Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Komunikační dovednosti. oslovování PRAVIDLA materiály spolupráce / motivace NB / telefony přestávky.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Komunikační dovednosti. oslovování PRAVIDLA materiály spolupráce / motivace NB / telefony přestávky."— Transkript prezentace:

1 Komunikační dovednosti

2 oslovování PRAVIDLA materiály spolupráce / motivace NB / telefony přestávky

3 PROČ JSME ZDE? KOMUNIKACEProcesStrukturaImprovizace?Rozhovor ÚVOD TRÉNINKU CílPravidlaPředstavení NASLOUCHÁNÍ A OTÁZKY TechnikyTypyOdpovědi KONFLIKTProjevyPrůběhŘešeníTechniky NÁMITKYTypyPrůběhPřekonáváníPostupy

4 Proces? CO JE KOMUNIKACE? Vztah? Sdělení? Lidská řeč? Slovní zásoba, gramatika, …?

5 Záměr / Zakódování KOMUNIKAČNÍ PROCES Přenos Dekódování / Porozumění Šum / Zpětná vazba

6 KDO - PŘEDÁVÁNÍ INFORMACÍ CO - PROČ - KOMU - JAK - DŮSLEDKY -

7 4 KROKY ÚSPĚŠNÉ KOMUNIKACE? Co Proč To Zisk

8 A - Attention I - Interest D - Discussion A - Achievement ŘÍZENÝ ROZHOVOR - AIDA

9 = specifický = měřitelný = akceptovatelný = reálný / realistický = termínovaný E = … R = … SMART(ER)

10 Aktivní naslouchání Zpětná vazba Pozitivní myšlení Techniky NASLOUCHÁNÍ

11 Význam Typy (O – U - …) Nesprávné a neefektivní způsoby dotazování Jak odpovídat na otázky PRÁCE S OTÁZKAMI

12 KONFLIKTNÍ A VYPJATÉ SITUACE Co je konflikt Typy Zdroje Příčiny Projevy Průběh Důsledky Řešení

13 VYJEDNÁVÁNÍ Otevřená hra Přesilové hry Falešné hry Zrcadlové hry Cesta k dohodě

14 Definice Hledání Analýza Priority Moc Formulace Vážení Hledání Hodnocení Výběr Zpracování Rozhodnutí Ratifikace Realizace Fáze ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ

15 SPECIÁLNÍ TECHNIKY Brainstorming Divadlo Akvárium Ďáblův advokát Pracovní skupiny Diskusní štafeta Papírový kolotoč Využití expertů Multikriteriální analýza Párové srovnávání Hlasování

16 NÁMITKA A ODMÍTÁNÍ Co je námitka Typy námitek Příprava na námitky Technika překonávání námitek Postupy

17 POSTUP PŘEKONÁNÍ NÁMITKY Empatie Konkretizace / Parafráze Převedení na otázku Návrh řešení Ověření řešení

18 POSLEDNÍ ZVONĚNÍ Splnilo se Vaše očekávání? Co doporučujete pro příště? I my potřebujeme zpětnou vazbu

19 TĚŠÍME SE NA PŘÍŠTÍ SETKÁNÍ


Stáhnout ppt "Komunikační dovednosti. oslovování PRAVIDLA materiály spolupráce / motivace NB / telefony přestávky."

Podobné prezentace


Reklamy Google