optimalizace procesů 2. krok Stanovení standardu Úprava legislativy 3. krok

Není jednotná architektura – vize, strategie Individuální řešení Nesdílíme infrastrukturu Neznalost rozsahu služeb Neschopnost či neochota diverzifikovat služby podle jejich charakteru Nesdílíme služby Drahá správa a zdlouhavost etapy získávání a ověřování validity dat Vysoká byrokratická zátěž jak pro klienty tak pro VS Nesdílíme data

Registr motorových vozidelInformační systém evidence obyvatelInformační systém katastru nemovitostíInformační systém územní identifikaceRejstřík řidičůZdravotní registrRegistr dlužníkůRegistr nájemníků A dalších cca 10 tis. AIS

RPP Děláme správné věci - MVS Děláme správně věci správně –PMA Děláme správné věci správně a správnými lidmi Víme co a jak máme dělat Díky ZR obíhají data Data pořizujeme jen jednou Neváhám nad daty Sdílíme jednou pořízená data Snížení byrokratické zátěže Zvýšení efektivnosti Snížení výdajů Zvýšení transparentnosti Spokojený občan i sama VS

Strategie eGOV Další projekty navazující na ZR CLOUD Elektronické město Udržitelnost projektů ICT KIVS CMS ZR a AIS Optimalizace sdílení infrastruktury Back – office (podpůrné činnosti administrativního a technického charakteru – sdílená centra služeb) Mid – office (projektové řízení k projektům prosazování politik – vlastní finance) Front – office (kontaktní místa) Rozdělení služeb a vhodné sdílení služeb

PhDr. Robert Ledvinka Vrchní ředitel Sekce pro eGovernment Ministerstvo vnitra