Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vlastní … stejné nebo odlišné kanály? a franšízingové prodejny …

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vlastní … stejné nebo odlišné kanály? a franšízingové prodejny …"— Transkript prezentace:

1 Vlastní … stejné nebo odlišné kanály? a franšízingové prodejny …

2 Kde se používá franšízing? fastfood … když potřebují expandovat: rychle – daleko – levně ho-re-ka služby maloobchod výrobk y technologie/systémy financování pojištění zprostředkování reality

3 Kdy se vyplatí využívat prodejní cesty založené na franšízingu? … když k zajištění distribuce chybí vlastní zdroje: znalosti trhu … když potřebuji expandovat: rychle – daleko – levně vztahy & kontakty peníze prodávající čas prodejní místo osobní motivace manažeři

4 mnohačetné opakování Kdy se vyplatí centralizaci činností … pokud společnost umí uplatnit: automatizované systémy výhody z velikosti centralizaci činností koordinační sílu  mnohačetné opakování budovat franšízingový prodejní kanál?

5 Značka Know-how Strategie Standardy a disciplína Velikost Zdroje – dělba Lokální síla Nadšení Kolektivní spolu-podnikání Proč je franšízing úspěšný ? Nižší náklady Vyšší zisk Rychlejší úspěch

6 Co je franšízing? franšízor sdružuje dodavatele a odběratele s cílem výhodného velkoobjemového společného nákupu do řetězce/sítě, společného marketingu a sdílení služeb franšízing míra vzájemné spolupráce nákupní aliance marketingová aliance servisní aliance dobrovolná a exkluzivní obchodní aliance vyššího stupně vertikální kooperace

7 značka - image - goodwill pravidla prodávání standardy / manuál franšízor poskytuje partnerům spolu s licencí (právy) nástroje pro ekonomicky výhodnější a efektivnější podnikání koncept marketingu PRODUKT kontrola kvality koncept výběru prodejních míst školení trénink benchmarking koncept prodeje „Franchise Packet“ controlling průběžný servis & poradenství

8 Vlastní … stejné nebo odlišné kanály? versus franšízingové prodejny …

9 stejný typ prodejního kanálu. VNĚ: odlišný obchodní model. UVNITŘ:

10 vlastnictví pobočkyvlastnípartnerské branchesfranchising investorSpolečnostPartner řízeníSP, S (start) byznysSP nákladySP výnosySPS ziskSPS personálSP prostorySP plánováníSPS kontrolaSS vybaveníSP značkaSS designSS hybrid branchising P S PS PS PS PS PS PS PS PS S PS S S Jaké jsou rozdíly?

11 Konference o franšízingu za dva týdny – čt v Praze

12 děkuji ?


Stáhnout ppt "Vlastní … stejné nebo odlišné kanály? a franšízingové prodejny …"

Podobné prezentace


Reklamy Google