Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

„Ne, já nejsem marťan aneb jak se mi podařilo získat lidi z marketingu“ Společenská odpovědnost v T-Mobile Petra Pavičová, CSR manažer T-Mobile Czech Republic,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "„Ne, já nejsem marťan aneb jak se mi podařilo získat lidi z marketingu“ Společenská odpovědnost v T-Mobile Petra Pavičová, CSR manažer T-Mobile Czech Republic,"— Transkript prezentace:

1 „Ne, já nejsem marťan aneb jak se mi podařilo získat lidi z marketingu“ Společenská odpovědnost v T-Mobile Petra Pavičová, CSR manažer T-Mobile Czech Republic, a.s. 27. září 2011

2 …I KDYŽ NADLIDSKÁ SÍLA BY SE NĚKDY I HODILA! 9/16/20142

3 Společenská odpovědnost v T-Mobile Czech Republic, a.s.  Přihlášení k myšlence CSR v r. 2005  Firemní CSR strategie  CSR tým součástí oddělení externí komunikace (divize CEO)  Veškeré informace o CSR aktivitách na www.prosvetkolemnas.czwww.prosvetkolemnas.cz  Dlouhodobé projekty (Fond T-Mobile, recyklace mobilních telefonů, elektronická faktura) 9/16/20143

4 Jak u nás vše funguje? 9/16/20144 Stakeholder forums e.g. sustainable procurement dialogs, customers days CSR Coordinators Group Headquarters Deutsche Telekom common KPIs & objectives, best practice exchange etc. WG reports reporty Vedení společnosti CSR Board : sestaven Duben 2010 Members: CEO, CSSO, HR and Technology Executive Directors, VP Market Comms, Heads of Corporate Comms and Purchasing & Logistic, CSR Manager Řízení CSR Tým 2 PÚ Zastřešující strategie CSR + řízení a kontrola realizace reporty rozhodn utí reporty Mezinárodní CSR projekty Pokyny a doporučení nominují reporty Implementac e

5 Strategie CSR 9/16/20145 Society Environment and climate Management Employees Customers Financial Community Suppliers Strategie DT – tři hlavní oblasti: 1. Connect Life and Work Rovnováha pracovního a osobního života. 2. Connect the Unconnected Prostřednictvím telekomunikačních technologií pomáháme zmenšovat rozdíly mezi komunitami. 3. Low Carbon Society Efektivní spotřeba energií, technologie napomáhající snižování ekologické stopy. …zaměřujeme se téměř na všechny oblasti, ale….

6 Implementace CSR aktivit ve firmě ….aktivní zapojení zaměstnanců 9/16/20146.. ale to je stále málo. Takhle to třeba vypadalo, když jsem přišla za někým z marketingu….. RokPočet doporučených projektů Počet podpořených 200616639 200713327 200812447 200918437 201012327 201113227 Celkem862204 RokPočet zapojených zaměstnanců 2005109 2006260 2007312 2008454 2009594 2010619 Počet zapojených zaměstnanců 2 348 Jeden den pro dobrý skutek Fond T-Mobile pro zaměstnance

7 ….a proto  Jsme si vyhodnotili všechny naše CSR aktivity a primárně jsme zjišťovali jejich dopad na naši firmu  Z výsledků vyplynulo:  máme některé zajímavé projekty, které pro nás má smysl rozvíjet  nemáme projekty, které by opravdu zajímali např. lidi z marketingu  efektivnost některých projektů je opravdu nízká a to jak pro komunitu, tak pro nás  Začali jsme více naslouchat lidem ve firmě – zjišťujeme s jakými problémy se při jejich pracovní činnosti potýkají a říkáme, že jim možná s něčím můžeme pomoci  Vysvětlujeme jim myšlenku „Strategického CSR“ 9/16/20147 Uvědomili si, že: CSR není jen o dávání peněz na charitu V rámci CSR můžeme využít našich znalostí a dovedností CSR může naší firmě přinést i nové obchodní příležitosti

8 Jak je to u nás teď?  Konečně spolupracujeme a na základě toho připravujeme novou CSR strategii  Posouváme se od charity k vytváření sdílených hodnot  Snažíme se o větší efektivitu projektů a větší přínos jak pro firmu samotnou, tak pro komunity  Klademe si otázky a hledáme odpovědi 9/16/20148 Jaké problémy trápí komunity? Jaké problémy trápí nás? Bude mít řešení vybraného problému skutečný dopad na komunitu Zvýší řešení daného problému naší konkurence schopnost? Můžeme napomoci k řešení problému? Bude mít řešení vybraného problému skutečný dopad na komunitu

9 Rozhodně to ale pro nás není jednoduché …i náš pohled se musel změnit a pokud chceme „vyhrát“ tak:  musíme být připravené na náročný „boj“ a to i přestože máme podporu shora  jsme si vědomé toho, že spoustu věcí budeme muset dělat u nás („in- house“)  musíme mluvit jazykem našich kolegů  musíme při naší činnosti sledovat jak zájmy komunit, tak zájmy naší firmy  a především musíme myslet STRATEGICKY A DLOUHODOBĚ 9/16/20149

10 Co se nám za poslední rok povedlo?  Pěkně rozjet PR semináře pro neziskové organizace – sdílení know-how  Rozvíjíme Fond T-Mobile – větší zapojení zaměstnanců, podpora rozvoje neziskových organizací, příprava služeb a produktů na míru  V září jsme odstartovali nový projekt, který je zaměřen na podporu začínajících podnikatelů Rozjezdy  Sdílení know-how, podpora našimi službami a produkty, marketingová podpora 9/16/201410

11 Děkuji Vám za pozornost! 9/16/201411


Stáhnout ppt "„Ne, já nejsem marťan aneb jak se mi podařilo získat lidi z marketingu“ Společenská odpovědnost v T-Mobile Petra Pavičová, CSR manažer T-Mobile Czech Republic,"

Podobné prezentace


Reklamy Google