Merkantilní tiskoviny Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Na podporu PEK ● PEK - Písemná a elektronická komunikace je předmět na Obchodních akademiích ● Jeho obsahem je naučit žáky psát desetiprstou technikou.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Marie Havránková Název prezentace (DUMu): Prostě sdělovací styl – psané útvary (krátké informační útvary - útvary.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
SAZBA Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
TVORBA PROPAGAČNÍCH PROSTŘEDKŮ pro začátečníky napodruhé lektor: Mgr. A. Peříková.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
PAPÍRY Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Hromadná korespondence 1 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
Zahraniční obchod Vývozní operace. Obsah výkladu 1. Vývozní operace 2. Příprava vývozní operace 1. Průzkum trhu 2. Získávání zákazníků 3. Předběžná kalkulace.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Grafické principy Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Microsoft Office 2010 Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce: , 4.třída Vyučovací předmět: Informatika.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
IMYDŽ JE NA NIC! POSLOUCHEJ ŽÍZEŇ!. IMAGE FIRMY & ETIKETA Ing. Bc. Jan Kuba.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
Banky, vklady, úvěry, půjčky z hlediska občana 2 – Půjčky apod.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Protýkání a plnění hovězího masa
Komunikační strategie ČIŽP
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Marketing 6 Nástroje propagace.
EU_62_B_sada 1_06_M_Příkaz k úhradě_Poliačíková
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Psychologie reklama.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁLEŽITOSTI OBCHODNÍHO DOPISU 1
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
Publicistický styl VY_32_INOVACE_CJL_3,4_72
Ekonomika– národní hospodářství
SOFTWARE OSOBNÍHO POČÍTAČE
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Formátování dokumentu
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Digitální učební materiál
Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
FIREMNÍ MANUÁL zpracování.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Název Recyklace papíru
Nástroje komunikačního mixu
Na podporu PEK PEK - Písemná a elektronická komunikace je předmět na Obchodních akademiích Jeho obsahem je naučit žáky psát desetiprstou technikou (námaha.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
PSANÍ ÚŘEDNÍHO DOPISU KROK ZA KROKEM
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Transkript prezentace:

Merkantilní tiskoviny Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97

Součástí firemní identity jsou služební (merkantilní) tiskoviny. Provázejí nás na každém kroku. představujeme se a podáváme ruku s vizitkou, obchodní korespondenci píšeme na hlavičkový papír, finance plynou skrz faktury s hlavičkou naší společnosti, propagační materiály vkládáme do složky s firemním logem, obchodní partnery obesíláme výroční zprávou, každé firemní prezentaci předchází pozvánka, často využíváme inzerci v novinách. Jde o předměty denního užití, je však důležité věnovat jejich vzhledu a grafickému zpracování patřičnou pozornost.

Kancelářské tiskoviny Propagační materiály Šablony pro marketingovou komunikaci

Vizitky Faktury Nabídkové listy Objednávky Hlavičkové papíry Osobní dopisní papíry Faxové zprávy Formuláře Dopisní obálky Interní sdělení Firemní poznámkové a trhací bloky Kancelářské tiskoviny

Výroční zprávy Produktové letáky Propagační desky Katalogy Novoročenky Pozvánky Oznámení Kalendáře a diáře Obaly elektronických nosičů Plakáty Diplomy Samolepky Propagační materiály

Inzerci Tiskové zprávy PR články Katalogy Výroční zprávy Firemní periodika šablony pro: Obchodní komunikace

Vizitka Je často tím jediným, co si potenciální zákazník z našeho setkání odnese Nesnažte se na vizitku dostat všechny údaje o vaší osobě a produktech či službách Dbejte na přehlednost a snadnou čitelnost Firemní vizitky mají představit osobu jako zaměstnance nebo představitele dané firmy Navrhujte v souladu s jednotným vizuálním stylem Odlište od ostatních kvalitním provedením a zajímavým prvkem

Inzerát Na budování značky Vzbudit pozornost a dostat produkt či firmu do povědomí Prodejní Vyvolat přímou koupi Pro přivedení lidí Přivést zákazníky do obchodu či na web Než si dáte inzerát do novin či časopisu, stojí za to se zamyslet a říct si, k čemu má inzerát sloužit a co od něj očekáváte. Umožní vám to lépe připravit jeho obsah a možná to nebudou vyhozené peníze

Reklamní text Titulek je klíč k dalšímu čtení Ukažte lidem, co jim vaše nabídka přinese Sdělte čtenáři výhody, které konkurence nenabízí Nemluvte o sobě, ale o základních lidských potřebách Nepředkládejte tvrzení, klaďte otázky Nabízejte návody a mluvte se čtenářem Užívejte zájmena „vy“, a minimálně „my“

Web, kvalitní grafický návrh Ovlivňuje ochotu uživatele web dále zkoumat Ošklivý a nepřehledný web návštěvník opustí dříve, než ho dokážeme přesvědčit k akci. Zvyšuje ochotu uživatelů věřit uváděným informacím Zvedá zapamatovatelnost a tím dává webu náskok. Podporuje image firmy, ovlivňuje způsob, jakým návštěvníci vaši společnost vnímají

Kontrolní úkoly Navrhněte firemní vizitku, zpracujte tiskovou předlohu s ořezovými značkami. Podle normy zpracujte firemní dopisní papír a odpovídající obálku. Použijte firemní logotyp.