Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Český trh pneumatik od 90. let po současnost Od komunikace faxem až po e-business Ing. Jan Mulač 10.9.2014.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Český trh pneumatik od 90. let po současnost Od komunikace faxem až po e-business Ing. Jan Mulač 10.9.2014."— Transkript prezentace:

1 Český trh pneumatik od 90. let po současnost Od komunikace faxem až po e-business Ing. Jan Mulač

2 MARKETING PLAN OBSAH 1 Současnost – globalizace a informační transparentnost KLÍČ K ÚSPĚCHU Budoucnost – kdo bude vítězem a kdo poraženým? Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály

3 MARKETING PLAN KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY FAX FAX HYPERMARKETY HYPERMARKETY EU EU

4 MARKETING PLAN KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY WEB WEB SROVNÁVAČE CEN SROVNÁVAČE CEN

5 MARKETING PLAN KALENDÁŘ PIRELLI – SVĚDECTVÍ DOBY VÁLKA VÁLKAROBOTŮ

6 MARKETING PLAN SVĚT SE MĚNÍ DÍKY TECHNOLOGIÍM 5 INFORMACE KOMUNIKACE OBCHOD Před 20 lety : Knihovny, noviny Dnes : 4 mld vyhledávání denně Před 20 lety : Fax, pošta, pevná linka Dnes : 18 mld ů, zpráv denně Před 20 lety : Obchod, katalog Dnes : 85% uživatelů internetu nakoupilo online

7 MARKETING PLAN Jednoduchá řešení jsou většinou ta nejlepší 6 KLÍČEM K ÚSPĚCHU JE ROZVOJ VLASTNÍCH AKTIVIT SHRNUTÍ Získaná data, informace musí vést k akci Pozorně sledujte své okolí a inspirujte se Učit se, učit se, učit se Myslete i na sebe a svou rodinu Poslouchejte své zákazníky, zrychlete reakci na jejich požadavky Místo skepse, hledejte malé každodenní radosti

8 MARKETING PLAN 7 DĚKUJI ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "Český trh pneumatik od 90. let po současnost Od komunikace faxem až po e-business Ing. Jan Mulač 10.9.2014."

Podobné prezentace


Reklamy Google