Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0513 ŠablonaIII/2č. materiálu:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0513 ŠablonaIII/2č. materiálu:"— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0513 ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_93 Jméno autora:František Sajdl Třída/ročník:H4A, 4ročník Datum vytvoření:5.11.2012

2 Vzdělávací oblast:Cestovní ruch Tematická oblast:technika cestovního ruchu Předmět:Cestovní ruch Výstižný popis způsobu využití, případně metodické pokyny: Žák charakterizuje Evropu, jako ideální kontinent pro poznávací turistiku. Uvádí konkrétní oblasti vhodné pro tuto formu CER. Jmenuje hl. města států E s jejich turistickými symboly. Klíčová slova:Hlavní města, treking, Druh učebního materiálu:Prezentace s fotodokumentací

3 Poznávací CR v Evropě

4 Tuto prezentaci berte jako návod k přípravě MO – poznávací CR v Evropě Tuto prezentaci berte jako návod k přípravě MO – poznávací CR v Evropě Na stručnou kostru si individuálně navažte konkrétní destinace, státy. Čerpejte z referátů, zveřejněných prezentací, ale hlavně z vlastních poznatků z cestování Na stručnou kostru si individuálně navažte konkrétní destinace, státy. Čerpejte z referátů, zveřejněných prezentací, ale hlavně z vlastních poznatků z cestování Každý z Vás by měl mít tedy tento okruh zpracován odlišně Každý z Vás by měl mít tedy tento okruh zpracován odlišně Snažte se neopakovat činnosti a oblasti z MO E – zimní a přímořská Snažte se neopakovat činnosti a oblasti z MO E – zimní a přímořská Při postupu použijte teorii „obecné předpoklady CR“, tedy – lokalizační, selektivní a realizační Při postupu použijte teorii „obecné předpoklady CR“, tedy – lokalizační, selektivní a realizační

5 Cílem této formy je něco víc, než nabízí většina podob přímořské turistiky Cílem této formy je něco víc, než nabízí většina podob přímořské turistiky - estetické dojmy a prožitky z přírodních, kulturních a architektonických atraktivit - faktografické poznávání zemí z hlediska historie i současnosti - odlišné způsoby života, folklór a jedinečnosti oblastí a států

6 Hlavní města - samostatná kategorie poznávacího CR Hlavní města - samostatná kategorie poznávacího CR = pravidelně nejnavštěvovanější místo – dopravní uzel, muzea + galerie nár. významu úzce spjato s vývojem států a národů, Instituce -vlády, vládní budovy, panovníci, ambasády, univerzity... - kulturní centra - nejvíce služeb ? formy + druhy - poznávaci + kult.-hist., vikendy, prodloužené víkendy, organizované, nárůst indiv. turistiky – volnost, finančně výhodné

7 Evropa – ucelený a nepřerušený kulturní a historický vývoj Evropa – ucelený a nepřerušený kulturní a historický vývoj starověk - vikingské stavby starověk - vikingské stavby - antika, keltská kultura - antika, keltská kultura středověk - románská kultura - Tower, Vezelay středověk - románská kultura - Tower, Vezelay - gotika - Notre Dame - gotika - Notre Dame - renesance - Florencie, Sv. Petr - renesance - Florencie, Sv. Petr--------------------------------- - baroko - Versailles - baroko - Versailles - klasicismus - Braniborská brána, Ermitáž - klasicismus - Braniborská brána, Ermitáž - romantismus - Obrazová galerie Drážďany - romantismus - Obrazová galerie Drážďany

8

9

10 zdroje Vlastní foto Vlastní foto www.wikipedia.cz www.wikipedia.cz


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0513 ŠablonaIII/2č. materiálu:"

Podobné prezentace


Reklamy Google