Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jan Edlman, Head of Digital Innovations On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jan Edlman, Head of Digital Innovations On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy."— Transkript prezentace:

1 Jan Edlman, Head of Digital Innovations On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy

2 Propagace je také projekt… Potřebujete: -Zdroje -Přípravu -Obsah -Formu -Měření a evaluaci Nebo někoho, kdo to udělá za vás 

3 Otázky pro komunikační projekt… Cíl? Komu? Kde? Co? Jak?

4 Online není jen web

5 Jak to vypadá v praxi? Web

6 Jak toho využít? Web Výzkum zajímavosti, výsledky… Podpora vědy

7 Co funguje? Placené promo –Display (bannery) –Adwords / Sklik (PPC) –Cobrand –Mailing … Modely nákladů –CPT (cena z shlédnutí) –CPC (cena za klik) –CPA (cena za akci) Platformy „zdarma“ –Sociální sítě (FB, Twitter,..) –Blogy –Sdílení obsahu (Youtube, Picassa, Pinterest…) Nutnost tvořit ZAJÍMAVÝ OBSAH!!!

8 Na co pamatovat? Platformy „zdarma“ –Sociální sítě (FB, Twitter,..) –Blogy –Sdílení obsahu (Youtube, Picassa, Pinterest…) Nutnost tvořit ZAJÍMAVÝ OBSAH!!! Cíl? Komu? Kde? Co? Jak? Kdy? Časová optimalizace distribuce obsahu!!!

9 Zaujalo mě…

10 Pracujete na zajímavých projektech… Tak nám je UKAŽTE!!!

11 Jak je nám ukážete? Web Výzkum zajímavosti, výsledky… Podpora vědy

12 OPTIMALIZOVAT! Cesta k úspěchu… MĚŘIT… TVOŘIT…

13 Malá ukázka

14 DĚKUJI ZA POZORNOST! Dotazy? Jan Edlman Head of Digital Innovation M: T:


Stáhnout ppt "Jan Edlman, Head of Digital Innovations On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy."

Podobné prezentace


Reklamy Google