Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Spolupráce v týmu pro společnost Chodura Spolupráce v týmu pro společnost Chodura.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Spolupráce v týmu pro společnost Chodura Spolupráce v týmu pro společnost Chodura."— Transkript prezentace:

1 Spolupráce v týmu pro společnost Chodura Spolupráce v týmu pro společnost Chodura

2 2 Co vás čeká v rámci komunikace v týmu… Pozitivní myšlení

3 3 Nácvik: Jak by měl vypadat pozitivní člověk? CílJak by měl vypadat pozitivní člověk? Metodologieskupiny po 3 – 4 napište na flipchart, jak si představujete pozitivního člověka Čas2O min

4 4 Wimbledon…

5 Deformované vnímání Deformované reakce Deformované výsledky Deformované sebeposuzování 5 Co se odehrává v naší hlavě…

6 6 Základní pravidlo pozitivního myšlení Důvěra ve vlastní vnitřní potenciál je předpokladem pro dosažení požadovaného cíle.

7 7 Objevte v sobě „zaprášené“ dárky CílSebereflexní cvičení Pozitivní sebevnímání MetodologieMáte dvě minuty na vyplnění a jednu minutu na „pozitivní“ prezentaci své osoby Umím velmi dobře… Vážím si na sobě… Mohu se pochválit za… Vnímejte, jak se cítíte!

8 8 Co vás čeká v rámci komunikace v týmu… Aktivní naslouchání

9 9 Pamatujte si, že… Dobrý člen týmu musí být mistr v kladení otázek a v aktivním naslouchání

10 10 Nácvik: aktivní naslouchání CílUkázat, že naslouchání je aktivní proces a procvičit dovednosti naslouchání. MetodologieVytvořte tříčlenné skupiny: osoby A, B a C A= vypravěč, B= posluchač, C= pozorovatel Konkrétní zadání máte na rozdaném formuláři pro „svoji roli“ Čas30 minut

11 11 Jaké jsou nejčastější chyby při naslouchání? • Čtení myšlenek - předpokládání • Rady a doporučení, které nejsou žádány • Přerušování partnera a skákání do řeči • Ignorování nákupních signálů • Nedostatek zájmu • Ostatní přemýšlejí jako já/ znají to co já

12 12 Když aktivně nasloucháme - pochopíme nejlépe potřeby člověka A jak na to?: • Nepředpokládejte! • Nehodnoťte! • Parafrázujte obsah - ověřujte • Cíleně používejte – otevřené a uzavřené otázky • Kontrolujte svou neverbální komunikaci – oční kontakt, gesta, tón hlasu, mimika, vstřícné nastavení těla) Při empatickém naslouchání reagujte nejdříve na pocity a až potom na fakta

13 13 Naslouchejte empaticky…tedy srdcem i hlavou očima i ušima pocitům i slovům Jak praví přísloví: “Nezajímá mě, kolik toho víš, dokud nebudu vědět, jak moc se zajímáš.“

14 14 „Efektivní“ kladení otázek……

15 15 Tisková konference – zjišťování potřeb Máte 3 minuty na to,aby jste získali co nejvíce informací o chystaném projektu – obě strany si vymyslí projekt

16 16 Proč je důležité umět klást otázky???

17 17 Jak je důležité klást otázky a navodění stavu mysli Úroveň zájmu

18 18 Nácvik – kladení otázek CílUkázat, že správně položené otázky jsou základem zjištění potřeby partnera MetodologieDvě osoby před skupinou. Jedna myslí na vybraný problém, druhá se snaží správnými otázkami zjistit o jaký problém se jedná a pomoci ho vyřešit Čas10 minut


Stáhnout ppt "Spolupráce v týmu pro společnost Chodura Spolupráce v týmu pro společnost Chodura."

Podobné prezentace


Reklamy Google