Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

RIS JMK III Radim Kocourek Jihomoravské inovační centrum 3. 2. 2008, Regionální inovační fórum, Praha.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "RIS JMK III Radim Kocourek Jihomoravské inovační centrum 3. 2. 2008, Regionální inovační fórum, Praha."— Transkript prezentace:

1

2 RIS JMK III Radim Kocourek Jihomoravské inovační centrum , Regionální inovační fórum, Praha

3 3 Regionální inovační strategie JMK I  2002 – 2004  První RIS v České republice  Zpracovatel: Regionální rozvojová agentura JM  Impuls pro politickou sféru  Nebyl oficiální strategií  Příklad výstupu: vznik Jihomoravského inovačního centra RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

4 4 Regionální inovační strategie JMK II  2005 – 2008  Připraveno v souvislosti se změnami prostředí (SF EU, JIC)  Zpracovatel: Jihomoravské inovační centrum  Oficiální strategie Jihomoravského kraje  Příklad výstupu: rozšíření sítě inkubátorů v JMK o 6000 m2 RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

5 5 Regionální inovační strategie JMK III  2009 – 2013  Důvody přípravy nové verze strategie  Zahrnutí nových hráčů  Expirace opatření RIS JMKII  Nové období SF  Zpracovatel: JIC a RRA JM RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

6 6 Regionální inovační strategie JMK III  Hlavní cíle  Strategie všech hráčů  Trvalá platforma  Oficiální strategie JMK a města Brna  Výstupem akční plán RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

7 7 VIZE RIS JMK III RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

8 8 RIS JMK III - partneři RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje Rozvojové agentury Samospráva Výzkumné organizace

9 9 Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje

10 10 Metodika přípravy RIS JMK III RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

11 11 Úvodní setkání pracovních skupin,  Celodenní workshop  Celkem 70 účastníků  5 pracovních skupin  Cíle  Generování nápadů/ námětů pro RIS  Vytvoření týmového ducha  Jednotný informační rámec pro všechny zainteresované RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

12 12 Úvodní setkání pracovních skupin RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

13 13 Klíčové faktory úspěchu  Komunikace  Zainteresování politiků  Balancování politické rivality  Kvalitní analýzy prostředí a zvolení priorit  Zahrnutí firem / získání názorů a požadavků  Spolupráce při přípravě strategie RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

14 14 RIS JMK IIIRegionální inovační strategie Jihomoravského kraje

15 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "RIS JMK III Radim Kocourek Jihomoravské inovační centrum 3. 2. 2008, Regionální inovační fórum, Praha."

Podobné prezentace


Reklamy Google