Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MANAGERY Školení pro nové MANAGERY. 1) Kdo je MANAGER AC 2) Možnosti hledání kontaktů - Osobní kontakt - Telefonický kontakt - Mailová nabídka 3) Jak.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MANAGERY Školení pro nové MANAGERY. 1) Kdo je MANAGER AC 2) Možnosti hledání kontaktů - Osobní kontakt - Telefonický kontakt - Mailová nabídka 3) Jak."— Transkript prezentace:

1 MANAGERY Školení pro nové MANAGERY

2 1) Kdo je MANAGER AC 2) Možnosti hledání kontaktů - Osobní kontakt - Telefonický kontakt - Mailová nabídka 3) Jak vést obchodní rozhovor - Struktura rozhovoru - Kladení otázek - Překonání námitek 4) Pozitivní vyjadřování 5) Dobré rady na závěr Poradíme Vám

3 Kdo je MANAGER AC Je důležitou součástí vedení společnosti Zastupuje společnost v jednání, podepisování smluv, sepsání objednávek a získávání nových firem Vyhledává nové reprezentanty a tvoří svůj obchodní tým Buduje si vlastní dobrou image a tím rovněž přispívá ke zvýšení povědomí o naší společnosti Jeho top pozice rovněž přispívá k růstu společnosti na českém a slovenském trhu

4 Co nabízí pozice MANAGERA AC Zajímavou a samostatnou práci Každodenní kontakt s lidmi Možnost osobního rozvoje a školení Získávání nových poznatků Zajímavé finanční ohodnocení Budování vlastní kariéry Motivační programy

5 Předpoklady vašeho úspěchu 1) C CC CÍLEVĚDOMOST Kdo nemá cíl, ten nikam nedojde myslete na svůj cíl před každou novou schůzkou. Po celý den a uvidíte, jakých výsledků jste schopni. Váš CÍL ?………………………. 2) V VV VYTRVALOST Bez píle a vytrvalosti nedojdete k cíli ! 3) S SS SEBEDŮVĚRA Člověk který si nevěří, není schopen najít své názory ani názory společnosti. Sebedůvěru získáte absolutní znalostí produktu, víte vše podstatné o společnosti, znáte konkurenční výhody a MÁTE SVŮJ CÍL !,,Ostatní si o nás myslí to, co si myslíme o sobě my sami˝

6 IMAGE MANAŽERA První dojem Velmi důležité ! Profesionální vystupování Snažte se vždy ! Obchodní šatník Formální Neformální

7 P rofesionální vystupování Hlas ==> Vždy máme možnost svůj hlas vylepšit Podání ruky ==> Odhadneme povahu člověka podáním ruky (pevný stisk, lehký dotyk, nervozita...) Při podání ruky se díváme kam se dotyčný dívá (pohled do očí, mimo moji osobu…)

8 Formální Kostýmy, obleky Sako + sukně, Sako + kalhoty Sako + šaty Sako Jednobarevné Halenky, košile Jednobarevné nebo velmi jemný vzor Boty Udržované, čisté. Uzavřené (lodičku, polobotky) Šperky Čím méně tím lépe Obchodní šatník Neformální Trička, svetříky Různé barvy Sukně Různé délky Boty Sandály, lodičky, mokasíny Doplňky Podle oblečení lépe jemnější

9 PŘESTÁVKA 5min

10 První dojem První dojem si osobě,se kterou se setkáváme vytváříme max. do půl minuty a je definitivní Šanci zapůsobit první dojmem máme jen jednou VZHLED55% =>držení těla, váha, výška, barvy oblečení, účes, doplňky, řeč těla HLAS38% =>barva, tón, rytmus hlasu, jistota SLOVNÍ OBSAH7% =>o čem mluvíme, vědomosti

11 MOŽNOSTI ZÍSKÁVÁNÍ KONTAKTŮ 1)KDE? –VLASTNÍ ZDROJE=>Rodina,přátelé,sousedé…… –SEZNAM FIREM=>Internet(Seznam,Gogole..) –ZLATÉ STRÁNKY=>Seznam firem –DOPORUČENÍ

