Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013."— Transkript prezentace:

1 Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013

2 Na mnoho věrnostních programů čím dále tím více lidé reagují jako na antibiotika… stáváme se imunními? 2

3 Dnes: Zákazníci se musí odměn dožadovat

4 K potěšení zákazníka, žádný „program“ nepotřebujete

5 Udělejte nečekané věci Překvapujte zákazníky, potěšte je!

6 Méně je více, relevantní „pozornosti“ pro cílovou skupinu U věrnostního programu Leaseplanu jsme při převzetí programu zredukovali počet odměn z desítek „blbostí“ na několik, které potěší.

7 Tři pilíře úspěchu 1)Zaujměte & pobavte zákazníky 2)Nadefinujte jaký úspěch v loajalitě zákazníků znamená pro váš byznys 3)Propracujete „loajalitu“ do celé firmy Nastavení úspěchu věrnostního programu Změna chování Učit se z dat Cíle $ Mechaniky (odměny, body..) Náklady věrnostního programu Návratnost investice $ růst prodejů $ udržení zákazníků $ větší relevance $ konkurenční výhoda $ vývoj produktu $$$$$

8 Gamifikace – buďte zábavnější!

9 Využijme chování zákazníků Budoucnost je sociální

10 NE - Sociální média nejsou reklama

11 Cíl: Přivést věrné zákazníky na místo prodeje a zvýšit počet fanoušků Nástroje: Fotokoutek, nativní facebooková galerie, posty, inzeráty, FB event, profesionální fotografka, jednoduchá záložka Propojení offline a online sociální sítě - Centrum Chodov - Řekněte to polibkem Využití všech dostupných komunikačních kanálů Propojení s existující akcí Využití všech dostupných komunikačních kanálů Propojení s existující akcí

12 Řekněte to polibkem - Výsledky Soutěžních fotografií 531 People talking about nových fanoušků PTA (likes, comments, shares,..) 653 účastníků eventu 14.2.

13 Nové technologie na vzestupu a v praxi Centrum Černý Most nejmodernější věrnostní program, který umožňuje sledovat v reálném čase informace o zákaznících (RFID karty, v druhé fázi propojení s bezkontaktními platebními karmami a mobily s NFC). Z fyzických obchodů se stává místo s transakčními daty. Data mining následuje…

14 Lidé chtějí jednoduché věci

15 Co řešíme? Bezkontaktní Transakční data Proprietární řešení versus systémové Karty & Mobily Data Buďte opatrní, zjistěte si, co má budoucnost! Technologie

16 Používejte funkční technologie… … a také mozek!

17 Pěkné, ale kde na to vzít čas a peníze? Ta námaha se nemůže vyplatit! Lepší postavit malý domek, než vzdušný zámek Segmentace a personalizace?

18 Můžete začít málem. Segmentů může být pár… Jako akční doplněk vaší komunikace. Učte se za pochodu. A kam to vede? Personalizace může navýšit průměrnou útratu o 47% Tommy Hilfiger ztrojnásobil počet unikátních návštěvníků na globálním eshopu využíváním „customization tools“. Forrester studie 2012 Segmentace - Jde to i levně a rychle… na segment, příklad Palmknihy.cz: „Tomáši, máte rád sci-fi? Myslím si, že ano….“ Příklad segmentace Nescafé Dolce Gusto, milovníci černé a bílé kávy.

19 Když nevyhrajete nejnižší cenou místo eshopu je brandový klub! Case: klub Nescafé Dolce Gusto Premium

20 CSR - Odměňujte potřebnější, řada vašich zákazníků to ocení

21 Odlišná reklama Kampaň pro mladé Odlište se & pobavte

22 Výsledky Zachraňte kávovar v období 14denní kampaně Kampaň, která fungovala bez mediální podpory 4:11 průměrná doba na webu 2591x x post clicks návštěvnost stránky

23 Zájem o značku…

24 Nakonec nás to musí i bavit…

25 Navštivte mě v kavárně Dark Side Tomáš Jindříšek


Stáhnout ppt "Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google