PREZENTACE (PARÁDNÍHO) WEBU STATUTÁRNÍHO MĚSTA OLOMOUC RNDr. Jan Holpuch, Ph.D. Doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D. Pavel Snášel.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Advertisements

Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Školení MS Word 2007 pro začátečníky RNDr. Milan Zmátlo MěÚ Třebíč, říjen 2011 Vzdělávání v eGON centru Třebíč Tento.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
EGovernment v České republice Současnost a priority do roku 2020 Ministerstvo vnitra odbor eGovernmentu.
Školení MS Excel 2007 pro začátečníky RNDr. Milan Zmátlo MěÚ Třebíč, listopad-prosinec 2010 Vzdělávání v eGON centru.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
Praha6.cz Administrace portálu. Struktura informací Hlavní strom  Stránky se statickým textem automatické oživení ( , web, tel., RMČ/ZMČ) textové.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Setkání členů Rady Libereckého kraje s primátory, se starostkami a starosty obcí Rozpočet 2015 Marek Pieter Liberec,
Jak lze využít infrastrukturu CzechPOINT v rámci úřadu Mgr. Jarmila Šmardová
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Ústecký kraj, okres Ústí nad Labem
Free Powerpoint Templates Page Free Powerpoint Templates Elektronické služby Magistrátu města Děčín Martin Strnad – oddělení IT.
Elektronické tržiště Gemin. Elektronické tržiště Gemin - nový systém e-tržišť jako součást soustavy NIPEZ pro zadávání VZ - regulaci upravuje.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
ISSP INFORMAČNÍ SYSTÉM O STÁTNÍ SLUŽBĚ A PLATECH.
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
Věcné autority v roce 2016
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ 5. dubna 2017 Tato akce je financována.
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
model fungování a praxe
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
8. setkání koordinátorů environmentální výchovy Olomouckého kraje
Jednotný vizuální styl firmy Popiš to
Vytvoření jednotného systému v oblasti finanční gramotnosti a prevence předlužení na úrovni územních samosprávných celků F I N G R A M.
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
OBECNÍ ÚŘAD VO 9, s. 9 n..

Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Vedoucí odboru strategického rozvoje města Vsetín
Vnější připomínkové řízení
Knihovny pod jednou střechou
Městská knihovna Znojmo
Ekonomika veřejného sektoru
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Veletrh vzdělávání a pracovních příležitostí
SLUŽBY POSKYTOVANÉ KRAJSKOU SPOLEČNOSTÍ ARR s.r.o.
Legislativní změny na úseku EO, OP, CD (k datu )
Vnější připomínkové řízení
Kraj Vysočina, CAF a cesta ke zlatu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Oficiální internetový portál českého předsednictví EU EU.2009.CZ
Akademický senát fakulty
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009
ANOPRESS IT Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Klíčové aktivity projektu
Workshop Trendy v designu webových stránek
Odbor právní a Krajský živnostenský úřad
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
Vnější připomínkové řízení
DERS s.r.o. > Třída ČSA 383, Hradec Králové > tel.:
Transkript prezentace:

PREZENTACE (PARÁDNÍHO) WEBU STATUTÁRNÍHO MĚSTA OLOMOUC RNDr. Jan Holpuch, Ph.D. Doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D. Pavel Snášel

HISTORICKÝ EXKURZ 1998první web města ( 2004databázová verze stránek 2006doména zahájení prací na nové prezentaci

PŘÍPRAVNÉ PRÁCE  soutěž na jednotný vizuální styl logo, barevnost, písma… → grafický manuál  zřízení oddělení propagace a marketingu vedoucí, webmaster, programátor, grafik, fotograf  zpracování marketingové strategie  vývoj redakčního systému  nová verze turistických stránek květen 2011

TOURISM.OLOMOUC.EU zajímavosti: –10 jazykových mutací –zobrazení 3D modelů vybraných památek v Google Earth –provázanost prostřednictvím QR-kódů na fasádách objektů –multimediální GPS navigace OLINA

