Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Kampaň pro podporu technického vzdělávání Komunikační strategie Příloha k rámcové smlouvě Praha, 13. října 2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Kampaň pro podporu technického vzdělávání Komunikační strategie Příloha k rámcové smlouvě Praha, 13. října 2008."— Transkript prezentace:

1 Kampaň pro podporu technického vzdělávání Komunikační strategie Příloha k rámcové smlouvě Praha, 13. října 2008

2 Obsah _Komunikační nástroje _www portál _PR kampaň _Leták _Harmonogram _Rozpočet

3 Hlavní nástroje komunikační kampaně 1.Webový portál - hlavní komunikační prostředí Schválený název: Timing spuštění: 17. prosince PR kampaň zaměřená na rodiče a výchovné poradce Timing: prosinec únor Letáky s racionální argumentací pro výchovné poradce a učitele Timing distribuce: prosinec 2008

4 1. Webový portál _Nejobsáhlejší zdroj informací pro všechny cílové skupiny _Cíl: _Informovat o možnostech studia technických oborů a následném uplatnění _Přesvědčit potenciálního zájemce o tom, že technický obor znamená ve společnosti určitou prestiž, odbornou a dobře placenou práci v prostředí nejnovější techniky a technologií _Nutné zapojit všechny členy Sdružení AP _Obsah: 4 základní argumenty: _Snadno najdete uplatnění _Budete mít lepší peníze a benefity _Studium je atraktivní a prakticky zaměřené _Technika nabízí dlouhodobou perspektivu

5 Webový portál - úvodní strana, hlavní prvky

6 Webový portál – získávání informací v rámci SAP _Správa webu: EURO RSCG _Dodávání informací: SAP _Aktuální informace od členských firem budou shromažďovány na centrále SAP _Navrhujeme získávání informací v rámci interní komunikace SAP – mailingem, na bázi měsíčního ového „dotazníku“. _1. mailing spolu s obecnou informací o kampani a základními otázkami: _Chcete se aktivně podílet na kampani? _Chybí Vám kvalifikovaní zaměstnanci? _Plánujete přijímat čerstvé absolventy? _Nabízíte studentům SOU a SŠ odborné praxe? _Pořádáte dny otevřených dveří pro veřejnost/ školy? Kdy? _Čím je zaměstnání ve vaší společnosti zajímavé/ atraktivní? _Jaké zaměstnanecké benefity nabízíte? _Můžete pro rubriku „Autoprofesionálové“ navrhnout některé mladé zaměstnance, kteří by se v pozitivním smyslu podělili o svou pracovní/ studijní zkušenost? _2. Pravidelný měsíční mailing: aktuální informace z autoprůmyslu _Pozvánky pro žáky ZŠ/ studenty SOU / SŠ / potenciální zaměstnance? (dny otevřených dveří, veletrhy, akce pro veřejnost) _Novinky z provozu _Tiskové zprávy z autoprůmyslu (atraktivní témata: průměrné mzdy, růst výroby, vývoj)

7 Rozpočet na zprovoznění a údržbu www portálu _Registrace domény CZK _Hosting domény (12 měsíců) CZK _Projektové a strategické plánování CZK _Website design CZK _Programování a testování CZK _Údržba www CZK (do února 2009) _Celkem CZK + DPH

8 Harmonogram přípravy www portálu _Tvorba wireframes _Připomínky klienta _Zapracování připomínek – agentura – _Konečné schválení wireframů _Výroba design návrhu _Schválení designu homepage a podstránky _Zapracování připomínek- agentura _Konečné schválení designu – klient _Tvorba dalších designových prvků – _Výroba CCS, Programování, kódování, – vkládání obsahu _Náhled beta verze stránek4.12. _Schválení betaverze www - klient _Úpravy po připomínkách, testování - agentura9.12. – _Spuštění

9 2. PR kampaň _Zatímco inzertní kampaň je cílena na žáky a rodiče a působí zejména v emocionální rovině, úkolem PR kampaně bude poskytnout rodičům a výchovným poradcům prostřednictvím médií racionální argumenty pro jejich rozhodnutí. PR kampaň bude také komunikovat www portál a podporovat jeho návštěvnost. _PR podporou rozumíme čtyřměsíční práci s médii v období říjen – leden, kdy se agentura bude věnovat: _Vyhledávání informací – podpůrných argumentů. _Zpracovávání těchto informací do podoby atraktivní a praktické pro novináře. _Zpracování a aktualizaci speciální databáze redaktorů, kteří se věnují vzdělávání, autoprůmyslu a technickým oborům. _Distribuci informací těmto redaktorům na základě telefonického a osobního kontaktu. _Organizování setkání s novináři (1 tisková konference u příležitosti startu kampaně).

