Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu."— Transkript prezentace:

1 Cenové strategie

2 Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu

3 Faktory externí Charakter trhu Faktory makroprostředí Charakter poptávky Zákazníci očekávaná cena…… cenová změna…… substituční výrobky…. komplementární výrobky…..

4 Marketingoví prostředníci snaha o cenovou stabilitu… obchodní rozpětí….. Konkurence limitní cena….. převáděcí cena…..

5 Faktory interní Strategické cíle podniku Finanční potřeby podniku Návratnost investic Fáze životního cyklu produktu

6 Cenové strategie

7 Nový výrobek prémiová cena, max.zisku sbírání smetany soutěživé oceňování penetrační, průnikové ceny Změny stanovených cen Výrobková změna, nákladová změna,tržní změny

8 Ceny výrobního sortimentu tvorba cen zvláštních doplňků vázaných výrobků dvoudílných cen vedlejších produktů nabídka souboru výrobků Stanovení cen speciálních

9 Tvorba cen v průběhu životního cyklu výrobku Etapa zavádění Etapa růstu Etapa zralosti Etapa poklesu


Stáhnout ppt "Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu."

Podobné prezentace


Reklamy Google