Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost oddělení Marketing.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost oddělení Marketing."— Transkript prezentace:

1 Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost oddělení Marketing

2 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0266 Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ZiJ_FF_3OA_10 Autor Ing. Jiří Žídek Tematický celekČinnost oddělení Marketing Ročník 3. Datum tvorby 3. 11. 2013 Anotace Prezentace slouží jako podpora při výuce v předmětu Fiktivní firma. Metodický pokyn Prezentace slouží jako podpora při výuce s použitím projektoru nebo programu typu Master Eye.

3 Hlavním úkolem tohoto oddělení je připravit nabídkový katalog prodávaného zboží a průběžně vyhotovovat a odesílat nabídkové letáky. Vytváří a udržuje aktuální ceník a číselník prodávaného zboží. Dále oddělení marketingu vytváří a spravuje webové stránky fiktivní firmy, vytváří prezentaci fiktivní firmy. Oddělení marketingu

4 Na začátku školního roku oddělení: Převezme databázi s adresami fiktivních firem Převezme letáky připravené na konci minulého školního roku, zkontroluje je a rozešle na vybrané adresy. Činnost na začátku školního roku

5 Oddělení marketinku převezme ceník a číselník zboží. Provede kontrolu a případnou úpravu cen zboží. Po konzultaci s ředitelem fiktivní firmy navrhuje úpravu číselníku. Číselník a ceník zboží

6 Oddělení marketingu vytvoří katalog zboží. Katalog vytváří podle schváleného číselníku. Při vytváření katalogu postupuje podle pokynů CEFIFu, které jsou uvedeny na CD CEFIF. Katalog je hlavním nástrojem podpory prodeje zboží. Katalog

7 Po vytvoření katalogu ho oddělení marketingu rozesílá elektronicky fiktivním firmám. Rozesílá jej především firmám, se kterými Fistav, s.r.o. obchoduje. Rozesílá jej též firmám, které mají v databázi uveden zájem o časté obchodování. O tom, kterým firmám katalog poslal, si marketing vede evidenci. Rozesílání katalogu

8 Pro podpoření prodeje organizuje oddělení marketingu letákové akce. Do letákové akce zahrne vybrané zboží z katalogu a sníží jeho cenu. Letákové akce je vhodné konat jednou za dva měsíce. Akční letáky

9 Oddělení marketingu vytváří a udržuje webové stránky firmy. Na těchto stránkách jsou základní informace o firmě, prodávaný sortiment zboží a kontaktní údaje. Webové stránky

10 1.NUV, Weilova 1271/6, 102 00 Praha 10, materiály CEFIF dostupné na: http://www.nuv.cz/vzdelavani-v-cr/centrum-fiktivnich-firem. http://www.nuv.cz/vzdelavani-v-cr/centrum-fiktivnich-firem 2.NUV, Weilova 1271/6, 102 00 Praha 10, materiály CEFIF dostupné na: CD CEFIF 2013-14. 3.FISTAV, s.r.o. – fiktivní firma při Gymnáziu a Obchodní akademii Hodonín: materiály vytvořené vyučujícím a studenty fiktivní firmy FISTAV, s.r.o. 4.Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín: Školní vzdělávací program Obchodní akademie Hodonín, platnost od 1. 9. 2012, strany 172 – 176. Použité zdroje


Stáhnout ppt "Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost oddělení Marketing."

Podobné prezentace


Reklamy Google