Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní."— Transkript prezentace:

1 POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní obrázek. DESTINAČNÍ AGENTURA

2 Co je destinační agentura neboli DMC?

3 Cíle Destinační agentury Karlovy Vary 4U  efektivní rozvoj regionu  spolupráce subjektů působících v cestovním ruchu  spolupráce subjektů podílejících se na zajišťování služeb  spolupráce podnikatelských subjektů a místní samosprávy  sjednocení a organizace poskytovatelů služeb za účelem možnosti řízení nabídky a poptávky v příslušné destinaci

4 Hlavní činnost destinační agentury  komunikace s aktéry cestovního ruchu  plánování a realizace marketingových aktivit  zabezpečovaní, zpracování a předkládání žádostí o dotace (projektová činnost)  budování a podpora destinační identity (image destinace)  zastupování zájmů destinace na veřejnosti a u jiných instituci  vyhledávání a motivování partnerů pro spolupráci  provoz turistického informačního portálu destinace  realizace Public Relation (PR)  aktivní spolupráce s turistickými informačními centry  zpracování strategie rozvoje destinace

5 Podstata fungování DMC Karlovy Vary 4U

6 Formy spolupráce  mezi podnikatelskými subjekty v cestovním ruchu  mezi podnikatelskými subjekty v rámci služeb a výrobků  PPP (veřejný a soukromý sektor)  mezi veřejno-právními subjekty mezi odvětvími v rámci odvětví kompetence mezi podniky prostorová koncentrace

7 Nadcíle Karlovy Vary 4U  prezentovat Karlovy Vary nejen jako historické město s bohatou kulturou, přírodním bohatstvím a lázeňskou péčí, ale také jako destinaci schopnou uspokojit náročné potřeby kongresového cestovního ruchu (MICE business)  v rámci volnočasové turistiky se orientovat směrem na českou klientelu a cílit na české turistické zájmy  v rámci MICE businessu zacilovat na české, německé, rakouské a další středoevropské společnosti

8 Diskuze Kontakty Hedvika Gabrielová Tel.: Martin Krajíček Tel.:

9 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní."

Podobné prezentace


Reklamy Google