3D MODELY PAMÁTEK

QR-KÓDY NA PAMÁTKÁCH

MULTIMEDIÁLNÍ PRŮVODCE OLINA  GPS navigace po Olomouci s multimediálním obsahem  k dispozici v Infocentru  ve formě aplikace ke stažení na Google Play

TOURISM.OLOMOUC.EU ocenění: –2. místo na veletrhu Region Tour 2012 v kategorii nejlepší turistický portál –1. místo v soutěži Zlatý erb Olomouckého kraje 2012 za nejlepší elektronickou službu –zvláštní cena poroty na festivalu Tourpropag 2012 v Písku

INFORMAČNÍ PORTÁL MĚSTA  rok 2011 – zásadní rekonstrukce  inventura stávajícího obsahu: –360 stránek – článků a aktualit  příprava nových služeb a sekcí  představa o struktuře a grafickém stylu  veřejná zakázka na webdesign

grafický manuálfinální podoba turistických stránek PŘÍKLAD VÝSTUPU GRAFIKA A WEBDESIGNERA

SOUTĚŽ NA WEBDESIGN  vítězný návrh: studio BastArt.cz s.r.o. –výstup: obsahová struktura, podoba homepage a typizovaných odchozích stran –forma: HTML šablony  město Olomouc –implementace na vlastní redakční systém –grafický a textový obsah –odladění, SEO optimalizace –spuštění: duben 2012

OBSAHOVÁ STRUKTURA  stromové členění, 7 základních sekcí –o městě –samospráva –magistrát –úřad online –potřebuji vyřídit –kontakty –aktuální informace  5 pohledů – výběrů napříč strukturou –občané –rodina –turisté –podnikatelé –média

SEKCE „POTŘEBUJI VYŘÍDIT“  zpracované postupy při konkrétní životní situaci –formuláře ke stažení –otevírací doby –kontakty na pracoviště –rezervace u přepážky –…  provázanost na stránky jednotlivých odborů

SEKCE „ÚŘAD ONLINE“ nabídka elektronických služeb –rezervace na přepážky (Kadlec – elektronika) –stavy žádostí (občanky, pasy, řidičáky) –grantový systém pro veřejnou podporu –zápisy do mateřských škol (evidence dětí při zápisech, jejich umisťování a sledování duplicit) –evidence oznámení plateb za komunální odpad –objednávky popelnic (komunální a BIO odpad) –rozklikávací rozpočet (Marbes) –úřední deska (ICZ) –veřejné zakázky (Gordion)

MOBILNÍ VERZE –samostatná prezentace –layout desktopových stránek není (doposud) responzivní

INTRANET MAGISTRÁTU –vnitřní systém pro zaměstnance magistrátu a členy zastupitelstva –databáze důvodových zpráv a usnesení rady a zastupitelstva –archiv monitoringu tisku v PDF a videozáznamů z tiskových konferencí RMO –administrace kontaktních informací, export podpisu u, vizitek apod. –správa kalendáře akcí, využití zasedacích místností… –administrace obsahu www stránek a dalších „minisajtů“

PRŮMĚRNÁ NÁVŠTĚVNOST  63 tis. návštěv / měsíc  39 tis. uživatelů / měsíc  nejvíce navštěvované stránky: –rezervace na přepážky –magistrát (obecné informace, odbory) –telefonní seznam –životní situace –stavy vyřízení žádostí –adresy pracovišť –platba za odpad –žádosti a formuláře

PŘIPRAVUJEME  videopřenosy z jednání ZMO  on-line úhrady poplatků platební kartou  mobilní aplikace pro platbu parkovného a pořízení elektronické jízdenky v MHD  zpřístupnění registru smluv  responzivní layout  …

DĚKUJEME ZA CENU A ZA POZORNOST RNDr. Jan HOLPUCH, Ph.D / /