Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obchodní politika sponzoring kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obchodní politika sponzoring kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012."— Transkript prezentace:

1 Obchodní politika sponzoring kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012

2 Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy: sleva za podpis ZO do sponzoringu6 % sleva za objem5-13 % sleva za dvoukanálovou komunikaci3-5 % Doplňkové slevy: sleva za včasný podpis multimediální závazné objednávky4 nebo 7 %* sleva za předplatbu2-5 %** sleva za nového klienta15%*** příplatek za co-branding15 % Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu Základních slev Jaké produkty nabízíme? sponzoring pořadů sponzoring programu injektáže do pořadů (vlastní tvorba + vybrané licencované formáty) *V případě podpisu ZO do 24.11.2011, získává klient nárok na slevu 7%, v případě podpisu ZO do 20.12.2011 slevu 4% z Výsledné ceny sponzoringu. **Sleva za předplatbu: 2% čtvrtletní/ 3% pololetní/ 5% roční předplatba - sleva z Výsledné ceny sponzoringu. ***V případě, že klient neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta z Výsledné ceny sponzoringu. V případě že klient má nárok na dvě a více Doplňkových slev, při výpočtu se Doplňkové slevy se sčítají a aplikují se na Výslednou cenu sponzoringu.

3 Slevová politika sponzoringu pro kanál TV Nova a Nova Cinema Objem investiceSleva z ceníku 0,5-1,5 mil. Kč5% 1,5-3,0 mil. Kč7% 3,0-4,0 mil. Kč9% 4,0-5,5 mil. Kč11% 5,5 a více mil. Kč13% Objem Cinema investiceSleva na obou kanálech min. 250 tis. Kč3% min. 500 tis. Kč5% Sleva za objem Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Nova Cinema) Měsíční indexy Tabulka měsíčních koeficientů ObdobíKoeficient leden0,8 únor0,8 březen1 duben1,25 květen1,25 červen1,1 červenec0,8 srpen0,8 září1,1 říjen1,3 listopad1,3 prosinec1

4 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pořady Off PRIME TIME PořadyDen vysíláníČas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10"4x10"6x10" Snídaně s NovouPO-PÁ6:00 - 9:0030 000 Kč Tescoma s chutíPO-PÁ6.55,7:55,12:00 45 000 Kč Animované pohádkySO+NE6:00-9:0030 000 Kč Koření /reprízaNE9:0030 000 Kč40 000 Kč Rady ptáka Loskutáka/reprízaSO9:5540 000 Kč50 000 Kč Koření/premiéraSO11:0050 000 Kč65 000 Kč Druhý dechNE12:0030 000 Kč40 000 Kč50 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ12:3536 000 Kč45 000 Kč55 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ13:4036 000 Kč45 000 Kč55 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ14:4040 000 Kč50 000 Kč60 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ15:4045 000 Kč55 000 Kč65 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ16:0545 000 Kč55 000 Kč65 000 Kč Babicovy dobrotyNE17:3090 000 Kč Dr. HousePO-PÁ17:4590 000 Kč105 000 Kč115 000 Kč Rady ptáka Loskutáka/premiéraNE17:55115 000 Kč145 000 Kč

5 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pořady PRIME TIME PořadyDen vysíláníČas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10"4x10"6x10"8x10" UlicePO-PÁ18:30150 000 Kč180 000 Kč210 000 Kč Ordinace v růžové zahradě 2.ÚT+ ČT20:00340 000 Kč390 000 Kč430 000 Kč450 000 Kč Kriminálka AndělPO20:00200 000 Kč220 000 Kč235 000 Kč První krokST (od 22.2.2012)20:00160 000 Kč175 000 Kč185 000 Kč Výměna maželekPÁ (od 23.2.2012)20:00200 000 Kč220 000 Kč235 000 Kč Dr.HousePO21:20150 000 Kč180 000 Kč200 000 Kč Kriminálka (NY,Miami,LV)ÚT+ČT21:30150 000 Kč180 000 Kč200 000 Kč VíkendÚT21:30160 000 Kč200 000 Kč MentalistaST21:30150 000 Kč180 000 Kč200 000 Kč Helena (od 22.3.2012)ČT21:20170 000 Kč190 000 Kč 112ÚT21:4565 000 Kč75 000 Kč Zákon a pořádekÚT22:1565 000 Kč75 000 Kč Patty Hewes: Nebezpečná advokátkaPO23:0555 000 Kč65 000 Kč

6 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova, stálé formáty Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 názevumístěníčaszákladní cena za díl Počasípo Poledních Televizních novinách2x10"po-pá12:3045 000 Počasípo Odpoledních televizních novinách2x10"po-pá+ne17:3090 000 Počasípo Televizních novinách2x10"po-ne19:55240 000 Počasípo Nočních televizních novinách2x10"po-čt22:30-23:0080 000 Stálý formát: Počasí FilmyČas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10"4x10“6x10“8x10“ (a více) filmy PT /po-ne/20:00 - 22:00225 000 Kč285 000 Kč330 000 Kč380 000 Kč filmy post PT /po-ne/22:00 - 23:0095 000 Kč150 000 Kč180 000 Kč200 000 Kč filmy OPT /po-ne/23:3040 000 Kč60 000 Kč80 000 Kč100 000 Kč dopolední filmy /po-ne/9:00-12:0030 000 Kč40 000 Kč50 000 Kč sobotní odpolední filmy12:30 - 17:0055 000 Kč75 000 Kč95 000 Kč110 000 Kč nedělní odpolední filmy12:30 - 17:0055 000 Kč75 000 Kč95 000 Kč110 000 Kč Stálý formát: Filmy Stálý formát: Časomíra Ceny sponzoringu tohoto oblíbeného stálého formátu najdete v sekci věnované sponzoringu programu

