Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obchodní politika sponzoring

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obchodní politika sponzoring"— Transkript prezentace:

1 Obchodní politika sponzoring
kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012

2 Stanovení výsledné ceny sponzoringu
Jaké produkty nabízíme? sponzoring pořadů sponzoring programu injektáže do pořadů (vlastní tvorba + vybrané licencované formáty) Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy: sleva za podpis ZO do sponzoringu 6 % sleva za objem % sleva za dvoukanálovou komunikaci % Doplňkové slevy: sleva za včasný podpis multimediální závazné objednávky 4 nebo 7 %* sleva za předplatbu %** sleva za nového klienta 15%*** příplatek za co-branding % Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu Základních slev *V případě podpisu ZO do , získává klient nárok na slevu 7%, v případě podpisu ZO do slevu 4% z Výsledné ceny sponzoringu. **Sleva za předplatbu: 2% čtvrtletní/ 3% pololetní/ 5% roční předplatba - sleva z Výsledné ceny sponzoringu. ***V případě, že klient neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta z Výsledné ceny sponzoringu. V případě že klient má nárok na dvě a více Doplňkových slev, při výpočtu se Doplňkové slevy se sčítají a aplikují se na Výslednou cenu sponzoringu.

3 Slevová politika sponzoringu pro kanál TV Nova a Nova Cinema
Sleva za objem Objem investice Sleva z ceníku 0,5-1,5 mil. Kč 5% 1,5-3,0 mil. Kč 7% 3,0-4,0 mil. Kč 9% 4,0-5,5 mil. Kč 11% 5,5 a více mil. Kč 13% Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Nova Cinema) Objem Cinema investice Sleva na obou kanálech min. 250 tis. Kč 3% min. 500 tis. Kč 5% Měsíční indexy Tabulka měsíčních koeficientů   Období Koeficient leden 0,8 únor březen 1 duben 1,25 květen červen 1,1 červenec srpen září říjen 1,3 listopad prosinec

4 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova
Pořady Off PRIME TIME Pořady Den vysílání Čas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10" 4x10" 6x10" Snídaně s Novou PO-PÁ 6:00 - 9:00 Tescoma s chutí 6.55,7:55,12:00 Animované pohádky SO+NE 6:00-9:00 Koření /repríza NE 9:00 Rady ptáka Loskutáka/repríza SO 9:55 Koření/premiéra 11:00 Druhý dech 12:00 odpolední seriál 12:35 13:40 14:40 15:40 16:05 Babicovy dobroty 17:30 Dr. House 17:45 Rady ptáka Loskutáka/premiéra 17:55 Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

5 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova
Pořady PRIME TIME Pořady Den vysílání Čas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10" 4x10" 6x10" 8x10" Ulice PO-PÁ 18:30 Ordinace v růžové zahradě 2. ÚT+ ČT 20:00 Kriminálka Anděl PO První krok ST (od ) Výměna maželek PÁ (od ) Dr.House 21:20 Kriminálka (NY,Miami,LV) ÚT+ČT 21:30 Víkend ÚT Mentalista ST Helena (od ) ČT 112 21:45 Zákon a pořádek 22:15 Patty Hewes: Nebezpečná advokátka 23:05 Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

6 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova, stálé formáty
Stálý formát: Filmy Filmy Čas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10" 4x10“ 6x10“ 8x10“ (a více) filmy PT /po-ne/ 20: :00 filmy post PT /po-ne/ 22: :00 filmy OPT /po-ne/ 23:30 dopolední filmy /po-ne/ 9:00-12:00 sobotní odpolední filmy 12: :00 nedělní odpolední filmy Stálý formát: Počasí název umístění čas základní cena za díl Počasí po Poledních Televizních novinách 2x10" po-pá 12:30 45 000 po Odpoledních televizních novinách po-pá+ne 17:30 90 000 po Televizních novinách po-ne 19:55 po Nočních televizních novinách po-čt 22:30-23:00 80 000 Stálý formát: Časomíra Ceny sponzoringu tohoto oblíbeného stálého formátu najdete v sekci věnované sponzoringu programu Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

7 Ceník sponzorování - kanál Nova Cinema
Filmy Čas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10" 4x10" 6x10" pořady PT /po-ne/ 18:00-23:00 pořady OPT /po-ne/ 23:00-18:00 Minipořady - kanál Nova Cinema délka minipořadu cena 1 minipořadu/1 díl cena 1 minipořadu/2 díly cena 1 minipořadu/4 a více dílů vysílání po-pá 18:57, so+ne 17:57 cena zahrnuje odvysílání sponzorského vzkazu před a po pořadu -v uvedené stopáži minipořadu není zahrnut sponzorský vzkaz o délce 5“ nebo 10“, uvedený bezprostředně před a po pořadu -realizace minipořadů na Nova Cinema se započítává do závazné objednávky klienta Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

