Cinéma – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0950 Kódování materiálu VY_32_INOVACE_mix2_scj0 2 Označení materiálu scj0 2 _ cinema _konverzace.pptx.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fj_4_188_comparer Marta Bříštělová. AdjectifBON, BONNE La cuisine de ma maman est ……………. Mes filles ne sont pas très ……………………. cuisinières. Ton copin.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VY__III/2__INOVACE__04 Český jazyk PODSTATNÁ JMÉNA.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace _31 _Abeceda 1.část Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Zdeňka Horská Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_01_ Vzájemné působení těles Číslo projektu:
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Název vzdělávacího materiálu
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Název vzdělávacího materiálu
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Adjectives Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_19_AJ4
HMOTNOST Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Algoritmizace - opakování
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název vzdělávacího materiálu
WORD Číslování stránek
Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
Skládání rovnoběžných a různoběžných sil
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Seznámení se s technikou a příprava základního čtverce
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Druh učebního materiálu prezentace (výkladová) Ročník Cílová skupina
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Zásobování vodou Masada.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
WORD Tabulky - ohraničení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ21 Excel - čas Předmět  Výpočetní.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
francouzský vzdělávací systém le systÈme scolaire en france
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
IKT Nebezpečí na internetu
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
IM RESTAURANT ( k o m i k s )
Transkript prezentace:

Cinéma – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu VY_32_INOVACE_mix2_scj0 2 Označení materiálu scj0 2 _ cinema _konverzace.pptx Název školyGymnázium Kladno AutorPhDr. Tereza Černá Anotace Konverzační témata jsou určena pro diskuzi a konverzaci týkající se tématu cinéma. PředmětFrancouzský jazyk Tematická oblastcinéma Témacinéma Očekávané výstupy Student si utřídí a rozšíří slovní zásobu týkající se tématu cinéma. Utřídí si názor, dokáže se vyjádřit a zapojit slovní zásobu, gramatiku i použít správně větnou skladbu. Dokáže svůj názor obhájit či přijmout názor druhého. Klíčová slovacinéma Druh učebního materiálukonverzace, diskuze Ročník3. a 4. Cílová skupinavyšší stupeň osmiletého a čtyřletého gymnázia Ověřeno Seminář z francouzské civilizace (sfc2) Pokud není uvedeno jinak, uvedený materiál je z vlastních zdrojů autora

Cinéma tematické okruhy týkající se tématu cinéma list - discussion a)žáci si vylosují každý jeden okruh a diskutují ve dvojicích, následně představí svůj názor ostatním, následuje společná debata b)každý žák si vylosuje jeden okruh, udělá si poznámky a následně svůj názor prezentuje ostatním, následuje společná diskuze c)společně žáci diskutují nad všemi tématy d)žáci si vylosují každý jedno téma a písemně se k němu formou úvahy vyjádří (možné jako domácí příprava) l ist - Si tu étais réalisateur / réalisatrice… - žáci si navzájem ve dvojicích, trojicích pokládají otázky a následně prezentují odpovědi ostatním, žáci mohou své odpovědi porovnávat

Cinéma Un film doit être avant tout divertissant, pour que le public passe un bon moment. Qu’est-ce qu’un bon acteur (ou une bonne actrice) pour toi? Un film est fait pour faire rêver le public. Le plus important dans un film, c’est de pouvoir s’identifier à l’un des personnages. La télévision et les DVD peuvent remplacer sans problème une sortie au cinéma. discussion

Cinéma Si tu étais réalisateur / réalisatrice… Quel genre de film ferais-tu? Quel acteur / quelle actrice choisirais-tu? A quelle époque situerais-tu ton film? Où tournerais-tu? Dans une ville? Dans la nature? A l’intérieur, à l’extérieur? Tournerais-tu plutôt de nuit? de jour? Quel genre de musique choisirais-tu? Quelle ambiance / atmosphère aimerais-tu créer? Quel livre aimerais-tu adapter? Ferais-tu un « happy end »? En quelle langue originale serait ton film? Ferais-tu un film pour divertir le public ou plutôt pour le faire réfléchir? Jouerais-tu dans ton film?