Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 koho hledají a po čem touží dnešní nezadaní? průzkum agentury Náhoda 10. 10. 2012.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 koho hledají a po čem touží dnešní nezadaní? průzkum agentury Náhoda 10. 10. 2012."— Transkript prezentace:

1 1 koho hledají a po čem touží dnešní nezadaní? průzkum agentury Náhoda

2 2 agentura Náhoda I.seznámení (pro heterosexuální i homosexuální páry) II.příprava na vztah (osobní rozvoj) III.partnerská poradna Jaroslav Jana seznamovací agentura pro toho, kdo opravdu hledá partnera

3 3 I. seznámení on-line  test osobnosti vytvořený Náhodě na míru  ověřený klient – Náhoda viděla jeho průkaz  klient si může určit stupeň viditelnosti svého profilu na akcích  akce pro nezadané (bowling, degustace vína, minigolf..)  čaj o čtvrté – pravidelně (každé první úterý v měsíci) VIP servis (využívá cca 500 našich klientů)  členství v klubu Náhoda  individuální vyhledávání  agentura po analýze vytipuje partnery a osloví je  oslovení partnerů i mimo agenturu na zakázku

4 4 Po čem muži touží?II. příprava na vztah analýza  minulé zkušenosti a jak nezadaného ovlivňují  rodinné souvislosti  očekávání od nového vztahu  očekávání od nového partnera  je připraven na nový vztah či je třeba s něčím pracovat? koučink psychologická poradna styling fyzioterapie, dietologie, fyzická kondice sex – koučink právní poradenství a mediace

5 5 III. partnerská poradna partnerská terapie či koučink rodinná terapie výchovný poradce speciální pedagog právní poradenství a mediace sex – koučink jeden z našich seznámených párů

6 6 jaký je klient Náhody? kolik klientů se za 1 a 1 / 2 roku v Náhodě zaregistrovalo? 5000 jak vypadá typický klient Náhody? aktivní, středně a dobře finančně situovaný VŠ či SŠ nezadaný, hledající skutečného partnera žijící především v Praze a velkých městech věkové kategorie  25 až 45 – nezadaní - od vztahu očekávají rodinu a děti  45 až 65 – nezadaní - děti již nechtějí, ale chtějí aktivní vztah

7 7 oblasti průzkum I. z 5000 zaregistrovaných je 1600 respondentů, kteří kompletně vyplnili dotazník ve svém profilu osobní údaje a charakteristiky fyzické charakteristiky zájmy, volný čas, životní styl  ideální dovolená  volný čas  sport  knihy, filmy zázemí  bydlení  příjem  kde bych chtěl bydlet v budoucnu

8 8 oblasti průzkumu II. názory  postoje – věrnost, oddanost, zodpovědnost, sex ve vztahu, rozhodování v páru, výchova dětí  životní styl - kariéra, volný čas, pomoc druhým, rodina, děti, přátelé, zdravá strava, večírky, domácí mazlíček  návyky – dochvilnost, spolehlivost  zázemí - standard domácnosti, domov, pořádek doma, prostředí

9 9 oblasti průzkumu III. ideální partner  věk, výška, vzdělání, děti  kouření, alkohol  důležité charakteristiky motivy seznámení a očekávání od vztahu  očekávání od vztahu  děti do budoucna  co je pro mě zásadní  společné zájmy test osobnosti pozn.: u odpovědí, kde součet nedává 100 %, nejsou zohledněni klienti, kteří se k dané otázce rozhodli nevyjádřit nebo vyplnili minoritní odpovědi

10 10 práce nejčastější profesí je manager 13 %, podnikatel 15 % a kancelářské práce 18 % postoj k práciženy muži  nejdřív práce, potom zábava 32 % 38 %  jsou důležitější věci na světě 31 % 27 %  je zdrojem financí 22 % 22 %  je to můj život5 % 5 % kolik hodin týdně pracuji 52 % singles svou práci nestaví na 1. místo. Uvědomují si, že právě práce by jim mohla komplikovat cestu k seznámení? Souvisí tento postoj také s vyšším vzděláním těchto klientů?

11 11 životní postoje oddanostženy muži  vzájemná podpora je důležitá 81 % 66 %  jsem tady pro tebe6 %25 %  partnerství je vztah 2 individualit 12 % 8 % Muži cítí, že tu jsou pro své partnerky, jsou oddanější. Většina žen i mužů očekává od vztahu vzájemnou podporu. zodpovědnost  společná tíha se lépe nese67 % 58 %  stáváš se zodpovědným za toho, koho k sobě připoutáš 16 % 29 %  každý zodpovídá jen sám za sebe 12 % 8 % Ženy častěji chápou zodpovědnost jako společnou, muži se cítí být zodpovědní za ženy a vztah jako takový.

