Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Advertisements

Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_16_16_Passive voice Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_16_Past simple x Past continuous Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_09_16_Past continuous Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_42_going to Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
VY_32_ Present simple - negative Project 1
BRITISH EDUCATION Yes, I would. Would you like to study at Oxford?.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
TO BE – questions, short answers
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
VY_32_Inovace_ Sloveso „to be“- opakování
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_13_Sloveso to be 2
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: Prezentace pro 2. stupeň základních škol. Slouží jako materiál k procvičení, upevnění a zopakování již probraného učiva pomocí data projektoru či interaktivní tabule. Části prezentace lze použít jako kontrolní test. Čas vymezený na práci s prezentací je minut, včetně kontroly.

Fill in the right form of verb BE: I tall. My sister eleven years old. ……….. you at school? My brother short. We twins. ………..Tom and Sara very good friends? The children in the garden. Tina ………………. a pupil. I …………..…… from Brazil. am isn´t Are is Are are aren´t isn´t am not

Make the short answers according to the signs: Are you British? Is she from the Czech Republic? Is he from Brno? Are we 15 years old? Are you a boy? Are you a girl? Are they at school? No, I´m not. Yes, she is. No, he isn´t. No, we aren´t. No, I´m not. Yes, I am. Yes, they are.

Choose the correct form of verb have got: My house have / got 7 rooms. I / has got a new flat. We / has got a nice garden. My sister have/ got a good cake. The pupils / has got a new teacher. Jenny and Sally / has got very nice bags. My dog have/ got a nice kennel. We /hasn´t got any car. has have has haven´t has

Make short answers according to the sings: Have you got a sister? Have they got a book? Has she got homework? Has he got a diary? Have you got a friend? Have they got a dog? Have you got a computer? Yes, I have. Yes, they have. Yes, she has. No, he hasn´t. Yes, I have. No, they haven´t. No, I haven´t.

POUŽITÁ LITERATURA A CITACE: Obrázky použity ze sady Office Není-li uvedeno jinak je materiál dílem autorky podle učebních osnov odpovídajících ŠVP vyučovaných podle učebnic: HUTCHINSON,T., PELTERET,C.Project 2.Oxford University Press, ISBN MURPHY, R. Essential Grammar in Use. Cambridge University Press, ISBN SCIBOROWSKA, B., ZARANSKA,J. Let´s play grammar. Infoa, ISBN Citováno dne DUM uložen na-