Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obnovená strategie EU pro sociální odpovědnost podniků na období 2011-2014 Komentáře a otázky Ivo Jupa.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obnovená strategie EU pro sociální odpovědnost podniků na období 2011-2014 Komentáře a otázky Ivo Jupa."— Transkript prezentace:

1 Obnovená strategie EU pro sociální odpovědnost podniků na období Komentáře a otázky Ivo Jupa

2

3 Corporate Social Responsibility… Co to v posledních deseti letech znamenalo? Skoro cokoliv! DNEŠNÍ TRENDY CSR není „požadavek“ společnosti, který firma musí naplňovat CSR je příležitost pro firmu jak dlouhodobě a udržitelně vytvářet zisk „Není důležité sdílet vytvořené hodnoty ale vytvářet sdílené hodnoty“ Paul Bulcke CEO Nestlé World Economic Forum – Davos 2011 POHLED (POZICE) KOMENTÁTORA:

4 Ve zdůvodnění opouští … staré cíle typu “People - Profit – Planet” staré cesty typu “dobrovolný závazek chovat se nad rámec zákona a minimalizovat negativní dopady výroby na společnostnost...” V definici pracuje s formulacemi… „ maximalizovat vytváření společné hodnoty pro své vlastníky, další zůčastněné strany…“ „rozvoj sociální odpovědnosti podniků by měl být veden samotnými podniky…“ V prováděcích návrzích zmiňuje společensky odpovědné zadávání veřejných zakázek propojení se sociálním podnikáním „SDĚLENÍ“ O CSR: +

5 Ve zdůvodnění nevyjasňuje postavení Komise k problematice… Jedná se o téma, jehož primárním „nositelem“ je stát…? Jedná se o téma, jehož primárními „nositeli“ jsou firmy…? V definici pracuje s formulacemi… „ složitost procesu bude záviset na faktorech, jako je velikost podniku a povaha jeho činností…“ V prováděcích návrzích zmiňuje Platformy, ceny, „zavádějící marketing“, tvorba kodexu samoregulace a společné regulace „SDĚLENÍ“ O CSR: ?

6 Ve zdůvodnění nevyjasňuje postavení Komise k problematice… Jedná se o téma, jehož primárním „nositelem“ je stát…? Jedná se o téma, jehož primárními „nositeli“ jsou firmy…? V definici pracuje s formulacemi… „ složitost procesu bude záviset na faktorech, jako je velikost podniku a povaha jeho činností…“ V prováděcích návrzích zmiňuje Platformy, ceny, „zavádějící marketing“, tvorba kodexu samoregulace a společné regulace Ve zdůvodnění opouští … staré cíle typu “People - Profit – Planet” staré cesty typu “dobrovolný závazek chovat se nad rámec zákona a minimalizovat negativní dopady výroby na společnostnost...” V definici pracuje s formulacemi… „ maximalizovat vytváření společné hodnoty pro své vlastníky, další zůčastněné strany…“ „rozvoj sociální odpovědnosti podniků by měl být veden samotnými podniky…“ V prováděcích návrzích zmiňuje společensky odpovědné zadávání veřejných zakázek propojení se sociálním podnikáním NÁRODNÍ STRATEGIE Business Leaders Fórum & Byznys pro Společnost Očekávání od národní strategie? Potvzení trendu (+) a odpovědi na otazníky ( ? )

7 CSR PŘED FINANČNÍ UZÁVĚRKOU A PO NÍ „Vytváření sdílených hodnot…“ PROVOZ DODAVATELÉ MARKETING HR PR … „ Sdílení vytvořených hodnot…“ PROJEKTY POMOC SPOLEČENSKÁ TÉMATA HR PR … OBRAT ZISK

8 STRATEGICÉ CSR PROBLÉM, KTERÉMU SE VĚNUJEME JE NALÉHAVÝ V MÍSTĚ, KDE PŮSOBÍME NAŠE FIRMA MÁ POTENCIÁL DANÝ PROBLÉM ÚSPĚŠNĚ ŘEŠIT PROBLÉM JE PŘÍLEŽITOSTÍ/ PŘEKÁŽKOU PRO ROZVOJ NAŠEHO PODNIKÁNÍ.. 0

9 CSR JE VŽDY JEDINEČNÝM VÝSLEDKEM HLEDÁNÍ

10

11

12 I N O V A C E N Á S B A V Í


Stáhnout ppt "Obnovená strategie EU pro sociální odpovědnost podniků na období 2011-2014 Komentáře a otázky Ivo Jupa."

Podobné prezentace


Reklamy Google