Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část."— Transkript prezentace:

1 Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek

2 Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část mediamixu. Nic nového, jenže…

3 Anonymní svět

4 Můžeme na Internetu behaviorálně cílit? ANO. Můžeme. Teď.

5 Standardní nákup „ balíčkové reklamy“ na imprese Nový nákup na počet unikátních uživatelů dle dané cs Aktuální situace:

6 - Cookies - Dotazník -Predikce chování Zvolení profilu

7 Rozdělení CS

8 Zájemci o nemovitost Kinomaniaci Muži Gambleři Podnikatelé Podnikatelky Aktivní ženy Automaniaci Zlatá mládež Sportovní fanoušci Mladí rodiče Cestovatelé Manažeři Děti Trendsetters Gadžeťáci Domácí stylisté

9 Podnikatelé Příjem > Kč Lidé provozující vlastní firmu Věk 30+ Ekonomické zpravodajství a témata Burza cenných papírů Daně Luxusní zboží Profil: Unikátní uživatel týdně

10 Core insight: „Mám své přátele a zájmy. Nejsem workoholik, ale pracuji s nasazením. Čas kolem mne rychle plyne a tak některé klíčové rozhodnutí v životě zatím odkládám.“ Aktivní lidé & pivní „lovers”

11 Bezdětní Bydlí 1-2 spolu, ale nejsou svoji Střední a vyšší příjem Střední a vyšší vzdělání Věk Rádi cestují Zajdou do kina Aktivní na internetu Rádi zajdou do restaurace Chodí „ na jedno „ Vhodné pro: Pivní značky, letní festivaly Profil : Unikátní uživatel týdně

12 Formát: LeaderBoard 750x100 Formát: Big square 250x250 Formát: Skyscraper 120x 600 Řízeno standarty SPIRU Inzertní formáty

13 V lednu 010 proběhla v síti Behavia kampaň značky z bankovního sektoru Cíl: launch produktu – informovat potenciální zákazníky Timing: 1 týden on-air, 1 týden off-air, 1 týden on-air capping 3+ Profil Podnikatel Zároveň s behaviorálně cílenou kampaní byla spuštěna i kampaň necílená - Business pack Case study Formát: square (250x250)

14 Postbuy analýza u formátu Leaderboard ukázala následující CTR: 0.22 ctr 0.12 ctr

15 Benefity behaviorálního cílení: Možnost obtočit se KOLEM KAŽDÉHO internetového briefu „We deliver people, not websites„

16 Aktuální velikost sítě – cca 3,1 mio UU Technologie Nugg.ad CET21, Mafra, InternetBillboard a Behavia HURÁ – část trhu chápe aktuální potřebu změny v cílení KDY BUDOU ZMĚNU CÍLENÍ VYŽADOVAT ZNAČKY?

17 Postřehy ze zavádění: Každý idigit planner musí technologii věřit Musí její dosah vidět na „vlastní oči“ Musí v začátku zariskovat a vsadit na novinku Koncový marketér si musí cílení prosadit do mediamixu

18 Tým Behavia Petr Dobroslávek Mobil: The first Audience network in Czech republic Děkujeme za pozornost

19 BEHAVIA network 40x servery Síť kontentových a oborových serverů s pravidelně aktualizovaným obsahem Síť serverů s uživatelsky generovaným obsahem


Stáhnout ppt "Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část."

Podobné prezentace


Reklamy Google