Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování."— Transkript prezentace:

1 PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com

2 PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování celkového stavu kampaní

3 Vnitřní audit Vzájemná kontrola kampaní nebo jejich částí

4 AdWords, Sklik Jeden audit funguje na oba systémy

5 Nejčastější chyby Neznalost Nedostatek zdrojů

6 Kampaně by měly kopírovat strukturu webu či nabídky Brand odděleně (!) Speciální nabídky a akce odděleně Velké množství sestav s několika málo slovy Špatná struktura účtu

7 Je třeba oddělovat kampaně ve vyhledávání a v obsahové síti Lepší optimalizace, lepší výsledky Lepší reporting Neoddělené vyhledávání a obsah

8 Úpravy textů Vypínání neúspěšných textů Přidávání nových klíčových slov Přidávání nových typů shody Úpravy cen podle dnů Spouštění reklam jen v určitých hodinách Statisticky významná data! Neoptimalizujete kampaně

9 Zpočátku alespoň 3 varianty Nastavit kampaň na rovnoměrné střídání reklam Hlídat výsledky Ponechat nejlepší inzerát Testovat i dále, sledovat historii Netestujete inzeráty

10 V každé sestavě by mělo být několik málo velmi příbuzných slov K těmto slovům je třeba napsat texty reklam a slova použít hlavně v titulku a prvním řádku V inzerátech je možné použít tu nejrelevantnější cílovou stránku CTR poroste Mnoho slov v jedné sestavě

11 Malá souvislost slov, reklamy a cílové stránky Spouštěcí slovo – slovo v inzerátu – slovo v nadpisu na stránce Slovo v titulku inzerátu = výrazně vyšší CTR

12 Volnou shodu je třeba používat tehdy, když víte, proč to děláte Např. když opravdu vydělává Typicky při startu kampaně (a poté v přehledu slov zjistit, co lidé opravdu hledají) Bezdůvodné používání volné shody

13 Vylučující shoda brání zobrazení na nerelevantní slova Jejím použitím lze výrazně ušetřit Analýza potřebnosti v každé sestavě Žádná vylučující shoda

14 Stránka, na kterou vede odkaz z PPC reklamy Stránka musí být konverzní Musí nabízet to, co inzeruje reklama Musí to nabízet přesvědčivě Cílovou stránku upravujte a testujte! Zapomínáte na cílovou stránku

15 Admin přístup je základ! Měli byste být vlastníky účtu, ne pouze uživatelé s právem k prohlížení Přístup k reálným datům Žádné problémy při opouštění či změně agentury Nemáte administrátorský přístup

16 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování."

Podobné prezentace


Reklamy Google