Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o."— Transkript prezentace:

1 Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.

2 Kontext a cíle Název zakázky: „Zajištění benchmarkingové databáze sociálních služeb na území Jihomoravského kraje II.“ Vytvoření flexibilní softwarové aplikace, která umožní vkládat, zpracovávat, analyzovat a vyhodnocovat údaje potřebné pro efektivní správu sítě sociálních služeb.

3 Výhody benchmarkingové aplikace sociálních služeb Datová základna pro Krajský úřad a obce JMK. ORP budou mít přístupová práva k informacím o sociálních službách, které působí na jejich území. Sociální služby budou vyplňovat data do online aplikace s možností historizace dat, místo vyplňování excelových tabulek pro KÚ a obce.

4 Výhody benchmarkingové aplikace sociálních služeb Usnadnění práce při vyplňování dat, online nápověda s terminologií, minimalizace chyb. Možnost souběžné práce více osob a postupného vyplňování jednotlivých částí výkazů. Tvorba tabulkových a grafických reportů nad vlastními daty s možností historizace dat. Možnost srovnání se s jinými sociálními službami stejného druhu apod.

5 Výhody benchmarkingové aplikace sociálních služeb Provázanost na Metodiku hodnocení registrovaných sociálních služeb (schválenou orgány kraje). Možnost provázanosti údajů z benchmarkingové aplikace do katalogu poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji. Možnost provázanosti na případné inovativní aplikace (podpora vyrovnávací platby apod.).

6 P

7 Struktura menu benchmarkingové aplikace Menu pro poskytovatele sociálních služeb Menu pro zástupce KÚ

8 Náhled do aplikace – struktura výkazu

9 Náhled do aplikace – část výkazu Automatická součtová pole

10 Plánovaný harmonogram Duben: proškolení uživatelů v metodikách sběru a v práci se softwarovou aplikací. Duben/květen: spuštění aplikace, zkušební práce s aplikací pro uživatele – vkládání dat za rok Květen – červen: úpravy, aktualizace, optimalizace.

11 Školení uživatelů Začátek dubna obdržíte informační dopis z KÚ. Termíny školení v období cca od 20. do 30. dubna. Délka trvání cca 2 hod. Školení proběhne u počítače. K dispozici bude manuál pro práci s aplikací.

12 Děkuji Vám za pozornost


Stáhnout ppt "Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o."

Podobné prezentace


Reklamy Google