8 Sponzoring programu – obecné informace
sponzoring programu (sponzoring TV kanálu nebo jeho částí) umísťujeme v rámci pevně stanovených pozic ve vysílání na rozdíl od sponzoringu pořadu, který je vysílán bezprostředně u konkrétního pořadu (před, po, uvnitř) je sponzor programu od pořadů oddělen jingly standardní délka sponzorského vzkazu je 10“, jiná stopáž je předmětem kalkulace dle příslušného koeficientu kampaň sponzoringu programu lze libovolně kombinovat se sponzoringem pořadu povinný obsah sponzorského vzkazu sponzora programu se z legislativy liší od sponzoringu pořadu: zřetelné označení jména a názvu sponzora (titulkem nebo verbálně) uvedení hlavního předmětu činnosti sponzora (např. u banky – „poskytovatel bankovních služeb“ apod.) * označení, že se jedná o „sponzora programu“ (titulkem, nebo verbálně) *co je předmět hlavní činnosti zákon nestanoví. Tento termín vykládáme jako činnost, ze které vyplývá nejvíce výnosů a příjmů sponzora

9 Sponzoring programu – přehled pozic pro umístění vzkazů
Přehled pozic pro umístění sponzoringu programu na kanálu TV Nova: standardní pozice pro nákup jednotlivě: pozice 1: před odpoledními Televizními novinami, po-ne (17:00) pozice 2: před večerními Televizními novinami, po-ne (19:30) pozice 3: mezi Televizními novinami a Sportovními novinami, po-ne (19:50) pozice 4: po Sportovních novinách, po-ne (19:58) pozice 5: před hlavním pořadem, po-ne (20:00) pozice 6: po hlavním pořadu, po-ne (21:00-22:30) pozice 7: před nočními Televizními novinami a Sportovními novinami, po-ne (22:00-22:30) pozice 8: mezi nočními Televizními novinami a Sportovními novinami, po-ne (22:30-23:00) ostatní pozice (Časomíra je z legislativního i technického pohledu sponzoringem programu): sponzor Časomíry: před Snídaní s Novou, po-pá (06:00) sponzor Časomíry: časomíra v pravé poledne, po-pá (12:00) sponzor Časomíry: před odpoledními Televizními novinami, po-pá+ne (17:00) sponzor Časomíry: před večerními Televizními novinami, po-ne (19:30)

10 Sponzoring programu – ceník pozic pro sponzorování
Pozice pro sponzoring programu název umístění čas Cena za sponzorský vzkaz 10“ pozice 1 před odpoledními TN 1x10" po-pá+ne 17:00 43 000 pozice 2 před večerními TN po-ne 19:30 85 000 pozice 3 mezi TN a SN 19:50 pozice 4 po SN 19:58 pozice 5 před hlavním pořadem 20:00 pozice 6 po hlavním pořadu 21:00-22:30* 90 000 pozice 7 před nočními TN 1x10 po-čt 22:00-22:30* 70 000 pozice 8 mezi nočními TN a SN 22:30-23:00* 60 000 * uvedené časy jsou orientační Časomíra název umístění čas Cena za sponzorský vzkaz 10“ Časomíra před Snídaní s Novou 1x10" po-pá 6:00 7 000 časomíra v pravé poledne 12:00 35 000 před odpoledními Televizními novinami po-pá+ne 17:00 43 000 před večerními Televizními novinami po-ne 19:30 85 000 Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1

11 Sponzoring programu – kampaň pro optimální reach
Kampaň sponzora programu: prodej max. 2 klientům na období 14 dní, klientovi je v průběhu 14 denní kampaně doručeno 35 sponzorských vzkazů model pro optimální zásah efektivního Reach ceníková cena pro klienta/14 denní kampaň ,-Kč bez DPH - tato cena reflektuje slevu 30% oproti nákupu pozic jednotlivě cena je uvedena bez DPH s indexem 1 Příklad reachové kampaně realizované v roce vzkazů za 14 dnů: 17:00 19:30 19:50 20:00 22:30 14.5. x 15.5. 16.5. 17.5. 18.5. 19.5. 20.5. 21.5. 22.5. 23.5. 24.5. 25.5. 26.5. 27.5.


Stáhnout ppt "Obchodní politika sponzoring"

Podobné prezentace


Reklamy Google