7 Ceník sponzorování - kanál Nova Cinema Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Minipořady - kanál Nova Cinema délka minipořaducena 1 minipořadu/1 dílcena 1 minipořadu/2 dílycena 1 minipořadu/4 a více dílů 1´60 000 Kč55 000 Kč45 000 Kč 2´80 000 Kč70 000 Kč50 000 Kč 3´95 000 Kč85 000 Kč70 000 Kč -vysílání po-pá 18:57, so+ne 17:57 -cena zahrnuje odvysílání sponzorského vzkazu před a po pořadu -v uvedené stopáži minipořadu není zahrnut sponzorský vzkaz o délce 5“ nebo 10“, uvedený bezprostředně před a po pořadu -realizace minipořadů na Nova Cinema se započítává do závazné objednávky klienta FilmyČas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10"4x10"6x10" pořady PT /po-ne/18:00-23:0040 000 Kč60 000 Kč80 000 Kč pořady OPT /po-ne/23:00-18:0020 000 Kč25 000 Kč30 000 Kč

8 Sponzoring programu – obecné informace •sponzoring programu (sponzoring TV kanálu nebo jeho částí) umísťujeme v rámci pevně stanovených pozic ve vysílání •na rozdíl od sponzoringu pořadu, který je vysílán bezprostředně u konkrétního pořadu (před, po, uvnitř) je sponzor programu od pořadů oddělen jingly •standardní délka sponzorského vzkazu je 10“, jiná stopáž je předmětem kalkulace dle příslušného koeficientu •kampaň sponzoringu programu lze libovolně kombinovat se sponzoringem pořadu •povinný obsah sponzorského vzkazu sponzora programu se z legislativy liší od sponzoringu pořadu: •zřetelné označení jména a názvu sponzora (titulkem nebo verbálně) •uvedení hlavního předmětu činnosti sponzora (např. u banky – „poskytovatel bankovních služeb“ apod.) * •označení, že se jedná o „sponzora programu“ (titulkem, nebo verbálně) *co je předmět hlavní činnosti zákon nestanoví. Tento termín vykládáme jako činnost, ze které vyplývá nejvíce výnosů a příjmů sponzora

9 Sponzoring programu – přehled pozic pro umístění vzkazů Přehled pozic pro umístění sponzoringu programu na kanálu TV Nova: •standardní pozice pro nákup jednotlivě: pozice 1: před odpoledními Televizními novinami, po-ne (17:00) pozice 2: před večerními Televizními novinami, po-ne (19:30) pozice 3: mezi Televizními novinami a Sportovními novinami, po-ne (19:50) pozice 4: po Sportovních novinách, po-ne (19:58) pozice 5: před hlavním pořadem, po-ne (20:00) pozice 6: po hlavním pořadu, po-ne (21:00-22:30) pozice 7: před nočními Televizními novinami a Sportovními novinami, po-ne (22:00-22:30) pozice 8: mezi nočními Televizními novinami a Sportovními novinami, po-ne (22:30-23:00) •ostatní pozice (Časomíra je z legislativního i technického pohledu sponzoringem programu): sponzor Časomíry: před Snídaní s Novou, po-pá (06:00) sponzor Časomíry: časomíra v pravé poledne, po-pá (12:00) sponzor Časomíry: před odpoledními Televizními novinami, po-pá+ne (17:00) sponzor Časomíry: před večerními Televizními novinami, po-ne (19:30)

10 Sponzoring programu – ceník pozic pro sponzorování Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pozice pro sponzoring programu Časomíra názevumístěníčasCena za sponzorský vzkaz 10“ Časomírapřed Snídaní s Novou1x10"po-pá6:007 000 Časomíračasomíra v pravé poledne1x10"po-pá12:0035 000 Časomírapřed odpoledními Televizními novinami1x10"po-pá+ne17:0043 000 Časomírapřed večerními Televizními novinami1x10"po-ne19:3085 000 názevumístěníčasCena za sponzorský vzkaz 10“ pozice 1před odpoledními TN1x10"po-pá+ne17:0043 000 pozice 2před večerními TN1x10"po-ne19:3085 000 pozice 3mezi TN a SN1x10"po-ne19:50120 000 pozice 4po SN1x10"po-ne19:58110 000 pozice 5před hlavním pořadem1x10"po-ne20:00110 000 pozice 6po hlavním pořadu1x10"po-ne21:00-22:30*90 000 pozice 7před nočními TN1x10po-čt22:00-22:30*70 000 pozice 8mezi nočními TN a SN1x10"po-čt22:30-23:00*60 000 * uvedené časy jsou orientační

11 Sponzoring programu – kampaň pro optimální reach Kampaň sponzora programu: •prodej max. 2 klientům na období 14 dní, klientovi je v průběhu 14 denní kampaně doručeno 35 sponzorských vzkazů •model pro optimální zásah efektivního Reach •ceníková cena pro klienta/14 denní kampaň 2.165.100,-Kč bez DPH - tato cena reflektuje slevu 30% oproti nákupu pozic jednotlivě •cena je uvedena bez DPH s indexem 1 • Příklad reachové kampaně realizované v roce 2011 - 35 vzkazů za 14 dnů: 17:0019:3019:5020:0022:30 14.5.x x x 15.5. x x 16.5.x x x 17.5. x x 18.5.x x x 19.5. x x 20.5.x x x 21.5. x x 22.5.x x x 23.5. x x 24.5.x x x 25.5. x x 26.5.x x x 27.5. x x


Stáhnout ppt "Obchodní politika sponzoring kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012."

Podobné prezentace


Reklamy Google