Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Project Marketplace o.s. Projekt předmětu 4IT415.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Project Marketplace o.s. Projekt předmětu 4IT415."— Transkript prezentace:

1 Project Marketplace o.s. Projekt předmětu 4IT415

2 Důvod projektu Neexistence podobného řešení na současném trhu Zjednodušení kontaktu studentů s podniky Umožnění vzniku a realizace nejrůznějších projektů Interakce v podobě videokonferencí mezi zadavatelem a řešitelem

3 Cíle projektu Cílem projektu je co nejlépe navrhnout následující modely dle podnikatelského záměru Procesní model Model funkcí Datový model

4 Předmět projektu Návrh řešení pro portál, jež by provozoval platformu pro spolupráci škola a podniků Globální analýza Rešení portálu Řešení neziskové organizace Detailní analýza Nadefinování výše zmíněných modelů…datový, procesní, funkční

5 Co není předmětem projektu? Jedná se pouze o koncepční záležitosti a ne realizace Námi zpracovaný projekt by měl být dobrým podkladem pro případné řešení daného podnikatelského záměru

6 Hlavní výstupy projektu Procesní model Model funkcí Datový model

7 Cílové skupiny Studenti vysokých (možná i středních) škol Zástupci podniků, jenž budou mít zájem o participaci zaregistrovaných studentů na daných projektech

8 Plán výstupů projektu Globální Procesní model [T01] Globální Funkční model [T02] Globální Datový model [T03] Detailní Procesní model [T01] Detailní Funkční model [T02] Detailní Datový model [T03] Projektový záměr, Plán projektu, Informační strategie, Podnikatelský záměr [VP, ZVP, SPS, VT01] Finální dokument [VP, VZP, SPS]

9 Plán etap Předprojektová příprava done Etapa globální analýzy a návrhu Not opened Etapa detailní analýzy a návrhu Not opened Dokončení projektu Not opened

10 Plán etap

11 Rizika projektu Riziko / událostVáha rizi ka Pravděp od ob no st Hodnota rizikaPreventivní opatřeníOsoba zodpovědná za realizaci preventivníh o opatření (0-5)(0-1)(součin váhy a pravděpodobn osti) 1. Neochota jednotlivých členů teamů pracovat 50,21- Motivace v podobě vyššího hodnocení od VPVP, VT 2. Nedodržení deadline 40,10,4- google.com/calendarVT - tlak z strany VT na Členy Teamu 3. Nedodržení metodiky verzování na CODE.GOO GLE.COM 50,21- metodika práce na code.google.comVP, VT - na code.google.com by měli vkládat nové verze pouze VT! 4. Oslabení teamu v důsledku onemocnění člena/ů tohoto teamu 40,10,4- operativní přesun členů mezi jednotlivými teamy, popřípadě menší zatížení oslabeného teamu VP 5. Nekonzistence modelů 50,10,5- dodržení posloupnosti vypracování jednotlivých modlů VP, VT

12 Obsazení rolí pracovníky Celé jméno s titulyPozicePříslušnost Přívratský Miroslav, Bc.VTT01 Pokorná Martina, Bc. T01 Sýkora Ondřej, Bc. T01 Jakeš Jiří, Bc. T01 Horčic Michal, Bc.SPSTSPS Filippi Tomáš, Bc. T01 Hybler Michal, Bc.VTT02 Benoni Daniel, Bc. T02 Česák Petr, Bc. T02 Malík Jan, Bc. T02 Jindřich Martin, Bc. T02 Ezr Tomáš, Bc T02 Florian Jan, Bc.VTT03 Louthan Oldřich, Bc. T03 Bourek Josef, Bc. T03 Naiman Michal, Bc. T03 Nohál Michal, Bc. T03 Laušman Jakub, Bc.VPTVP Tománek Jiří, Bc.ZVPTZVP

13 Komunikační pravidla a procedury Hlavní komunikační kanál a zároveň místo a forma ukládaných dokumentů = Dokumenty Komunikace a úkoly Seznam kontaktů Vedlejší komunikační kanály Telefon Osobní schůzky Cvičení Frekvence reportování Při dokončení úkolu je povinen každý vedoucí teamu zaslat [ ] vedoucímu projektu o dokončení daného úkolu a výstup z tohoto úkolu je nutno uložit na dle metodiky práce s Způsob řešení a eskalace problémů Problémy mohou všichni směřovat na vedoucí teamů nebo vedoucího projektu, popř. zástupce vedoucího projektu, kde vedoucí teamu jsou povinni (pokud to uznají za nezbytně nutné [např. v případě ohrožení projektu]) reportovat daný problém vedoucímu projektu

14 Nezbytné předpoklady k zahájení projektu Hotový podnikatelský záměr Hotový projektový záměr Hotový plán projektu Rozdělení lidí do teamů Ustanovení vedoucího projektu a jeho zástupce Ustanovení vedoucích pracovních teamů Ustanovení sponzora projektu Distribuce modelovacího nástroje PowerDesigner aby mohli začít pracovat jednotlivé teamy na zadaných úkolech Vypracování metodik pro práci na jednotlivých modelech [procesní, funkční, datový] Schválení projektu Schválení rozpočtu projektu Schválení Plánu projektu

15 Metodika ds/detail?name=Metodika_vyvoje_IS_06 _2006.pdf&can=2&q=#makechanges ds/detail?name=Metodika_vyvoje_IS_06 _2006.pdf&can=2&q=#makechanges

16 Informační strategie Předáváme slovo Michalovi Hyberovi vedoucímu teamu č. 2, který informační strategii zpracovával…


Stáhnout ppt "Project Marketplace o.s. Projekt předmětu 4IT415."

Podobné prezentace


Reklamy Google