Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Spojujeme software, technologie a služby Shrnutí roku 2009 OKinfo Kamil Štanda Vedoucí konzultant 23.11.2009 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Spojujeme software, technologie a služby Shrnutí roku 2009 OKinfo Kamil Štanda Vedoucí konzultant 23.11.2009 1."— Transkript prezentace:

1 Spojujeme software, technologie a služby Shrnutí roku 2009 OKinfo Kamil Štanda Vedoucí konzultant

2 2 OKinfo v roce 2009  Shrnutí změn v Platovém modulu  Poznatky z hotline  Dotazník spokojenosti Program

3 3 Legislativa Leden  č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, § 192 Zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce ... daně, pojistné, atd. Duben  Nařízení vlády č. 74/2009 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě - snížení počtu stupnic platových tarifů  nové ELDP Nově zavedené funkce

4 4 Červen  Nařízení vlády č. 130/2009 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění nařízení vlády č. 74/2009 Sb. Srpen  Přípravná verze pro zadání podkladů pro výpočet řádné a mimořádné slevy na pojistném na sociální zabezpečení pro zaměstnavatele Srpen  výpočet řádné a mimořádné slevy na pojistném na sociální zabezpečení pro zaměstnavatele Nově zavedené funkce

5 5 Říjen  Nový subjekt Česká průmyslová zdravotní pojišťovnu (ČPZP) s kódem 205  Úprava karenční doby při poskytování náhrady mzdy nebo platu v období prvních dvou týdnů pracovní neschopnosti a sjednocení rozdílné výše sazby náhrady při karanténě Nově zavedené funkce

6 6 Další  nové ELDP  sestava „Příloha k žádosti o nemocenské, ošetřovné, peněžitou pomoc v mateřství“  sestava „Přehled o výši pojistného a vyplacených dávkách; Organizace – Tisk údajů do formuláře“  Sestava „Přehled o výši pojistného a vyplacených dávkách; Organizace  sestavu „Přehled náhrad za prac. neschopnost“  sestava „Dávky HN – Doklad o výši měsíčních příjmů“  sestava „Dávky SSP - Doklad o výši čtvrtletního příjmu  sestava „Dávky SSP – Doklad o výši ročního příjmu“  Platební médium FS5 (ČNB)  změny v rekapitulaci, výplatním lístku, mzdovém listku  Úřad práce – Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti  Hromadné oznámení zaměstnavatele o změně ZP“ a „Zdravotní pojištění; Organizace“ z programu do souboru.xml pro import do formulářů zdravotní pojišťovny Média  WORD sestavy  Celkově počet nových sestav nebo změněných sestav: 15  Účtování jedné poloviny náhrady mzdy, kterou zaměstnavateli refunduje ČSSZ  formulář „Nemoci, údaje“ - nepřítomnosti pracovníka, které mohou mít vliv na posuzování vyloučených dob ve všech pracovních poměrech, lze zadat u zaměstnance, který právě nastoupil. Nově zavedené funkce

7 7 vyhodnocení dotazníkové akce – listopad 2009 počet vyplněných dotazníků: 44 stupně hodnocení: 1. naprosto souhlasím.. 4. neutrální/nevím. 7. naprosto nesouhlasím Vyhodnocení dotazníku spokojenosti 2009

8 8 Průměrná známka Platový modul Personální modul Ovládání programu je jednoduché a přehledné 1,412,76 Nabídka funkcí programu je pro nás dostačující 1,702,59 Vlastnosti produktu

9 9 Průměrná známka Platový modul Personální modul Program při běhu funguje bez problémů (tzv. “nepadá”) 1,522,47 Chyby při výpočtu mezd se nevyskytují 1,78 Další funkční chyby se nevyskytují (např. chybné sestavy atd.) 2,152,88 Případné chyby jsou rychle odstraněny 1,702,35 Chybovost programu

10 10 Průměrná známka Platový modul Personální modul Průvodní dokumentace k novým verzím je srozumitelná a výstižně popisuje aktuality v nových verzích 1,372,18 Dokumentace v elektronické formě mi vyhovuje 1,00 Uživatelská dokumentace

11 Průměrná známka Platový modulPersonální modul Telefonická podpora je dosažitelná bez problémů 1,741,88 V případě dotazů elektronickou poštou je odezva rychlá 1,892,06 Pracovníci Hotline prokazují potřebnou znalost produktu 1,411,82 Pracovníci Hotline ochotně a srozumitelně odpovídají na Vaše dotazy 1,371,71 Technická podpora – Hotline 11

12 Průměrná známka Platový modul Personální modul Uživatelské www stránky OKinfo jsou přehledné 1,811,71 Informace na www stránkách aktivně využívám 2,812,94 Nové verze programu a informace k nim by mi stačily pouze v elektronické podobě ke stažení na www stránkách 3,374,18 Občasný elektronický zpravodaj zasílaný em je pro mě užitečný zdroj informací 1,592,00 Uživatelské www stránky a zpravodaj 12

13 Průměrná známka Platový modul Personální modul Nové verze programu OKinfo dostáváme včas 2,482,24 Celkově jsem s programem OKinfo spokojen 1,522,47 Doporučil bych program OKinfo i jiným firmám 1,632,88 Ostatní 13

14 Děkujeme ! Průměrná známka, jakou jste ohodnotili systém OKinfo, je: 14 1,85

15 Hotline OKinfo četnost hlášení podle měsíců (leden – listopad 2009) 15

16 Hotline OKinfo četnost hlášení podle zakázek (leden – listopad 2009) 16

17 17 Telefonické dotazy (OK tel , MMI tel ) y Pracovní doba hot line 8.00 – hodin (pracovní dny) Nová kolegyně – ing. Marta Ouřecká, ing. Dana Balogová Zpravodaje – sledování webových stránek 8 verzí k (za celý rok verzí, v roce verze) Podpora – obecné informace

18 18 OKsystem s.r.o. Na Pankráci Praha 4 tel: Otázky? Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Spojujeme software, technologie a služby Shrnutí roku 2009 OKinfo Kamil Štanda Vedoucí konzultant 23.11.2009 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google