12 12 věrnost a sex věrnostženy muži  bokovka vztah většinou naruší 70 % 69 %  i mistr tesař se někdy utne 12 % 8 %  co oči nevidí, to srdce nebolí 7 % 5 %  svoboda je nade vše 2 % 3 % O svém vztahu k nevěře se více svěřují ženy. Muži nevěru méně často tolerují, chtějí se však více cítit svobodní. Ženy jsou častěji ochotné případný zálet partnera tolerovat kvůli zachování vztahu. sex  sex je kořením vztahu 47 %47 %  bez dobrého sexu není dobrý vztah 46 % 42 %  čím více, tím lépe2 % 4 %  není důležitý 2 % 5 % 95 % považuje sex za zásadní součást vztahu. 3 % respondentů (1x tolik mužů) by se dala nazvat náruživými - čím více sexu mají, tím lépe se cítí.

13 13 jakého partnera hledám? důležité charakteristiky - klienti zadávali i více možností ženymuži aktivního 76 % 58 % společenského 70 % 61 % dobrodružnou povahu29 % 37 % rodinný typ59 % 53 % domácí typ 7 % 21 % Ženy – ač emancipované, hledají chlapy, o které by se mohly opřít, a to i finančně. Rády by s nimi trávily volný čas ve společnosti i dobrodružstvím. Muži – se chtějí se svou partnerkou bavit a aktivně žít. Je pro ně rovněž důležité, aby žena měla jako jednu ze svých priorit rodinu.

14 14 10 nejdůležitějších motivů seznámení klienti zadávali i více možností ženymuži vážné seznámení 71 % 81 % láska 62 % 68 % společný život52 % 60 % společný volný čas56 % 42 % cestování46 % 31 % pobyt v přírodě39 % 35 % kultura36 % 24 % sport30 % 29 % vlastní děti16 % 24 % sex/flirt7 % 21 % Vážené seznámení, láska a společný život jsou hlavním důvodem, proč lidé využívají služeb Náhody. Vztah tu častěji hledají muži. A pánové by častěji chtěli ženu,se kterou založí rodinu. Jen sex a flirt (a nic jiného) jako důvod seznámení zvolil pouze 1 muž a 1 žena.

15 15 alkohol jak často požívám alkohol tolerance alkoholu u partnera

16 16 kouření kouřím? tolerance kouření u partnera Z cigarety si příležitostně potáhou muži i ženy ve stejném poměru. Pravidelně více muži. Dámy asi myslí na svou pleť. Chlapi to zase tak neřeší. Kouření jsou méně často ochotny tolerovat. Zdá se však, že to není rozhodujícím kritériem pro seznámení. Toto konstatování je zcela v rozporu se zkušeností konzultantů, u nichž klienti častěji kouření netolerují a je pro ně rozhodujícím kriteriem pro seznamování.

17 17 smysl pro humor pleš ani menší bříško nevadí, obezita ano chtějí vyšší muže, než jsou samy a je to pro ně zásadní přiměřené ekonomické zázemí (nemusí být vyloženě bohatý) peníze a moc přidávají na sex-appealu – ženy jim více odpouštějí charismatický gentleman, jehož mohu obdivovat aktivní optimista se sportovním duchem selský rozum nebo i chytrost vyřešená vztahová minulost (především psychicky) chemie raději nekuřáka VŠ ženy vyžadují VŠ vzdělaného muže nebo SŠ – majitele firmy po čem ženy touží?

18 18 po čem muži touží? přitažlivost ženskost chemie pozitivní přístup k životu aktivní ženu se smyslem pro rodinu abych ji mohl obejmout – drobnější než já, ale výška nerozhoduje hledají opravdovou partnerku nikoliv ozdobu či pomoc v domácnosti aby se na ni dalo koukat, ale nemusí být kráska (ne Barbie) nechtějí dominantní ženu štíhlost, nikoliv hubenost VŠ muži nutně nevyžadují VŠ vzdělanou partnerku

19 19 po čem touží nezadaní? nezadaní chtějí skutečného partnera, který je aktivní a se kterým funguje chemie. A navíc: muži hledají ženskost, přitažlivost a toho, kdo vytvoří domov pro jeho rodinu, zároveň touží se stát galantními ochránci svých žen ženy touží po vyšším charismatickém gentlemanovi se smyslem pro humor, o kterého by se mohly v životě opřít muži i ženy berou svůj budoucí život vážně a tak i v dnešní době upřednostňují při hledání svého partnera osobní kontakt s konzultantem a možným partnerem před internetovou seznamkou představy nezadaných a nalezení skutečného partnera jsou dvě rozdílné skutečnosti – osobní konzultace s klienty postupně spojují tyto dvě věci v jednu nejlepší cesta k nalezení partnera vede přes osobní spokojenost nezadaných tradiční hodnoty partnerského vztahu jednoznačně nevymřely!

20 20 Náhoda přeje připraveným děkuji za pozornost Veronika Vinterová


Stáhnout ppt "1 koho hledají a po čem touží dnešní nezadaní? průzkum agentury Náhoda 10. 10. 2012."

Podobné prezentace


Reklamy Google