Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost."— Transkript prezentace:

1 Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost

2  Cíle  Důvody spuštění kampaně (návaznost na výzkum)  Průběh  Výstupy  Efekt kampaně Obsah FB/SeznamSeBezpecne

3  Nízkonákladová kampaň virálního typu s cílem upozornit na problematiku sdílených materiálů  Oslovení cílové skupiny let a oběti vydírání prostřednictvím známé tváře  Sledování průběhu dehonestace a analýza komentářů čtenářů bulváru  Nabídka řešení, poradenské služby Cíle FB/SeznamSeBezpecne

4 Výzkum rizikového chování dětských uživatelů internetu respondentů

5 Sexting FB/SeznamSeBezpecne

6 Sdílení erotických fotografií FB/SeznamSeBezpecne

7 Důvody zaslání fotografie FB/SeznamSeBezpecne

8 Příprava kampaně FB/SeznamSeBezpecne Rozpracování příběhu (uniklo video a co dál) Co dělat, když se to provalí dříve než chceme Co když to nebude nikoho zajímat Po odhalení vysvětlit proč to děláme Natáčení klipů, výroba stránek, zapojení partnerů *Muž na pozadí snímku je náš ředitel

9 Start (únik videa) FB/SeznamSeBezpecne

10 Šíření FB/SeznamSeBezpecne Bulvární mediální kampaň přinesla 50 mediálních výstupů, jeden televizní. V rámci sociálních sítí bylo v médiích zaznamenáno 17 příspěvků na Facebooku.

11 Šíření FB/SeznamSeBezpecne

12 Přiznání na FB FB/SeznamSeBezpecne Mnohá bulvární média váhala se zveřejněním informací o Benovi, který byl v Kanadě a nekomunikoval. Mediální smršť se odehrála po jeho „přiznání“ na FB.

13 Ohlas na přiznání FB/SeznamSeBezpecne

14 Odhalení FB/SeznamSeBezpecne Odhalení kampaně proběhlo v TOP Star magazínu na Primě a v článku na Novinkách (ten četlo uživatelů). Byly spuštěny webové stránky a kampaň pokračovala na Streamu.

15 Odhalení FB/SeznamSeBezpecne Některá „napálená“ média z Bena udělala alespoň homosexuála…

16 Efekt kampaně FB/SeznamSeBezpecne Vliv na návštěvnost stránek je patrný z měření Gemiusu. Pokud jde o případy, které nám na téma sdílení citlivých fotek přišly do poradny projektu, evidujeme celkem 31 podnětů. Z nich je zhruba 60% dotazů od uživatelů pod 15 let. Běžný počet je na toto téma 3. Z analýzy chování uživatelů pod diskuzemi, kde se články objevovaly, je patrné, že mladší lidé nevidí riziko sdílení intimních fotek (mají ho pod kontrolou). Starší (30+), zejména u bulvárních plátků naopak Bena dehonestovali.

17 Martin Kožíšek, manažer pro internetovou bezpečnost, Děkuji za pozornost FB/SeznamSeBezpecne


Stáhnout ppt "Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost."

Podobné prezentace


Reklamy Google