Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 1. www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 2  zájmové sdružení právnických osob (členové: Jihočeský.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 1. www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 2  zájmové sdružení právnických osob (členové: Jihočeský."— Transkript prezentace:

1 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 1

2 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 2  zájmové sdružení právnických osob (členové: Jihočeský kraj, Jihočeské hospodářská komora, Svaz měst a obcí Jihočeského kraje)  založena v roce 1994  transformována v roce 2003 na základě výstupů Strategie rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji  Orgány JCCR:  předsednictvo  sněm  kontrolní komise V čele JCCR stojí hejtman Jihočeského kraje RNDr. Jan Zahradník Obecné informace Jihočeská centrála cestovního ruchu

3 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 3 Hlavním úkolem JCCR je vytvářet vhodné podmínky pro rozvoj cestovního ruchu a kultury na území Jihočeského kraje, resp. koordinace stávajících a vytváření nových aktivit vedoucích k rozvoji cestovního ruchu  jižní Čechy jsou prezentovány jako atraktivní destinace Poslání JCCR Jihočeská centrála cestovního ruchu

4 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 4  komunikace a spolupráce s … obcemi, mikroregiony, Krajským úřadem Jihočeského kraje, turistickými infocentry, podnikateli v oblasti cestovního ruchu, se školami zaměřenými na CR, agenturou CzechTourism  koordinace aktivit v oblasti cestovního ruchu  provozování Informačního systému cestovního ruchu Jč. kraje www.jiznicechy.cz Hlavní aktivity Jihočeská centrála cestovního ruchu

5 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 5  prezentace Jihočeského kraje na vybraných výstavách a veletrzích (Holiday World a MADI - Praha, regionální výstavy v tuzemsku i zahraničí)  vytváření databáze podnikatelů v oblasti cestovního ruchu  spolupráce s příhraničními regiony Další aktivity Jihočeská centrála cestovního ruchu

6 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 6 Strategie prezentace destinace jižní Čechy Jihočeská centrála cestovního ruchu

7 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 7  byla vybrána témata, která jsou pro jižní Čechy typická:  cykloturistika  gastronomie  historické památky a turistické atraktivity  lázně – wellness - zdraví  pěší turistika  rodinná dovolená  zima  prezentace bude realizována na úrovni propagačních materiálů, na výstavách a veletrzích, v rámci Informačního systému cestovního ruchu Jihočeského kraje Strategie prezentace - témata Jihočeská centrála cestovního ruchu

8 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 8  cílem tvorby produktů je využití mimosezónního období a prodloužení délky pobytu turistů  jsou plně kompatibilní se strategií prezentace jižních Čech  produkty jsou koncipovány jako jednodenní až týdenní pobyty s programovým zaměřením Zážitkové produkty cestovního ruchu zážitkový produkt cestovního ruchu = ucelený tématicky zaměřený balík služeb Jihočeská centrála cestovního ruchu

9 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 9  při realizaci produktů je počítáno se zapojením jihočeských měst, obcí i podnikatelů v oblasti cestovního ruchu  JCCR realizuje produkt „Výlov jihočeského rybníka“ a „Jihočeské pivní stezky“  v roce 2005 bude započato s realizací produktu „Golfová dovolená“  JCCR vedle produktů, které sama vytváří, podporuje produkty již vzniklé či vznikající z aktivity obcí i podnikatelů Zážitkové produkty cestovního ruchu Jihočeská centrála cestovního ruchu

10 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 10 1.koordinace aktivit s regionálními aktéry cestovního ruchu v Jihočeském kraji 2.produkty cestovního ruchu 3.propagace a poskytování informací 4.spolupráce, komunikace 5.projektová činnost Činnost JCCR v roce 2005 Jihočeská centrála cestovního ruchu

11 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 11 1.koordinace aktivit s regionálními aktéry cestovního ruchu v Jihočeském kraji  komunikace s kmenovými členy JCCR  zapojení do činnosti euroregionů  poradní skupina  komunikace s informačními centry, podnikateli  vzdělávání Činnost JCCR v roce 2005 Jihočeská centrála cestovního ruchu

12 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 12 2.produkty cestovního ruchu  golfová dovolená  pivní stezky  agroturistika  vytvoření akreditačních pravidel Činnost JCCR v roce 2005 Jihočeská centrála cestovního ruchu

