Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Cíle regionální inovační strategie –Být impulsem pro rozvoj potřebných aktivit a iniciovat pilotní projekty v rámci akčního plánu –Zvýšit povědomí o důležitosti.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Cíle regionální inovační strategie –Být impulsem pro rozvoj potřebných aktivit a iniciovat pilotní projekty v rámci akčního plánu –Zvýšit povědomí o důležitosti."— Transkript prezentace:

1 Cíle regionální inovační strategie –Být impulsem pro rozvoj potřebných aktivit a iniciovat pilotní projekty v rámci akčního plánu –Zvýšit povědomí o důležitosti inovací –Získání přehledu o potřebách a bariérách v regionu –Nadefinovat ty oblasti v regionu, které je nutné rozvíjet –Návazat regionální inovační strategii na rozpočet kraje –Mobilizace místních aktérů a jejich spolupráce Regionální inovační strategie Královéhradeckého kraje

2 Struktura RIS KHK 1. Analytická část 2. SWOT analýza 3. Strategická část + akční plán

3 Zabezpečení procesu tvorby Rada pro výzkum, vývoj a inovace KHK – koordinační, rozhodovací, schvalovací role Pracovní skupina „Vzdělávání a výzkum“ Pracovní skupina „Spolupráce“ Pracovní skupina „Progresivní odvětví“ Hodnotitel SEA Zpracovatel – Centrum EP Pracovní skupina „Poradenství a publicita“ + spolupracující subjekty

4 Harmonogram –Přípravná fáze »1. jednání RVVI - prosinec 2007 »Šetření v regionu - březen, duben 2008 –Schválena žádost o dotaci na finacování tvorby RIS KHK – září 2008 –Analytické práce »září leden 2009 »jednání RVVI - schválení finálních výstupů - březen 2009 –Strategická část »březen – září 2009 –Konec projektu – závěrečný seminář - listopad 2009 –Schválení v orgánech Královéhradeckého kraje – leden 2010

5 Současné výstupy Internetové stránky Královéhradeckého kraje - ¨Rozvoj kraje > Rada pro výzkum, vývoj a inovace > Regionální inovační strategie


Stáhnout ppt "Cíle regionální inovační strategie –Být impulsem pro rozvoj potřebných aktivit a iniciovat pilotní projekty v rámci akčního plánu –Zvýšit povědomí o důležitosti."

Podobné prezentace


Reklamy Google