Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %"— Transkript prezentace:

1 Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %

2 Relevantní návštěvnost Konverzní poměr

3 Pan Hazardér

4 Pani Opatrná Paní Opatrná

5

6 CASE STUDY HUDY.CZ: JAK JSME ZVÝŠILI KONVERZNÍ POMĚR O 21 % Jak na to:

7 Chci, aby více lidí, kteří navštívili web, u nás nakoupilo

8 Nízká složitost implementace Vysoký přínos Nízký přínos

9 Priorita č. 1: Stránka kategorie Problémy s výběrem sortimentu

10

11 Priorita č. 2: Detail produktu Nízká vizuální priorita důležitých prvků, které mají navést návštěvníka k nákupu

12

13 Priorita č. 3 – Objednávkový proces Zvýšit průchodnost objednávkového procesu

14

15 A) KčB) KčC) KčD) Kč

16 Paní Opatrná eliminuje riziko negativního dopadu. Možnost více investovat do kampaní. Možnost poznat vaší cílovou skupinu. Pan Hazardér zvýší pravděpodobnost úspěchu.

17 Pan/Paní Řídící

18 Děkuji za pozornost Veronika Rojkovičová


Stáhnout ppt "Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %"

Podobné prezentace


Reklamy Google