13 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 13 3.propagace a poskytování informací  informační systém cestovního ruchu  výstavy a veletrhy  média (tiskové konference...) Činnost JCCR v roce 2005 Jihočeská centrála cestovního ruchu

14 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 14 4.spolupráce, komunikace  zahraniční partneři (Horní a Dolní Rakousko, Bavorsko)  agentura CzechTourism  incomingové cestovní kanceláře  školy se zaměřením na cestovní ruch Činnost JCCR v roce 2005 Jihočeská centrála cestovního ruchu

15 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 15 5.projektová činnost (vybrané projekty)  Odborná konference „Cestovní ruch a regionální rozvoj“  Společná prezentace turistických aktivit na území jižních Čech a Horního Rakouska  Podpora rozvoje přeshraniční spolupráce v cestovním ruchu, podpora incomingu  Jihočeské vítání léta 2005  Přeshraniční produkty cestovního ruchu  Výstava fotografií (nejen) společné historie jižních Čech a Rakouska Činnost JCCR v roce 2005 Jihočeská centrála cestovního ruchu

16 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 16 Jihočeská centrála cestovního ruchu Jírovcova 1, P.O.Box 80 370 21 České Budějovice Tel.: 386 358 727-8 Fax: 386 358 728 E-mail: info@jccr.cz Internet: www.jiznicechy.cz Kontaktní adresa Jihočeská centrála cestovního ruchu

17 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 17 Obsah informačního systému cestovního ruchu Jihočeského kraje (ISCR) v 1. fázi vzniká sjednocením stávajících internetových informačních zdrojů Realizujeme úzkou a vzájemně výhodnou spolupráci s vybranými internetovými servery Za poskytnutá lokální data pro ISCR získá jejich vlastník přístup ke globálním zdrojům a nezanedbatelnou reklamu vlastního serveru Prvním krokem ke spolupráci je „Distribuční lišta ISCR Jihočeského kraje“ www.jiznicechy.cz Informační systém cestovního ruchu

18 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 18 Centrálně řízená aplikace pro internetová místa Jihočeského kraje V současné době funguje lišta jako rozcestník mezi zúčastněnými servery, je k dispozici jejich fulltextové prohledávání a vzniká Katalog produktů a služeb Distribuční lišta informačního systému cestovního ruchu Jihočeského kraje

19 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 19 C Tak jak budou vznikat jednotlivé aplikace ISCR, budou také zpřístupněny prostřednictvím lišty ze všech zařazených serverů (Katalog produktů a služeb v cest. ruchu, soubor webových kamer, teploměrů, zpravodajství atd.) Distribuční lišta informačního systému cestovního ruchu Jihočeského kraje

20 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 20 Statistika lišty ke dni: 26.03.2005 Celkem zobrazení distribuční lišty: 10.107.528 Frekvence zobrazení distribuční lišty: zobrazení každých 4.86 sec. Počet dní fungování distribuční lišty: 569 Průměrný počet zobrazení distribuční lišty: 17.763 zobrazení za 1 den První zobrazení distribuční lišty: 04.09.2003 Distribuční lišta informačního systému cestovního ruchu Jihočeského kraje

21 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 21 1.Ubytování 960 2.Hotel 414 3.Mapa 338 4.Kino 261 5.Ubytovani 199 6.Školy 193 7.Divadlo 175 8. Lipno170 9. Reality168 10. Doprava136 11. Hotels135 12. Volná místa128 13. Granty127 14. Dotace121 Statistika lišty ke dni: 26.03.2005 Nejčastěji hledaná slova fulltextem: Počet hledání jihočeským fulltextem: 66.859 Počet různých hledaných slov: 28.735 Distribuční lišta informačního systému cestovního ruchu Jihočeského kraje

22 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 22 I. fáze budování ISCR Jihočeského kraje Vybudování nezbytného technologického zázemí Fulltextové prohledávání jihočeských serverů Základní databáze ubytovacích a stravovacích kapacit na území jižních Čech MailFórum Jihočeského kraje Sjednocování přístupu ke stávajícím on-line informačním zdrojům On-line kalendář kulturních a společenských akcí Jihočeského kraje Spuštění on-line WYSIWYG editoru stránek ISCR a jeho zpřístupnění na Internetu

