Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání.
Advertisements

Žák nesmí používat žádné elektrické nástroje!!! T aktéž i elektrickou vrtačku !!!! Při nedodržování bezpečnostních předpisů, d ochází při nesprávném postupu.
1 Multi-neck hořáky, Chili vložky a LIFE+ špičky Technologie dělá rozdílné svary.
Školení MS Word 2007 pro začátečníky RNDr. Milan Zmátlo MěÚ Třebíč, říjen 2011 Vzdělávání v eGON centru Třebíč Tento.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Vysvětlení zapojení a činnosti ledky, schematická značka ledky a obrázky.
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU OP vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/1.1.24/ Zahájení projektu:
REGÁLOVÉ ZAKLADAČE - jsou skladovacím zařízením, které zajišťuje obsluhu regálů v úzkých manipulačních uličkách - navazují na stohovací jeřáby - jejich.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Dynamo – regulace Tematická oblast:Zdroje elektrické energie motorových vozidel.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_11_F9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Elektromagnetické zařízení Základní škola Libina,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_15_F7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mechanické vlastnosti kapalin a plynů Základní.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Č íslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Technologie Teorie obrábění I. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 2. ročník oboru strojírenství Vzdělávací.
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Tento projekt je spolufinancován z Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU OP vzdělávání pro konkurenceschopnost.
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 38 Anotace.
VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
RUČNÍ ZPRACOVÁNÍ KOVŮ A PLASTŮ STŘÍHÁNÍ Luděk Protivínský.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Pracovní činnosti - 6. ročník
Technické prostředky v požární ochraně
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Protýkání a plnění hovězího masa
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Výroba zdvojených oken
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Inf Počítač a lidé s handicapem
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Strojní obrábění dřeva a dřevních materiálů
Základní formy prodeje
SŠ-COPT Uherský Brod Bc. Martin Bártek 9. Výroba petlice
Výroba špalíku na broušení
CZ.1.07/1.5.00/ SOUSTRUŽENÍ.
VY_32_INOVACE_10_4_07.
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Mechanické řízení
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Další součástky s jedním přechodem PN
Strojní obrábění – Praktická úloha 5
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Zpracování drátu I Háček na tabuli
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
OSOBNÍ AUTOMOBILY OCHRANNÉ PROSTŘEDKY.
PČ_141_Dřevo_Dlabání dřeva
Ruční obrábění plastu II
Strojní obrábění – Praktická úloha 3.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Pracovní list TLOUŠŤKOVACÍ FRÉZKA. Pracovní list TLOUŠŤKOVACÍ FRÉZKA.
Soustružení Definice soustružení Schéma soustružení
VY_52_INOVACE_I–03–03 Název a adresa školy:
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Řezání vnějších závitů
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/1.1.24/ Zahájení projektu: Ukončení projektu:

Práce se dřevem pro pokročilé II. část ➲ Pro žáky 8. ročníku ZŠ Ostrava, Gen. Píky 13A ➲ Autor: Mgr. Luboš Hlaváč ➲ Příprava na práci v dílnách Použité zdroje informací: - internet- - Doc. Ing. František Mošna, Csc., a kolektiv- Praktické činnosti-Práce s technickými materiály, Fortuna, ISBN

Typy pil: - ruční- viz prezentace I. Část - elektrické Elektrické pily Elektrické pily šetří mnoho času a namáhavé práce, ovšem při nesprávném použití mohou napáchat víc škody než užitku.

Elektrické pily za vás odvedou ohromný kus práce. Zajistí rychlé, snadné, přesné a rovné řezání dřeva, plastu nebo kovu. Vybrat si můžete pily ocasky, kmitací pily nebo okružní pily. Důležitým kritériem pro výběr vhodné elektrické pily je hloubka a tloušťka řezu, průměr pilového kotouče, síla motoru a snadné ovládání pily.

Ruční přímočará kmitavá pila Všestranná elektrická pila umožňuje široké využití. Vytváří zakřivené řezů, je dokonalým nástrojem pro rychlé, hrubé opracování před konečnou ruční úpravou. Pily mají úzký pilový list upnutý v těle pily. List koná kmitavý pohyb. Pila může být opatřena stolem, který jezdí po materiálu. Ten je možno naklonit v požadovaném úhlu a řezat pod úhlem.

Ruční kotoučová pila Nejlepší ruční stroj pro řezání rozměrných materiálů. Užívá-li se ve spojení s paralelním dorazem, dokáže snadno vytvořit přímé a hladké řezy. Maximální hloubka řezu určuje velikost přístroje a průměr kotouče. Kotouče jsou s břitovými destičkami ze slinutého karbidu wolframu. Základna pily umožňuje nastavení úhlu řezu.

Stolní kotoučová pila U nás známá pod výrazem “cirkulárka”. Patří k základnímu strojnímu vybavení dílny. Umožňuje snadné a přesné pořezy masivního řeziva. Motor pily je uložen pod pracovní deskou. Výškovým přestavením lze seřídit výšku pilového kotouče. Sklopný vodící mechanismus umožňuje řezat v úhlu do 45°.

Pila ocaska Univerzální a rychlá pila ocaska má tyto možnosti:  Tlačítkový systém umožňuje výměnu pilového listu bez použití jiného nářadí.  Bezpečnostní zajišťovací spínač zabraňuje náhodnému spuštění pily.  Regulace otáček pouze špičkou prstu umožňuje bezpečné a přesné řezání.  Řeže různé materiály, dřevo a plasty.

Použití:  Přímé nebo obloukové řezy pomocí volby pracovního režimu pily.  Řezání dřeva a plastů (pomocí příslušných pilových listů).