{ Inkluzivní vzdělávání z pohledu praktika Mgr. Jana Vrbicová „Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Společné vzdělávání – hledání možných cest Motto: Táhneme za jeden provaz Základní škola Poběžovice.
Advertisements

Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Praktické využití psů v zoorehabilitaci... se jmenuje předmět, který vznikl díky grantu z fondu OPPA a zdárně byl uveden do řádného studijního harmonogramu.
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Moje představa o koordinované rehabilitaci Bc. Václav KRÁSA Předseda NRZP ČR.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Pedagogické disciplíny II. Část Aplikované. Rozdělení aplikovaných pedagogických disciplín  Školské  Mimoškolské  Na hranici školských a mimoškolských.
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Individuálně, ale společně a jinak
Informační a poradenské centrum ZČU
Zdravá škola Křižánky Dotace Kraje Vysočina – MA 21, Zdraví 21
Dokument KAP MSK - obsah
Ing. Kateřina Lichtenberková
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Základní škola Schulzovy sady
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Společenská odpovědnost ve školství
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 1: Jablíčko
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Pedagogická psychologie
Dětský klub Malý drak.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
Jak nám roste krokus vnímání.
Program celoživotního učení Comenius
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
Informace k přednášce a semináři k předškolní pedagogice Jarní semestr 2016 Zora Syslová.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Školní poradenské pracoviště
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Malujeme vodovkami vnímání.
Co si vezmu na….
Spolupráce s rodiči a komunitou
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Strategické řízení a plánování
Vztah k životnímu prostředí
Řady puntíků a čísel.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Digitální učební materiál
Odbor školství, mládeže a sportu Mgr. Terezie Doleželová
Transkript prezentace:

{ Inkluzivní vzdělávání z pohledu praktika Mgr. Jana Vrbicová „Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice“ Slezská univerzita v Opavě 3. září 2015

Základní škola, Ostrava – Mariánské Hory, Karasova 6, příspěvková organizace fakultní instituce Ostravské univerzity v Ostravě etická škola

Výchova a vzdělávání pro děti a žáky ve věku od 5 do 15 let Předškolní vzdělávání Reedukace poruch učení Nabídka zájmových kroužků a nepovinných předmětů Školní družina Základní škola Základní škola praktická Základní škola speciální ŠVP s názvem „Společně to zvládneme“ Zaměření na estetickou výchovu Náprava logopedických vad

Žáci s SVP  zdravotní postižení  zdravotní znevýhodnění  sociálně znevýhodnění  sociálně vyloučené lokality  dojíždějící Složení žáků

Tradiční aktivity  Projektové dny  Tvůrčí dílny  Netradiční třídní schůzky  Soutěže  Kulturní akce  Sportovní akce

 Školy podobného zaměření  Neziskové organizace  SPC,PPP  OSPODy, MP, Policie ČR  VOŠ sociálně právní  Pedagogická fakulta Ostravské univerzity Partnerské organizace

Členové týmu jsou:  Tvůrčí a kreativní  Empatičtí  Bez předsudků  S odpovídající kvalifikací Pedagogický tým

 Základní znalost problematiky  Entuziasmus a kreativita  Empatie a porozumění  Aktivní zapojení se do procesu Naše očekávání od budoucích učitelů

Postřehy Postřehy  Vztah studentů ke studiu a k následné praxi  Boj studentů s terminologií a „školskou“ legislativou  Chybějící didaktika  Nedostatečné propojení teorie a praxe

 Pamatovat především na zájem dítěte  Ponechat právo volby školy na rodičích  Dostatek finančních prostředků na pomůcky a vybavení  Větší podpora asistentů pedagoga  Nerušit to, co dobře funguje  Ocenění naší práce  Nespoléhat na rozvojové programy a evropské fondy  Nepodléhat tlaku neziskových organizací Naše očekávání (i obavy) od novelizace Školského zákona

Fotodokumentace

Fotodokumentace

Fotodokumentace

Fotodokumentace

fotodokumentace

fotodokumentace

fotodokumentace

fotodokumentace

fotodokumentace

{ Každé poznání vychází ze srdce, každé vzdělání ze života. Christian Friedrich Hebbel Každé poznání vychází ze srdce, každé vzdělání ze života. Christian Friedrich Hebbel