12 MOŽNOSTI ZÍSKÁVÁNÍ KONTAKTŮ 2)JAK? OVÁ NABÍDKA => Dopis, nabídka, obchodní sdělení viz ukázka TELEFONICKÝ KONTAKT STRUKTURA ROZHOVORU: –Představení sebe a společnosti + pozdrav –Důvod, proč oslovuji (NABÍDKA) –Několik otevřených otázek(zjištění zájmu a potřeb zákazníka) –Překonání námitek –Domluva osobní schůzky OSOBNÍ SCHŮZKA DOMLUVA OSOBNÍ SCHŮZKY: –Nabízíme dva možné termíny setkání –Jsme konkrétní,(zřetelné pracovní vytížení) –Nejvhodnější místo setkání je kancelář kontaktované firmy –Nabídku zopakujeme (místo, datum, čas) –Hned zapíšeme do diáře

13 OBCHODNÍ ROZHOVOR Pozdrav, představení sebe popř. firmy Pozdrav, představení sebe popř. firmy Představení nabídky Představení nabídky Zjištění možnosti využití produktu pomocí otevřených otázek (vždy začínáme Co?, PROČ?, KDE?, KOLIK?, POVĚZTE MI…. Zjištění možnosti využití produktu pomocí otevřených otázek (vždy začínáme Co?, PROČ?, KDE?, KOLIK?, POVĚZTE MI…. Na tyto otázky nelze odpovědět ANO/NE z odpovědi lze zjistit řadu informací o kontaktované firmě Na tyto otázky nelze odpovědět ANO/NE z odpovědi lze zjistit řadu informací o kontaktované firmě

14 OBCHODNÍ ROZHOVOR Pozorně naslouchejte, odpovědi si pamatujte a snažte se najít záchytný bod, na který můžete navázat nabídkou spolupráce => obchodu!

15 PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ

16 1)Ujasnění podstaty námitky Dáme protiotázku Např. Takže říkáte že…. Pokud vám dobře rozumím, Myslíte si, že…. Kolik tedy chcete investovat? Co máte konkrétně na mysli?

17 PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 2)Vyjádření pochopení  Já vám rozumím, také jsem měl takové obavy(pocit, zkušenost)  Chápu vás, i já sem měl podobný pocit  Ani nevíte jak vám rozumím……..

18 PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 3)Vysvětlení, nabídka výhod …………….Právě proto vám nabízím možnost spolupráce …………….Sám sem si ověřil jak kvalitní produkt vám teď nabízím

19 PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ POZOR NA FORMULACE : JJJJá vám rozumím, ALE…… CCCChápu vás, ALE…… NIKDY NEPOUŽÍVEJTE SLOVÍČKO ALE NEGUJE VŠE, CO JE VE VĚTĚ UVEDENO PŘED NÍM=>VĚTA POTOM ZNAMENÁ NEROZUMÍM, NECHÁPU VÁS

20 PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 4)Ověření překonání námitky  Jak se vám to líbí?  Jaký je nyní váš názor?

21 PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ  Neberte námitky jako snižování produktu nebo společnosti, kterou zastupujete  Přivítejte je jako známku zájmu, využijte ve svůj prospěch  Kladně otevřené otázky, získáte více podrobných informací o firmě  Aktivně naslouchejte, dejte najevo zájem, nepřerušujte  Nereagujte emotivně, zopakujte vše co slyšíte a dejte najevo, že rozumíte  Vžijte se do pozice kontaktovaného s použitím vlastních obchodních zkušeností

22 PŘESTÁVKA 5min

23 Pozitivní vyjadřování Uvědomte si,že naše podvědomí neumí jednat záporně (NEPŘEDTAVUJ SI…) Záporné tvrzení se podvědomě mění v opak toho, co jsme měli v úmyslu

24 Pozitivní vyjadřování Pozitivní vyjadřování ŘÍKÁME OSLOVENÝ VNÍMÁ NEOBÁVEJTE SE =>OBÁVEJTE SE TO NENÍ PROBLÉM=>JE TO PROBLÉM TO NEMŮŽETE ZKAZIT=>ZKAZÍTE TO

25 Pozitivní vyjadřování PROTO VŽDY A VŠUDE MYSLETE A HOVOŘTE POZITIVNĚ + PAMATUJTE SI + PŘIJĎTE VČAS, + BUĎTE STATEČNÝ,… NEZAPOMEŇ NECHOĎ POZDĚ NEBOJ SE Zde nedochází ke změně v myšlení z + na -


Stáhnout ppt "MANAGERY Školení pro nové MANAGERY. 1) Kdo je MANAGER AC 2) Možnosti hledání kontaktů - Osobní kontakt - Telefonický kontakt - Mailová nabídka 3) Jak."

Podobné prezentace


Reklamy Google