Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana, 06. 06. 16.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana, 06. 06. 16."— Transkript prezentace:

1 Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana, 06. 06. 16

2 PPC školení 2 Obsah školení Co je PPC? Typy PPC systémů v ČR a SR Typy kampaní v PPC systémech Jaké systémy nabízet klientovi a proč? Kam směřují současné trendy Dejte klientovi vybrat a nechte tak zodpovědnost na něm Na návštěvě u PPC konzultantů Co všechno je potřeba udělat před tím, než spustíme novou kampaň?

3 PPC školení 3 Co je PPC? Zkratka PPC označuje internetovou reklamu, ve které se platí za klik na inzerát. Aby to nebylo tak jednoduché, lze zvolit strategii platby za zobrazení, nebo viditelné zobrazení. Reklamy mezi sebou soupeří formou aukce. Výhodou těchto kampaní je rychlý zásah vysoká účinnost možnost vysokého zacílení 100% měřitelnost výsledků flexibilita Lidé na internetu hledají, my cílíme a míříme. Zasáhneme přesně toho, koho chceme!

4 PPC školení 4 PPC systémy v ČR a SR? Česká republika Google AdWords Seznam Sklik Etarget Facebook Slovenská republika Google AdWords Etarget Facebook

5 PPC školení 5 PPC systémy v ČR a SR? Česká republika Jaké procentuální rozložení vyhledávání v systémech je napříč republikami? 53 % 46% Je to vyrovnané!

6 PPC školení 6 PPC systémy v ČR a SR? Slovenská republika Jaké procentuální rozložení vyhledávání v systémech je napříč republikami? 97% 3% Další systémy

7 PPC školení 7 Typy kampaní v PPC systémech Kampaně ve vyhledávání Kampaně v obsahové síti Remarketing Klasický remarketing Dynamický remarketing Remarketing ve vyhledávací síti Remarketing pro mobilní aplikace Videoremarketing Google nákupy – pro e-shopy Videoreklamy Youtube Kampaně propagující mobilní aplikace Kampaně ve vyhledávání Kampaně v obsahové síti Retarketing Klasický remarketing ve vývoji - dynamický remarketing ? Seznam nákupy – pro e-shopy PPCHit Pod pokličku kampaní se více podíváme v dalších školeních!

8 PPC školení 8 Jaké systémy nabízet klientovi a proč? 53 % 46 % V každém ze systémů vyhledává jiný typ uživatelů! Google – mladší generace Seznam – starší generace Váš klient zasáhne v ČR 99 % lidí, kteří něco hledají! Systémy mají různé druhy cílení v obsahové síti Systémy používají různé weby pro svou obsahovou síť Google – po celém světě kolem 5 mio stránek Seznam – v ČR kolem 50 tis. stránek Na začátku nelze jednoznačně určit, který systém bude mít větší zásah!

9 PPC školení 9 Kam směřují současné trendy? Mobilní vyhledávání v současné době kolem 60% uživatelů vyhledává v mobilu nebo tabletu! Je nutnost mít mobilně responzivní web, nebo mobilní stránky! Měření telefonických konverzí až 30 % konverzí je po tom, co uživatel klientovi zavolá! Měřme telefonické konverze, jsou naše! Google se tento rok zaměřuje převážně na zkvalitnění Google nákupů a dynamického remarketingu o Až 48 % konverzí pochází z Google a Seznam nákupů nebo dynamického remarketingu. o U nákupů prodávají obrázky o U dynamického remarketingu prodává cílení – co už jednou někdo hledal, to mu podsuneme znovu

10 PPC školení 10 Víte co vlastně chcete? RYCHLE LEVNĚ KVALITNĚ Vyberte si dvě možnosti Rychle a levně? – potom to nebude kvalitní Levně a kvalitně? – potom to nebude rychle Kvalitně a rychle? – potom to nebude levné

11 PPC školení 11 Na návštěvě u PPC konzultantů

12 PPC školení 12 Co všechno je potřeba udělat před tím, než spustíme novou kampaň? Analýza klíčových slov Vytvoření koncepce kampaně na základě důkladné analýzy klientova webu Odpověď obchodníkovi kdy už to bude Příprava strategie kampaně (budeme budovat brand, nebo budeme prodávat?) Výběr vhodných klíčových slov pro kampaně ve vyhledávání Odpověď obchodníkovi kdy už to bude Výběr vhodného cílení v obsahové síti Odpověď klientovi kdy už to bude, protože obchodník informaci nepředal Určení konverzních cílů a jejich následné nastavení a měření, vč. testování Určení remarketingových seznamů a jejich následné nastavení. Analýza konkurence A toto všechno se děje offline! V tuto chvíli ještě nebylo na účet online sáhnuto Založení kampaní ve vyhledávání Založení reklamních sestav Naplnění kampaní a reklamních sestav Odpověď obchodníkovi kdy už to bude Vytvoření relevantních textových inzerátů Vytvoření kampaní v obsahové síti Vytvoření sestav v obsahové síti Odpověď obchodníkovi kdy už to bude Ano pořád jsme ještě offline

