Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko."— Transkript prezentace:

1 HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko

2  Pod značkou Veselá pastýřka jsou prodávány ty nejkvalitnější paštiky. Jedná se o chlazené paštiky – tedy vždy čerstvé.  Veselá pastýřka je nyní v nových luxusních obalech.  Veselá pastýřka hledá partnera pro svoji promotion a co jiného se hodí ke gurmánské paštice nežli víno.

3 Motivace pro partnera  Získání nových potencionálních zákazníků, kteří by jinak zboží nakoupili u konkurence  Zvýšení povědomí o značce partnera, zajímavý komunikační mix  Získání zákazníka k okamžitému nákupu, který by jinak odkládal  Získání zákazníka pro dražší produkt, než by si pořídil, kdyby neměl výhru – „cizí peníze“ se lépe a rychleji utrácejí  Spokojený zákazník rád produkt doporučí svým známým, kteří se stanou potencionálními novými zákazníky  Propojení s obchodem a strategiemi partnerů Výhody pro zákazníka i pro partnera

4 Spotřebitelské soutěže 2. Spotřebitelská soutěž Veselá Pastýřka  Nejprodávanější paštiky  ČR, SR  09-10/2010  Trvání 8 týdnů

5 Mechanika

6 Základní mechanika VESELÁ PASTÝŘKA  Kup 2 výrobk y VESELÁ PASTÝŘKA, pošli SMS nebo jdi na a denně můžeš získat dárek – denně soutěžíme o 10 x 6lahví vína.  Navíc každý získává dárek (garantovaná cena) – katalog vín  Více informací na obalech paštik VESELÁ PASTÝŘKA označených nápisem SOUTĚŽ.  Kompletní informace a pravidla soutěže pro ČR a SR naleznete na

7 Komunikace

8 Komunikace Výrobky VESELÁ PASTÝŘKA  Nový TV spot  Tisková inzerce v lifestylových magazínech  Komunikace na výrobcích VESELÁ PASTÝŘKA  Komunikace na  Komunikace na partnerských webech značek společnosti HAMÉ (www.hamanekTV.cz;  PR články  News – letter Hamé s.r.o.

9 Promo obal

10 Promo obal (ukázka z min. roku)

11 Obal  Speciální promoční etikety paštik VESELÁ PASTÝŘKA, promoční samolepka na paštikách VESELÁ PASTÝŘKA

12 Promo web

13 Promo weby   Doporučujeme využití informačního kanálu webových stránek:    Výhoda  Prostor pro úplná pravidla soutěže  Podrobnější informace týkající se výher  Informace o partnerovi – vzájemný proklik na webové stránky  Minimální náklady  Vysoká efektivita

14 Nabídka pro partnera Participace na spotřebitelské soutěži VESELÁ PASTÝŘKA pro značku Očekáváme vklad partnera – vína Denní výhra 10 x 6lahví, celkem pro 54 dní – lahví 18 vinařství – 180 lahví/jedno vinařství

15 Nabídka pro partnera NABÍZÍME komunikaci značky :  Investice HAMÉ do ATL a BTL akce bude cca 5 mil. Kč  TV - 4 TV kanály (ČT, Nova, Prima, Barandov)  spot cca 600 GRP  40% off time, 60% prime time  Inzerce – life style magazíny (1/2 strany)  cca 15 časopisů  Pestrý svět, Rytmus života, Katka, Blesk pro ženy, Tina, Chvilka pro tebe, Claudia, Svět ženy, Květy, Vlasta  Na výrobcích ( ks)  Na POS (nezávislá distribuce)  Na webu  ( RU/měsíc)  (5 000 RU/měsíc)  ( RU/měsíc)  (7 000 RU/měsíc)  Newsletter HAMÉ rozesílaný direct mailem na databázi cca respondentů  POS materiály na prodejnách nezávislé sítě – katalog vín – představení všech vinařství spolu s paštikami  Katalog vín – garantovaná cena ke stažení na webu v el. podobě

16 Nabídka pro jednotlivá vinařství :  Komunikaci loga a výrobku vinařství na jednom z 18ti druhů výrobků ( celkem 800 tis. kusů výrobků v době promoce )  Komunikaci na webech - všechna vinařství budou na webech celou dobu, každé z vinařství bude 3 dny umístěno na hoem page  ( RU/měsíc)  (5 000 RU/měsíc)  ( RU/měsíc)  (7 000 RU/měsíc)  Newsletter HAMÉ rozesílaný direct mailem na databázi cca respondentů  POS materiály na prodejnách nezávislé sítě – katalog vín – představení všech vinařství spolu s paštikami  Katalog vín – garantovaná cena ke stažení na webu v el. podobě.

17 DĚKUJEME ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko."

Podobné prezentace


Reklamy Google