23 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 23 WYSIWYG editor stránek IS 4tis byl navržen tak, aby pořizování a aktualizace dat IS měla stejnou nenáročnost jako práce s běžným textovým editorem BackOffice informačního systému 4tis

24 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 24 Správa obrazové dokumentace umožňuje vkládat obrázky do stránek IS i uživatelům bez znalostí práce s grafickými editory. 4tis sám upraví obrázek podle předpokládaného typu umístění v textu a zpřístupní ho ve WYSIWYG editoru stránek. BackOffice informačního systému 4tis

25 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 25 Design stránek IS 4tis je definován souborem stylů, které se přiřazují objektům dokumentu (odstavec, buňka tabulky, obrázek atd.) stejným způsobem, na jaký jsou uživatelé zvyklí z běžných textových editorů (MS Word, OO Writer aj…) BackOffice informačního systému 4tis

26 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 26 II. fáze budování ISCR Jihočeského kraje Katalog produktů a služeb v CR na jihu Čech PDF Maker aplikace pro automatickou výrobu podkladů pro tiskoviny Katalog Maker – aplikace pro automatickou výrobu tématických katalogů Propagační linie „Ochutnejte jižní Čechy“ Mapový subsystém Platforma pro vznik multijazykové elektronické encyklopedie Jihočeského kraje Rezervační a objednávkový systém produktů a služeb

27 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 27 Struktura katalogu produktů a služeb 1.Turistické atraktivity - hrady, zámky, muzea, galerie, přírodní památky atd. 2.Turistické trasy - cyklostezky, hipostezky, vodácké trasy, trasy pro handicapované atd. 3.Infocentra, informační servis - internet, mapové systémy, kulturní, sportovní, společenské akce atd. 4.Incomingové služby - cestovní agentury a kanceláře, průvodci, turistické produkty a balíčky služeb 5.Ubytování 6.Stravování 7.Transport - vlaky, lanovky, autobusy, auta, letiště, parking aj. 8.Sportovně rekreační služby - sportoviště, Sportovní potřeby - půjčovny, servis, prodejny 9.Lázně, wellness, zdraví 10.M.I.C.E. - konference, semináře, incentiva atd.

28 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 28 www.jiznicechy.cz Informační systém cestovního ruchu Statistika serveru ke dni: 26.03.2005 Celkový počet zaslaných stránek: 16.198.769 Frekvence zobrazení stránek systému: zobrazení každých 3.08 sec. Počet dní fungování serveru: 577 Průměrný počet zobrazení stránek ISCR: 28.064 zobrazení za 1 den Datum zobrazení první stránky: 27.08.2003

29 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 29 4tis aplikační prostředí – základní informace: Systém založený na publikování XML dokumentů prostřednictvím webových služeb Komplexní implementace open source modulů Kromě nákupu SW je možný i aplikační hosting Základní moduly pro cestovní ruch: Aktuality, Databáze akcí, Plánovač akcí, Vyhledávací centrála, MailFórum, Průzkumník, Přehled návštěvnosti, Pohlednice, Menu, Návštěvní kniha Stručně o informačním systému

30 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 30 4tis aplikační prostředí – základní informace: Moduly zpracování dat: Conectivity Pack, Katalog Maker, PDF Maker, WAP a PDA, CMS Back Office Výběr ze stávajících uživatelů IS 4tis Cestovní ruch: Jihočeský kraj, Český Krumlov, Hluboká nad Vltavou, Písek Veřejná správa: Hluboká nad Vltavou, Český Krumlov Stručně o informačním systému

31 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 31 Děkujeme za pozornost Mgr. Lubor Mrázek správce OIS regionu Český Krumlov člen realizačního týmu ISCR Jihočeského kraje Telefon: +420 380 712 216 Mobil: +420 777 348 148 E-mail: mrazek@ckrumlov.cz WWW: www.ckrumlov.cz/lm

32 www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 32


Stáhnout ppt "Www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 1. www.jiznicechy.czJakub Kadleček, Lubor Mrázek 2  zájmové sdružení právnických osob (členové: Jihočeský."

Podobné prezentace


Reklamy Google