Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POVOLÁNÍ V OBLASTI OSTRAHA MAJETKU A OSOB
Advertisements

Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Analýza pracovního místa Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ PRACOVNÍKŮ - 5 Řízení lidských zdrojů.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Vývoj konceptu kompetencí v celoživotním učení a vzdělávání – teoretická východiska a aplikace v neformálním vzdělávání PhDr. Michaela Tureckiová, CSc.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ŽŠ Komenského 495, Slavkov u Brna Číslo a název oblasti podpory:
Terénní sociální práce
Problematika systému přípravy učitelů a stav výuky tělesné výchovy na vysokých školách Materiál pro 21. zasedání předsednictva Rady vysokých škol dne 20.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Zš Komenského, Slavkov u Brna Číslo a název operačního programu:
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací v praxi , Pardubice.
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PERSONALISTIKA Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
Vedení lidí – personalistika v podnicích poskytující služby.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany Vzdělávání k problematice boje s korupcí.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Zákonné podmínky pro výkon povolání nelékařů
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Kongresové dny 2010 Praha Národní vzdělávací fond, o.p.s. Středisko podpory poradenských služeb Ing. Zuzana Freibergová
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Střední škola potravinářská a služeb, Brno, Charbulova 106  Autorizace MMR pro dílčí kvalifikace vztahující se k povoláním: Kuchař (6 – ÚK 3) Číšník (2.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Moderní personalistika DS 2009/
Podpora počátečního a dalšího vzdělávání prostřednictvím ESF.
Vzdělávání sociálních pracovníků
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
VÝCHODISKA SPORTOVNÍHO TRÉNINKU
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Moderní personalistika Úvod
Vzdělávání zaměstnanců
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Místo a úloha AZ ve struktuře AČR ( možná varianta) Seminář k aktivním zálohám – brigádní generál Ing. Miroslav Žižka.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Personální plán pro podnikatelský plán
Řízení a plánování kariéry
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
Individuální projekty MZ Globální granty Porada hlavních sester ČR Lékařský dům.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
MINISTERSTVO OBRANY ČESKÉ REPUBLIKY. SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI PRIMÁRNÍ PREVENCE RIZIKOVÉHO CHOVÁNÍ PERSONÁLU REZORTU MINISTERSTVA OBRANY Praha, červen.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 3. ÚVOD DO KOGNITIVNÍHO MANAGEMENTU, PRINCIPY A SPECIFIKA KOMUNIKACE Operační program.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
Osobnost člověka SPOLEČENSKÁ VÝCHOVA 3
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Organizace a řízení logistiky
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Organizace a řízení logistiky
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Sociální šetření a legislativa
Organizace a řízení logistiky
Lékařská fakulta MU v Brně Katedra porodní asistence a zdravotnických záchranářů základní legislativa pa.
Transkript prezentace:

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/ Řízení zdrojů v ozbrojených silách Příprava a rozvoj personálu v rezortu MO PhDr. Ľubomír Kubínyi, Ph.D.

Obsah Úvod. 1.Řízení vzdělávání a rozvoje pracovníků v organizaci. 2.Koncepce přípravy personálu rezortu MO. 3.Služební hodnocení vojáků z povolání. Závěr.

Literatura Koncepce přípravy personálu rezortu MO na období MO: Praha, KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. 4. vydání. Praha: Management Press, ISBN RMO č.23/2008 Působnost služebních orgánů v personální práci. RMO č.85/2010 Některá ustanovení o průběhu služby vojáků z povolání. TURECKIOVÁ, M. Trendy a možnosti rozvoje dalšího vzdělávání dospělých v kontextu sjednocující se Evropy. Praha: Educa Service, ISBN Vyhláška MO č.414/2009, o postupu při služebním hodnocení. Zákon č.221/1999 o vojácích z povolání.

Vzdělávání bylo a je významným faktor rozvoje jedince a společnosti  znalosti, dovednosti získané v počátečním vzdělávání rychle zastarávají a nutností se stávají opakované změny kvalifikace dalším vzdělávání,  jednou ze složek dalšího vzdělávání je profesní vzdělávání, 1.Řízení vzdělávání a rozvoje pracovníků

Východiska firemního vzdělávání  profesní vzdělávání, jehož cílem je rozvoj znalostí, schopností a postojů požadovaných pro výkon povolání,  další profesní vzdělávání, které má přímou vazbu na konkrétní profesní zařazení, uplatnění se v organizaci a jeho posláním je podpora pracovního výkonu pracovníků. 1.Řízení vzdělávání a rozvoje pracovníků

Firemní (podnikové) vzdělávání Tureckiová vymezuje jako „souhrn vzdělávacích aktivit zajišťovaných pracovní organizací se záměrem doplnit (tj. rozšířit či zvýšit) nebo změnit strukturu kompetencí (resp. kvalifikací) pracovníků a odstranit tak obvykle negativní rozdíl mezi aktuální a požadovanou mírou rozvoje jejich kompetencí, respektive mezi tzv. subjektivní a objektivní kvalifikací“(2010, s. 156). 1.Řízení vzdělávání a rozvoje pracovníků

Systém přípravy vojáků z povolání upravuje Koncepce přípravy personálu resortu MO na období jednotlivé složky přípravy personálu rezortu vycházejí z konceptu celoživotního vzdělávání. 2.Koncepce přípravy personálu rezortu MO

Pojetí přípravy personálu Zdroj: Bílá knihy o obraně. Praha: MO ČR-OKP MO, s. 18.

Systém přípravy vojenského personálu vytváří předpoklady pro splnění kvalifikačních předpokladů a požadavků. Vzd. aktivity jsou primárně zaměřené na dosažení kvalifikačních požadavků ve  vojenských kariérových kurzech,  jazykových kurzech,  odborných kurzech. 2.Koncepce přípravy personálu rezortu MO

Zákon č. 221/1999 Sb., o vojácích z povolání vymezuje služební hodnocení jako posouzení  plnění služebních úkolů, povinnosti vojáka,  jeho odborné a psychické způsobilosti ke služebnímu zařazení,  zdravotní způsobilosti a fyzické zdatnosti pro další výkon služby. 3.Služební hodnocení vojáků

Vyhláška MO č. 414/2009, o postupu při služebním hodnocení uvádí,  že služební hodnocení je průběžné posuzování profesionálních kvalit vojáka, které se zpracovává jedenkrát ročně,  hodnocení zpracovává nadřízený vojáka, který má hodnoceného v podřízenosti nejméně 3 měsíce. 3.Služební hodnocení vojáků

Vyhláška MO č. 414/2009, o postupu při služebním hodnocení uvádí,  že služební hodnocení je průběžné posuzování profesionálních kvalit vojáka, které se zpracovává jedenkrát ročně,  hodnocení zpracovává nadřízený vojáka, který má hodnoceného v podřízenosti nejméně 3 měsíce. 3.Služební hodnocení vojáků

Hlavním cílem služebního hodnocení vojenských profesionálů je podpora motivace  pro dosažení hlavního cíle je nutné, aby hodnocení bylo prováděno průběžně, objektivně……,  hlavní fáze hodnocení - sběr údajů hodnotící rozhovor, podpora hodnoceného při dosahování výkonových a rozvojových cílů v následujícím období. 3.Služební hodnocení vojáků

Děkuji za pozornost.