13 PPC školení 13 Co všechno je potřeba udělat před tím, než spustíme novou kampaň? Důkladná kontrola – co když někde něco uniklo? Konzultace (obchodník, kolega) Je vše OK? ANO, tak, už jdeme konečně online Kampaně jsou namigrovány z AdWords editoru do webového rozhraní Informování obchodníka, že už TO je Uvědomění si, že minule obchodník klienta neinformoval. Informování klienta, že už TO je! Monitoring On-line kontrola kampaní, asi 101x obnovíte stránku, abyste zjistili, jestli už máte alespoň jedno zobrazení, v lepším případě klik.

14 Kampaň - typ/oborObsah kampaněKlíčová slova - shodaPoznámky Vyhledávání CZ_SEA BrandWia [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAwww [E]přesná Wia dsl [E]přesná spuštěno wia adsl [E]přesná wia připojení [E]přesná spuštěno wia internet [E]přesná Wia [P]frázová spuštěno www [P]frázová Wia dsl [P]frázová spuštěno wia adsl [P]frázová wia připojení [P]frázová spuštěno wia internet [P]frázová ADSLadsl [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAadsl internet [E]přesná adsl [P]frázová spuštěno adsl internet [P]frázová adsl obce [E]přesná spuštěno adsl obce [P]frázová DSLdsl [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAdsl internet [E]přesná dsl [P]frázová spuštěno dsl internet [P]frázová dsl obce [E]přesná spuštěno dsl obce [P]frázová Internetinternet [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAinternet [P]frázová internet obce [E]přesná spuštěno internet obce [P]frázová Internetuinternetu [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAinternetu [P]frázová internetu obce [E]přesná spuštěno internetu obce [P]frázová Připojenípřipojení [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEApřipojení [P]frázová připojení obce [E]přesná spuštěno připojení obce [P]frázová WIFIwifi [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAwifi [P]frázová wifi obce [E]přesná spuštěno wifi obce [P]frázová MobilníMobilní [E]přesná spuštěno Vyhledávání CZ_SEAMobilní [P]frázová Mobilní obce [E]přesná spuštěno Mobilní obce [P]frázová Konkurencekonkurence [E]přesná bude nasazeno po plném rozběhnutí kampaní - předpoklad pondělí 15.2. Vyhledávání CZ_SEAkonkurence [P]frázová OBSAH CZ_GDN/SDN Brandbannery telefoncílení téma spuštěno obsah CZ_GDNbannery bez telefonucílení téma textcílení téma bannery telefoncílení weby spuštěno bannery bez telefonucílení weby textcílení weby bannery telefoncílení zájmy spuštěno bannery bez telefonucílení zájmy textcílení zájmy bannery telefoncílení demo - muži bude nasazeno po získání dostatečného množství publika - předpoklad, druhá polovina únor bannery bez telefonucílení demo - muži textcílení demo - muži bannery telefoncílení demo - ženy bannery bez telefonucílení demo - ženy textcílení demo - ženy OBSAH CZ_GSPsestavy BrandGSP cílení témaxxx bude nasazeno po získání dostatečného množství publika - předpoklad, druhá polovina únor obsah CZ_GDNGSP cílení webyxxx GSP cílení zájmyxxx GSP cílení demo - mužixxx GSP cílení demo - ženyxxx GSP kombinacexxx Remarketing CZ_REMsestavy Remarketingvšichni bannerxxx spuštěno všichni textxxx nedokončili konverzi bannerxxx bude nasazeno po získání dostatečného množství publika nedokončili konverzi textxxx PPC školení 14 Co všechno je potřeba udělat před tím, než spustíme novou kampaň? Excel s analýzou klíčových slov a návrhem kampaně má v průměru: 20 listů 731 řádků

15 PPC školení 15 Děkujeme, že nám dáváte čas na přípravu kampaní. Chceme stejně jako vy, aby kampaně byly kvalitní. …. jsou totiž naší vizitkou a pokud je neuděláme kvalitně zkazí nám jméno.

16 PPC školení 16 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana, 06. 06. 16."

Podobné prezentace


Reklamy Google