10 2. PR kampaň – témata _V rámci kampaně navrhujeme uspořádat 1 tiskovou konferenci a dále navrhujeme rozeslat 6 tiskových zpráv: Prosinec – témata: _Tisková konference – odstartování kampaně _Technické obory – jistota uplatnění Leden – témata: _Vzdělání bez maturity neznamená strach z budoucnosti _Zaměstnavatelé v autoprůmyslu přijmou stovky nových lidí _Svědectví spokojených zaměstnanců (příklady konkrétních pozic a vyjádření konkrétních zaměstnanců - plat, benefity, vzdělávání, perspektiva) Únor – témata: _Autoprůmysl nabízí nadprůměrné výdělky _Technické obory slibují atraktivní studium – rozšíření spolupráce mezi firmami a školami

11 PR kampaň – rozsah služeb _Servis public relations zahrnuje tyto služby (odhad počtu hodin): _Rešerše – vyhledávání argumentů (12 hodin) _Pravidelný monitoring médií (18 hodin) _Vytvoření a správa databáze médií (6 hodin) _Vytváření tiskových zpráv, distribuce a follow-up (55 hodin) _Organizace tiskové konference a zvaní novinářů (55 hodin) _Osobní jednání se zástupci médií (22 hodin) _Poradenství PR Managera v otázkách komunikační strategie (6 hodin) _Aktuální komunikace s médii a reakce na jejich požadavky (10 hodin) _Vyhledávání příležitostí k publicitě (8 hodin) _Reporting a vyhodnocení publicity (4 hodiny) _Jednání s dalšími subjekty kampaně, koordinace (20 hodin) _Celkem hodin

12 PR kampaň – rozpočet Počet hodin dle pozic - agenturní sazby sazbahodincelkem PR Assistant PR Manager Managing Director Cena PR kampaně celkem CZK + DPH

13 3. Leták _Headline: Baví ho auta? Tak ať je dělá! * V případě vizuálu s chlapci i děvčaty bude headline: Baví je auta? Tak ať je dělají!

14 Návrh struktury letáku (formát DL) ‏ _vnitřní strany _1 (vnitřní strana) Úvod do projektu, prezentace partnerů, cíle _2 (vnitřní strana) Argument 1: Vysoké uplatnění absolventů technických oborů _3 (vnitřní strana) Argument 2: Peníze a benefity _vnější strany _4 (vnější strana) Argument 3: Atraktivní studium _5 (vnější – zadní strana) Argument 4: Dlouhodobá perspektiva + Kontakty _6 (vnější – titulní strana) Titulka letáku - vizuál kampaně cílené na rodiče, slogan, web adresa

15 Rozpočet leták _DTP CZK _Kreativa (art director, copy writer) CZK _Agenturní fee CZK _Tisk letáků varianta I CZK _( ks) CZK _Foto z imagebanky (zvolená fotografie z návrhu) CZK _Tisk letáků varianta II CZK _( ks) CZK _Foto z imagebanky (zvolená fotografie z návrhu) CZK _Produkce a tisk celkem 10 tisíc ks CZK + DPH _Produkce a tisk celkem 30 tisíc ks CZK + DPH _Kompletace letáků/zásilek a distribuce CZK Poznámka: náklady na výroku letáků je s použitím fotografie z image banky. Pokud by se fotil podobný vizuál, je potřeba počítat s nákladem na focení podobného vizuálu cca Kč

16 Harmonogram leták _Odeslání návrhu letáku klientovi _Odeslání rozpočtů klientovi _Finální schvalování a finalizace návrhu letáku7.11. _Schválení rozpočtů pro započetí prací na letáku7.11. _Zahájení zpracovávání finálního návrhu (grafika, texty) _Odevzdání tiskových podkladů do tisku _Hotové vytištěné letáky (10 nebo ks) _Kompletace letáků a rozesílání _Doručení hotových letáků17.12.

17 Leták a distribuce _Distribuce letáku: _Základní školy- výchovní poradci: celkem 2800 škol se 2. stupněm (seznam škol poskytne Ústav informací ve vzdělávání za cenu cca. 3500Kč) _Úřady práce - jsou poskytovatelem informací všem základním školám, v září distribuují do ZŠ seznamy otevíraných oborů SOU a SŠ v rámci kraje, nabízí distribuci letáku v rámci svých informačních a poradenských středisek. _Pozn. Původně plánovanou inzerci v listopadovém speciálu Učitelských novin s přehledem středoškolského vzdělávání nedoporučujeme vzhledem k posunu v harmonogramu (spuštění webových stránek ).

18 Rozpočet celkově _Www portál CZK _PR kampaň CZK _Leták varianta I včetně distribuce CZK _Leták varianta II včetně distribuce CZK _Agenturní provize CZK CELKEM(pro součet se počítá se varianta letáku II) CZK _Všechny ceny jsou bez DPH.


Stáhnout ppt "Kampaň pro podporu technického vzdělávání Komunikační strategie Příloha k rámcové smlouvě Praha, 13. října 2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google