Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vzdělání: Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – pedagogika a psychologie – učitelství pro školy II. cyklu – rok zakončení 1981 Univerzita.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vzdělání: Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – pedagogika a psychologie – učitelství pro školy II. cyklu – rok zakončení 1981 Univerzita."— Transkript prezentace:

1

2 Vzdělání: Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – pedagogika a psychologie – učitelství pro školy II. cyklu – rok zakončení 1981 Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – historie – učitelství pro školy II. Cyklu – rok zakončení 1994 Masarykova univerzita v Brně -filozofická fakulta – specializační studium školního managementu – rok zakončení 2001 Průběžné další školení: v posledním roce „Realizace práv dítěte v multikulturní společnosti“ v rozsahu 100 hodin „Autoevakuace škol“ – 15. 11. 2007 Průběh praxe: 1. 9. 1974 – 31. 8. 1981 – vychovatelka, učitelka DVÚ Horní Maršov 1. 9. 1981 – 31. 8. 1986 – ZŠ Dolní Olešnice – 1. stupeň 1. 9. 1986 – 31. 7. 1993 – ZŠ Hostinné – 2. stupeň 1. 8. 1998 – 1. 9. 1998 – zástupkyně ředitele Gymnázia a SOŠ Hostinné 1. 9. 1998 – dosud – ředitelka Gymnázia a SOŠ Hostinné Současné aktivity: Vedení projektu „Jak žili naši předkové“ (20. stol.). Metodické práce ve spolupráci s VÚP Praha v rámci pilotáže RVPG. Členka zastupitelstva města Hostinné.Záliby: Fotografování, chalupaření, historická literatura, práce s dětmi, dva knírači.

3 Co mi způsobilo radost jako ředitelce školy: že od podzimu 1999 je škola konečně vytápěna centrálním plynovým topením že se vydařila rekonstrukce historické budovy školy že se ve škole začalo prodávat občerstvení pro žáky že byla opravena a nalakována okna že se podařilo zrekonstruovat terasu nad školní jídelnou a odstranit tak dlouhodobý problém se zatýkáním do školní jídelny že mám dobrý pracovní kolektiv ve školní jídelně a to se odráží v kvalitě jídla že jsme se stali jednou ze šestnácti pilotních škol pro přípravu rámcově vzdělávacích programů gymnázií že jsme v rámci pilotáže připravili nový vzdělávací program pro gymnázium, který v současnosti ověřujeme že mám dobrý pedagogický sbor, o který se můžu opřít že se podařilo vytvořit nové počítačové pracoviště nepřetržitě přístupné žákům a že se využívá že se ve škole podařilo nainstalovat interaktivní tabuli, která se využívá že má škola nové www stránky, na nichž se právě nacházíte 

4 Z čeho mám radost jako učitelka: z toho, že se ke mně hlásí bývalí žáci z vítězství své žákyně v krajském kole SOČ v oboru historie a z jejího devátého místa v kole celostátním ze zařazení projektu „Jak žili naši předkové“ do příkladů dobré praxe vybraných VÚP v Praze z obrovského technického pokroku, který mi usnadňuje práci z velkého množství literatury, která v oboru historie vychází z poznávání všeho, co bylo… z realizace projektu „Jak žili naši předkové“

5 Co bych chtěla pro budoucnost: dokončit realizaci půdní vestavby v historické budově udržet střední školu v Hostinném ve stávajícím rozsahu udržet kolektiv pracovníků (pedagogických i nepedagogických) tak, aby byl v rámci možností spokojený a plně fungující držet krok s technickým vývojem mít velký počet žáků 


Stáhnout ppt "Vzdělání: Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – pedagogika a psychologie – učitelství pro školy II. cyklu – rok zakončení 1981 Univerzita."

Podobné prezentace


Reklamy Google