Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Bezrealitky.cz Příběh značky na digitálním poli Božena Zbranková.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Bezrealitky.cz Příběh značky na digitálním poli Božena Zbranková."— Transkript prezentace:

1 Bezrealitky.cz Příběh značky na digitálním poli Božena Zbranková

2 Podzim 2007

3 Realitní trh je džungle a nefunguje správě

4 Realitní kancelář je jediná cesta..

5 Co na to říkáte vy? Nízká kvalita služeb á Monopolní chování Neúměrná cena

6 Vytvoření alternativy

7 Rok bezrealitky.cz První profesionální řešení pro transakce s nemovitostmi bez realitní kanceláře. Stáří projektu: 12 měsíců Denní návštěvnost: 4500 Tým: 7 členů Geografická působnost: 80% Praha Podíl na trhu: 90% p2p transakcí (Praha) Ocenění: Startup roku 2007 Projekt roku 2008 Křišťálová Lupa

8

9

10

11 Diferenciace říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky

12 říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky Povědomí, edukace

13 Blog CÍL: komunikace hodnot oborová znalost neformální tón VÝSLEDKY: od počátku 150-300 lidí/den 30dní do spuštění

14 DISKUZE CÍL: otevřít nové téma - s realitkou nebo bez realitky VÝSLEDKY: cca 20% návštěvnosti v prvním měsíci z diskuzí a poslaných odkazů Otvíráme témata..

15 Briefing.. FAN club CÍL: oslovit první opinion leaders VÝSLEDKY: základ 100 členů silné reference

16 Povědomí.. weby do ulic Outdoor kampaň CÍL: Povědomí Důvěryhodnost a váha hlavním sdělením VÝSLEDKY: Bezrealitky.cz mezi 3 top of mind realitními servery (Praha)

17 Povědomí.. první kroky do života BANNEROVÁ kampaň CÍL: získat pozornost návštěvnost z konkurečních serverů VÝSLEDKY: bannery s návazností na outdoor komunikaci výrazně vyšší CTR 0,57% - 1,1%

18 PR kampaň CÍL: vysvětlit vstoupit do zvažování VÝSLEDKY: 20% nákladů 80% efekt Edukace.. první půlrok a pak pořád..

19 Říjen 2007

20 Duben 2008

21 Květen 2008

22 říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky Revenues, stabilizace

23 Zabezpečit fungování DevelopeřiSlužbyReklama

24 Jak postupovat a na co si dát pozor? Nevím kde začít! Profesionalita a podpora Kdo mi zařídí smlouvy a garantuje bezpečnost? Kterou hypotéku? Chci srovnání a pomoct Vše zařídit.

25 Jak postupovat a na co si dát pozor? Nevím kde začít! Profesionalita a podpora Kdo mi zařídí smlouvy a garantuje bezpečnost? Kterou hypotéku? Chci srovnání a pomoct Vše zařídit. okamžitý 30% růst konverzí z webu

26 Aktivace B2B Co-branding outdoor kampaň 70% nákladů bezrealitky.cz, společná kampaň na developerský projekt CÍL: Spojení se silným hráčem v oboru realit Oslovit další hráče v oblasti developmentu VÝSLEDKY: Nárůst zájmu partnerů a uzavřených kontraktů o 1/2

27 Expanze říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Partnerství a sféra vlivu

28 Partnerství s velkými hráči Miniaplikace bezrealitky.cz na partnerských webech CÍL: Rozšířit dosah bezrealitky.cz a obsah pro partnerské portály. Většina „akcí “ se odehrává na portálu partnera, přesto tvoří 20% návštěvnosti. Významně zvyšuje povědomí o značce.

29 Hodnota značky říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky

30 Značka a multimedia Bezrealitky TV Autorský video seriál o lokalitách v Praze, další videa z oblasti bydlení, architektury a zábavy Profilace značky – inovátor, oborové know-how

31 Cenové mapy

32 Úspěch?

33 Ocenění

34 Break even – duben 2008 říjen 2007 prosinec 2007 duben 2008 červen 2008 prosinec 2008 Diferenciace Povědomí Edukace Revenue modely Stabilizace Aliance Hodnota značky

35 BRAND L VE „Bezrealitky.cz je bezpochyby kvalitní podnikatelský koncept, který vhodně doplňuje další nabídky služeb v oblasti obchodu s nemovitostmi na našem trhu “.. R.Polák, Sekyra Group..„zájemců bylo hodně, a samotnou mne to překvapila, kolik lidí se hlásilo, jak je sledovaná. Děkuji také za přípravu smlouvy, bylo to rychlé..“ Irena Fritscherová, uživatel ka bezrealitky.cz Jsem velmi rád, že první neRK zájemci přišli na základě kampaně u vás a jsou to fajn lidi, s nimiž jsme se v pohodě domluvili na prodeji. Děkuji vám a přeji tomuto projektu hodně úspěchů Pavel S., uživatel bezrealitky.cz chtěli bychom Vám bezplatně nabídnout naši reklamní plochu, rozhodně chceme tento projekt propagovat a přivádět do obchodů s realitami nový vítr Jaromír Vaněk, majitel inzetních ploch Jste si jisti, ze v poradku funguje na strankach kontaktni fomular? Me to v IE7 pise chybu JS. Pokud bych Vam mohl pri testovani nejak pomoci, napiste. Viktor Bílek, uživatel bezrealitky.cz

36 Co když se zpomalí trh? SLEVA NENÍ SEXY

37 BEZREALITKY DRAŽEBNÍ DNY

38 Božena Zbranková bozena.zbrankova@bezrealitky.cz


Stáhnout ppt "Bezrealitky.cz Příběh značky na digitálním poli Božena Zbranková."

Podobné prezentace


Reklamy Google