Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

JUMBO 10 0 1 0 L combiline. JUMBO 10 0 1 0 L combiline – u niverzálnost.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "JUMBO 10 0 1 0 L combiline. JUMBO 10 0 1 0 L combiline – u niverzálnost."— Transkript prezentace:

1 JUMBO L combiline

2 JUMBO L combiline – u niverzálnost

3 JUMBO L combiline Objem DIN [m³]47,3 Celková délka [mm]11990 Celková šířka 26.5“ [mm]2880 Celková výška 26.5“ [mm]3980 Pneumatiky 710/50 R 26.5 Rozchod 26.5” [mm]2100 Počet nožů45 Rozvor náprav 26.5” [mm]1550 Počet řetězů pod. dopravníku6 Oj [t]4 Celková hmotnost [t]31 Hmotnost [kg]11780

4 JUMBO L combiline – s běrač + válec  Vysoce dimenzovaný pohon s oboustranným širokoúhlým hřídelem s jistícím momentem 2500 Nm pro traktory s výkonem až 330 kW  Řízený sběrač s šířkou 2 m s vodící dráhou na obou stranách s volnoběžkou  Příčný i podélný výkyv sběrače s hydraulickým odlehčením pro kvalitní kopírování nerovností  Sběrač s 8-mi řadami prstů, vkládacím válečkem a výkyvnými opěrnými koly  Malá vzdálenost mezi prsty sběrače a válce pro eliminaci zacpání válce  Pohon válce bezúdržbovou rozvodovkou s čelním ozubeným soukolím  Válec o průměru 800 mm s 8 řadami hvězdic s šířkou 12 mm uspořádanými do spirály

5 JUMBO L combiline – ř ezání  45 nožů s roztečí 35 mm uspořádaných v jedné řadě  Nůž z nástrojové oceli s vlnkovým obloukovým profilem  Patentované nonstop jištění každého nože na 2 místech  Centrální uvolnění nožů  Stranově vykývnutelný nosník nožů EASY MOVE pro usnadnění údržby  Čistící kryt

6 JUMBO L combiline – A UTOCUT  Broušení přímo na vozu i několikrát denně pro kvalitní řezanku (broušení trvá 4 minuty)  Redukce nákladů spojená s broušením nožů na stacionární brusce  Prodloužení životnosti nožů  Úspora nafty při procesu řezání i na žlabu (až o 20%)

7 JUMBO L combiline – TRIDEM  Celková hmotnost 31 tun  Aktivně řízená první a třetí náprava pro dobrou manévrovatelnost  Hydropneumatické odpružení  Výborné jízdní vlastnosti a maximální svahová dostupnost  Radiální pneumatiky 710/50 R 26.5 pro minimální přítlak na půdu, malý valivý odpor a velkou průchodnost

8  JUMBO L combiline – TRIDEM  Hydraulicky zvednutelná první náprava  Snížení opotřebení pneumatik  Automatické spuštění nápravy při plnění vozu

9 JUMBO L combiline – n ástavba  Vysoce dimenzovaný rám pro dlouhodobé zatížení profilu C 300x100x50x6 mm  Šroubovaný rám pro eliminaci zatížení na krut a ohyb s jemnými závity  Hustě uspořádané sloupky  Otevřená nástavba s automatikou plnění  Sklopitelný kryt pro uzavření dopravního kanálu v ložném prostoru  Snadná manipulace s krytem

10 JUMBO L combiline – k lapka  Multifunkčí klapka nastavitelná ve 3 polohách  1. poloha s automatikou plnění při sklizni senáže – široký plech pro spolehlivou funkci automatiky plnění a maximální využití ložného prostoru vozu  2. poloha - uzavřená nástavba pro boční plnění řezačkou  3. poloha – pro čelní plnění řezačkou a výhled řidiče do ložného prostoru vozu

11 JUMBO L combiline – d opravník  Spolehlivé a rychlé vyprázdnění vozu  3 páry řetězů podlahového dopravníku  2 dvourychlostní hydromotory (rovnoměrné zatížení ložisek i hřídelí) s maximální rychlostí dopravníku až 18,8 m/min

12 UŠET Ř ÍTE !!! Senážní vůz = řešení pro moderní podniky - vysoká denní výkonnost pro kvalitní senáž - malé náklady na provoz - spolehlivost celé linky - řezanka s pozitivním vlivem na zdravotní stav a užitkovost skotu

13 JUMBO L combiline – u živatelé „Samostatnou kapitolou je velkokapacitní vůz JUMBO L Combiline, který měli v družstvu možnost vyzkoušet ještě před jeho pořízením. Po celou dobu jezdil s traktorem 330 koní, což bylo předimenzované, ale jeho pracovní a jízdní vlastnosti se naplno projevily. Výborná je řízená náprava Tridem, široké pneumatiky jsou šetrné k půdě, nedělají koleje a na svazích je vůz velmi stabilní. Dobrá je jeho manévrovatelnost i na menších pozemcích. Je to zkrátka univerzální stroj a jsem přesvědčený, že vnitropodniková doprava bude v budoucnu záviset na těchto velkokapacitních vozech. Bude to jedna z cest, až přijde doba kdy nebudeme potřebovat staré nákladní automobily, ale nahradí je tyto vozy. Je to budoucnost vnitropodnikové dopravy,“ uvedl předseda družstva. Ing. Josef Blažek, VOD Jetřichovec

14 JUMBO L combiline – u živatelé,,Prvním strojem od firmy Pöttinger byl vůz EUROPROFI 3 L v roce Sloužil řadu let a byl jsem s ním spokojený, protože senáž z vozu mi přijde jako nejkvalitnější. S vybudováním bioplynové stanice vyvstala potřeba svážet nejen travní senáž, seno a slámu, ale také silážní kukuřici. Pro tento účel se nejlépe hodí velkoobjemový vůz JUMBO L Combiline. V senážích se loni osvědčil, kromě jedné seče do balíků zvládnul posbírat po žací kombinaci všechno a udělal i pár fůr slámy. Seno posbíral přibližně z 300 ha. Pracuje v agregaci s traktorem o výkonu 270 až 300 koní. V kukuřici by měl každoročně odvézt až jednu třetinu hmoty, tam si od něho slibuji největší přínos. S vozem jezdím sám. Podvozek Tridem je výborný, vůz na pozemcích pěkně sedí, neboří se a zachovává si dobré jízdní vlastnosti. Příjemné je zařízení AUTOCUT, které za pár minut nabrousí nože automaticky přímo na návěsu a lze je tak udržovat stále ostré,“ oceňuje Ing. Novák. Ing. Martin Novák, Obora


Stáhnout ppt "JUMBO 10 0 1 0 L combiline. JUMBO 10 0 1 0 L combiline – u niverzálnost."

Podobné prezentace


Reklamy Google