Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %"— Transkript prezentace:

1 Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %

2 Relevantní návštěvnost Konverzní poměr

3 Pan Hazardér

4 Pani Opatrná Paní Opatrná

5

6 CASE STUDY HUDY.CZ: JAK JSME ZVÝŠILI KONVERZNÍ POMĚR O 21 % Jak na to:

7 Chci, aby více lidí, kteří navštívili web, u nás nakoupilo

8 Nízká složitost implementace Vysoký přínos Nízký přínos

9 Priorita č. 1: Stránka kategorie Problémy s výběrem sortimentu

10

11 Priorita č. 2: Detail produktu Nízká vizuální priorita důležitých prvků, které mají navést návštěvníka k nákupu

12

13 Priorita č. 3 – Objednávkový proces Zvýšit průchodnost objednávkového procesu

14

15 A) 10 000 KčB) 100 000 KčC) 500 000 KčD) 1 000 000 Kč

16 Paní Opatrná eliminuje riziko negativního dopadu. Možnost více investovat do kampaní. Možnost poznat vaší cílovou skupinu. Pan Hazardér zvýší pravděpodobnost úspěchu.

17 Pan/Paní Řídící

18 Děkuji za pozornost Veronika Rojkovičová


Stáhnout ppt "Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %"

Podobné prezentace


Reklamy Google